Az, hogy kinek mi tetszik tényleg egyéni dolog, és nem nagyon lehet vitatkozni vele. Nekem pl. a "varjú" formájú motorok nem tetszenek, persze ez nem jelenti azt, h. ezek nem is jók.
Tengelic: az h. mennyire igazad van, mi sem bizonyítja jobban, mint a motoros baleseti statisztika: ált. a spormotorosok a(túl) bátrak
Deauville szerintem a világ legcsunyább motorja. olyan mint egy forditott robogó: csak felül idomos. Persze attol még lehet kényelmes meg jó minőségü csak hát az optika
Az tagadhatatlan, hogy a csopper fíling semmi máshoz nem hasonlítható, de az az érzés sem, amit,a se..eden érzel 150km-után!
Ha csak"vonulni" szertnél, a csopperrel lehet igazán, viszont ha nagyobb távolságokban gondolkodol, nem lehet kérdés: túra gép!
Köszi a válaszokért, az eredmény 4 hozzászólás után 4:0 a túragép javára. Ez nem lehet véletlen. lapar jól tudod, a Kawa tényleg szíjhajtású, én írtam rosszul.Motorkiállításra megyek. Csá mindenkinek.
Szerintem meg kényelmes a chopper, ha nem szar az út. Nekem a Deauville is kicsit "hasalósnak" tünt (Mi nem hasalós a Virago után?), bár aszongyák az okosok, hogy a menetszél kiegyenlíti a csuklóterhelést. Bár azzal a nagy szélvédővel nehezen hiszem.
Viszont azt is olvastam , ha a gerinced kicsit hibás, akkor sokkal jobb előre dőlve menni, mint tök egyenes derékkal. (Pláne a hazai utakon)
Esetleg rosszul tudom, a Kawa nem fogazottszíjas, mint a hárlik? Az nem kis péz, amikor cserélni kell. Nekem a kardán jobban teccik. A hajtásveszteséget meg csak elviseli 7-800 ccm.
Köszönöm a Miskolciak nevében!
Amióta Káli a polgármester azóta vmi megpezsdült itt nálunk, nem csoda hogy nagy fölénnyel választották újra.
Rengeteget változott a város néhány év alatt.
A szép környezet adott már csak egy gondos gazda hiány(zott)zik ennek a településnek.
Banany! Le a kalappal a Miskolciak előtt. A festivál, a hangulat , a kocsonya nagyon tuti volt
A Miskolctapolcai barlangfürdőt,hogy én miért nem látogattam ezelőt? Nagyon király hely
Szóval, félre az iparváros előitéletekkel.
A kérdezőnek mondanám. Napi 4-500 km-ert egy cruiseren,hát megfontolandó. Mert ha ilyet veszel a hangját ugye kicsit felturbózza az ember,hogy menjen a machós külsőhöz. Nekem már 100 km-er után zakatol a fejem a zajtól. AZ üléspozicióról már nem is beszélek. El lehet menni akár száz ezret is,de a túra gépek,tényleg túrázáshoz lettek kitalálva. Én mégsem adnám oda az én shadowomat másért. Kérdés az,hogy vagány vagy e vagy nem vagány
Közhelyekkel kezdem:
Amelyik tetszik azt vedd meg, mivel annak az esetleges kisebb hibáit is megbocsátod.
Próbáld ki mindegyiket és úgy döntsd el.
A cruiser üléspoziciótól félhetsz is, mivel kényelmetlenebb, mint a túra motoroké.
Ha sokszor lesz utasod is a túrák alkalmával, mindenképp nagyobb cm3-t javaslok.
Szerdán kezdődik a Motorkiállítás, ha lehet ott üldögélj rá mindegyikre és hátha megszáll az ihlet.
szia!
Ugyan ezek a kérdések bennem is fölmerültek egy évvel ezelőtt, akkor egy csopper mellett döntöttem, amit az idén kicseréltem egy túragépre!
A baj az egészben, az, hogy egy néhány kilométeres próba alkalmával nem tudod eldönteni h. melyik is lenne jó, arra meg csak ritkán van lehetőség, h. minden szóbajöhető géppel menyjél többszáz km-t.
Egyébként az említett két mocin kívül is vannak még lehetőségek, ha pl. kardános és kényelmes gépet keresel
joetata Kérem segítsetek dönteni: 35 éves motoros múlttal rendelkezem. ETZ 250-ig jutottam. Kb 10 éve nem ültem mocin. Most újrakezdeném. Túrázni szeretnék, de nem tudok dönteni. Deauville 700 v.Kawa VN900 classic. Lényeg:V2 kardán és főleg:kényelem. Kicsit félek a cruiser üléspozíciótól, de a szívem hozzá húz. Sajna a gerincem nem a legokébb.Szerintetek melyik a jobb választás napi 4-500 km-re?Köszi mindenkinek.
Bűr táska biza Még a harley találkozón láttam egy gépen,de azóta se másén. Így lehet,hogy ,meg kell varassam valakivel. HA a kocsonyáért irigyelsz,akkor elmondom,hogy ma torkos csütörtök lévén,halászcsárdába vonulunk ólcsón enni nagyokat Topik tali meg lessz,sőt nem ártana beiktatni ezt a bizonyos kajáldát,mert a halléjük világszámba menő:) egyébként is motoros megállóhelynek számít
Üdv VT750C4!!
Mint régebben írtam kisfiam fog születni a tavasszal , így hosszú túrát tuti nem teszek az idén.
Majd jövőre vagy azután bepótolom.
Tavaly benne voltam a klubban, de idén már nincs sok értelme számomra, mivel úgyis szinte minden túrájuk, rendezvényük Bp.-ről indul és vagy esznek vagy fürdenek, én viszont motorozni szeretek
Nekem már 2 problémám is volt a motorommal. Az egyik a visszahívásos világitáskapcsoló csere, a másik az első lámpám beázása, bepárásodása volt, amit gariba cseréltek.
De lehet itt a következő!
Azt figyeltem meg, hogy hidegben mintha belülről párásodna egy helyen a kmóra üveglapja.
Majd tavasszal megnézetem.
Én 12 ezer valahány km-el vágok neki a szezonnak.
Örülök, hogy szemmel tartod a fórumot.
Milyen táskát néztél ki?
Gondolom bőrt.
Én egy műanyaggal kacérkodom, de ez csak jövőre lesz aktuális számomra.
Irigyellek a kocsonya fesztivál miatt, mivel már hetek óta rá vagyok kattanva egy jó kis kocsonyára, de csak szombat du. lesz időm kimenni, mert tuti péntek estig dolgoznom kell.
Jobbulást Neked és remélem jól alakul majd a kárrendezés.
Lesz tavasszal topiktali?
szasztok én is élek még de írni nem nagyon volt időm viszont hetente olvasom mit írtok
májusba lessz horvát olasz túra addig meg ha jó az idő gurulgatok , ha esetleg érdekel valakit a túráink akkor a wild-en a csavargók altt meg lehet nézni
banany te bent vagy a shadow klub-ba ?
most viszem tavasszal a 18 000-es szervízre igaz már a 19 000 -et elkerültem rendesen eddig szinte hibátlan a gép
mindenkinek széles utat és jó moccozást
csáááááááááááááááááááááááááááááááá
Apukám,én olvaslak benneteket,de mit tudok én mondani? Be-beröfentem a szerszámot havonta egyszer. Költeni nem igazán tudtam rá atélen,pedig két oldaltáskát kiszemeltem. Zajlik a biztosítóval a kárügyes egyezkedés. Beteg vagyok(qrva takonykór) :(. Viszont megyek Miskolcra pénteken a kocsonya fesztre. Addig kellene kilábalni ebből a purutya kórból. Az idén már csak páncélban ülök mocra és ha valaki kilöki alólam a leszakadt testrészemmel verem agyon:)
Akkor nem lepődtél meg ?
Majd csinálok rendes képeket is róla, ezt csak azért csináltam az este, h. be tudjam mutatni nektek!
Az első futómű szenzációs,ez az egyik dolog ami nagyon megfogott benne. Fékezéskor nem emelkedik, viszont nem is bólint, ha fékezel olyan érzés,mintha kidobtad volna a horgonyt, egyszerűen megáll, minden különösebb reakció nélkül.A fékrendszere egyébként is bolondbiztos(nekem találták ki) Abs,duál renszer.
A hűtése levegő-olaj(ezen sincs hőmérő )A kipuff egy teljesen titán rendszer, jelzés értékű hanggal(jelez a hülye autósnak, h. mindgyárt meg fogják előzni )
A további tapasztalatokról beszámolok, ha érdekel valakit.Sajnos nincs hozzá semmilyen kezelési manuál, ezért nekem kell kitalálni sok mindent.Megyek is tanulmányozom!
Az evidens hogy a sportmotorokkal történik baj