Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kellemes pihenést kívánok!
Ajánlom a hállós protektor inget.
Üdv!
Holnap este indulok horvát tenger partjára. 10 napig ne is keressetek. Motorozni meg nem tudom mikor fogok,majd ha lessz új,vagy megcsináltatom a sérültet Szomorú,hogy egy állat miatt ilyen rövidre sikerült a szezon. Legalább túléltem ,tudom. Legyetek jók,ha tudtok. A donorszerkó meg nagyon nagyon veszélyes. Én soha többet nem ülök motorra páncél nélkül. Két gyermek felnevelése még ránk vár. Ha kopaszon zúgtunk volna juli 8.-án szerintem még mindig kötözésre járnék. Kb 5 métert csúsztunk az aszfalton a motor huszat. Mi van ha ezt az ötöt a saját bőrömön teszem meg,nem a marháén? Hm?
szasztok már én is régen írtam de kicsit nyaralgattam .
az viszont nagyonn meglepett mert már a 18 000-es szervízhez közeledem hogy ez azért nem semmi sokba is fog kerülni meg legalább egy napos melóóóó.
ezt csak azért írom hogy akinek új a mocca , meg eléri ezt a Km-t akkor érdeklődjön előre .
na csááááááááááááááááááááááááááááááá
Na mi van , alszatok???

Vagy mindenki motorozik ebben a hőségben.
Napközben városban fel sem lehet öltözni, marad a "donorszerkó"
Bár én a hosszúnadrágot azért még tartom, a bőr már nem fér bele.
.
NAh szevasztok én is megérkeztem egy kis idő kihagyáss után!!Augusztu 11-13 Őrfű
Lemaradt a kép
Ma láttam ezt egy VL 800-ason.

Nagyon praktikusnak tűnt.

Kulccsal zárható, műanyag és még jól is néz ki.
Azt minden gép megháláljaha beindítás után hagyod alapjáraton "röfögni" egy kicsit. Én ezt úgy oldom meg, hogy először beindítom, és csak utána öltözöm be(bukó, kesztyű stb.)
Én nemcsak mocinál csinálom így, hanem még az autóknál is betartom ezt.
Gondolom arra gondol Perselus, hogy a chopprek nehezebben kormányozhatók, kis íven rosszabbul fordulnak, és súlyosabbak is, mint más motorok. Ezek a hátrányai, cserébe a kényelemért. Biztos van más is, de hitórtelen ennyi.
A motor annyira jóindulatú amennyire egy choppertől elvárható. ??? Ezt hogy érted?
Üdv a „klubban”! Jól választottál. Én is ezzel a típussal járok. Már aszittem rajtam kívül senkinek sincs. Elfogult vagyok a Savage-al kapcsolatban, bár eredetileg nem ezt akartam venni, de családilag igen kedvező körülmények között jutottam hozzá. 3 hónapra 7668ft a kötelező. 3-4l körül "zabál". Ez egy tankkal 200-250km. Van hozzá kezelési útmutatóm. Ha el tudsz gurulni érte, lefénymásolom. Amit eddig cseréltem: olaj/levegő szűrő 2500/8000 ft.
Ami viszont fontos, ha használtan veszed (meg kell tudni az előző tulajtól és neked is be kell tartanod): Beindítás után hagyni kell alapjáraton 1-2 percig röfögni (ne nyúlj a gázkarhoz). Az egy nagy henger miatt ez biztosít időt a kenőrendszernek, hogy az olaj elérje az összes kritikus alkatrészt. A motor annyira jóindulatú amennyire egy choppertől elvárható. A képen némiképp átalakított, vagy korai típus látható, mivel háttámlával és magas kormánnyal árulták, ha lesz időm este megpróbálok föltenni egy képet. (csak nem tudom, hogy kell).
Igen már néztem ott, de matt fekete nincs nekik és már nem is hoznak.
Köszi!
Ha jól emlékszem olyan sisakot láttam a Pesti úton lévő motorosboltban. A Praktikreres elágazásnál jobbra.
Hello!

Lécci mondjatok már fasza chopperes oldalakat, ahol épített chopperek vannak! Magyar, külföldi, találkozóképek, tuningcég....

Ötletgyűjtés gyanánt ( Kawa chopperhez )
Egy barátomnak kellene "bukósisak".

Tudjátok, az a német rohamsisak, lehetőleg matt feketében.

Tudtok segíteni?
Sajnos nem De találtam egy ls650 fórumot
Megtaláltad a burgmanon a hírdetőt?
Ő biztos tud sokmindent a motorról.
De azért továbbra is várom a hasznos információkat a motorral kapcsolatban
Na ime az LS-650