Ha kontakt hiba és mind a négy index ugyanazt a jelenséget produkálja akkor csak központi helyen lehet a probléma.
Ha a relé és környéke rendben van akkor az index kapcsoló tisztaságát vagy a relé és a kormányon lévő kapcsoló közötti kábelt ellenőrizném. Az utóbbit a kormánynyakaknál kezdeném mert véleményem szerint ott kapja a legnagyobb terhelést.
Én az index kapcsoló tisztaságát vagy a relé és a kormányon lévő kapcsoló közötti kábelt ellenőrizném. Az utóbbit a kormányaknál
Igen, azt ősszel cseréltem, azóta is ketyeg. nemlehet h a csatlakozók a motor által keltett rezgés hatására nem adnak át jelet? de akkor meg gondolom cserélni kell az index kábelrendszert...
Nem ledes, gyári mind a 4. A helyzetjelző is "hasonló elven" működik, illetve nem működik. Motor jár, index helyzetjelző max 1-2x felvillan. A műszerfal a felvillanásokat visszajelzni, az legalább szinkornban van a lámpatestekkel
Helló!
Továbbra sem jó az index, ezért segítséget szeretnék kérni.
Úgy kezdte, hogy az index kapcsoló elfordítására késve reagált. Ha ráadom a gyújtást, megy az index mindkét irányba, helyzetjelző is megy. Ha a motor jár, akkor meg hébe-hóba villan egyet. Eleinte csak akkor maradt ki az index, ha a motor magas (-3000) fordulaton ment, ekkor egy kuplungolás után elindult az index is. Most meg csak akkor megy, ha a motor nem jár. Fogalmam sincs mi baja lehet, úgy tűnik számomra, hogy rezgés miatt nem megy át a jel valahol.
Sziasztok
eladóvá vált szeretet Raptorom ha esetleg valakit érdekel hívjon,
2006-os 650-es Magyarországi 26000km sport kipufogóval gyönyörű
led-es hátsólámpával és indexekkel 209943509
Hello István!
Igen jó lesz a HFA3612 levegőszűrő a 2006-os Cagivához. Kb 6000Ft-ba kerül, így érdemes minden éven kifújatni a régi szűrőjét sűrített levegővel, vigyázva az iránnyal. A megbontása is egyszerű a levegőszűrőháznak. Üdv Roli
A segítségedet kérném. Levegőszűrőt vennék a 2006-os 650ie-hez de teljesen elbizonytalanodtam. Sajnos megrendeltem egy típust de mint kiderült az biztosan nem jó a paripába.
Most SV650 E2 03-05 évjárati modelhez való tűnik hasonlónak, de már semmi sem biztos. A HifloFiltro HFA3612 (?)
Meg tudod erősíteni, vagy van pontos leírásod mi a jó hozzá?
Ha valami fiatal mocit veszel arra figyelj, hogy a nav új motorként kezeli a hat hónapnál fiatalabb VAGY a 6e km-nél kevesebbet futott mocit/külföldi papírosról beszélek/. Tehát ha veszel egy 5 éves mocit és a kilcsi az órában 6e alatt van akkor játszik a teli reg adó és az áfa is
Azért csak 10 év. Arról nem is beszélve, hogy a nav mivel új motor, nem fogadja el a vételárat és eurotax szerint számol ami az áfánál jelentős többlet teher
valószínüleg nem tudod forg.ba helyezni mert nem teljesíti az aktuális környezet védelmi normát amit megszabnak új motornál. Ha mégis/amit kétlek/ ár + reg.adó és ezek együttes összegének a 27% áfája
Termeszetesen az olaj, folyadekok, gumik ilyenkor nem szamottvoek szerintem mert azt szinte minden ujhasznalt motornal cserelni kell.
De ha a 14es elso forgalombahelyezest szamolom a kalkulatorral akkor 180000 ft a regisztracios ado plusz a vagyonszerzesi es a tobbi torvenyes lopas utana kell jarjak ennek pontosan, mert erdekelne egy raptor, bar ezrest keresek de ennyiert ajandek egy 0km-es motor
Biztos vannak költségek, de kb egy millából lehet egy új motorod. :) Persze ha komolyan vesszük akkor lesznek még költségek: új gumi, fék folyadék. teleszkóp olaj stb.
Ha a relé és környéke rendben van akkor az index kapcsoló tisztaságát vagy a relé és a kormányon lévő kapcsoló közötti kábelt ellenőrizném. Az utóbbit a kormánynyakaknál kezdeném mert véleményem szerint ott kapja a legnagyobb terhelést.
Én az index kapcsoló tisztaságát vagy a relé és a kormányon lévő kapcsoló közötti kábelt ellenőrizném. Az utóbbit a kormányaknál