Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Alkatreszek itt:
http://www.kepesmotor.hu/rends...
Rendszamtarto is!
Hello Csaba! Sajna eladtam a rendszámtábla tartót (ami maga volt a sárvédő is) Már csak a tényleges rendszámtábla tartó van meg amibe a rendszámtáblát kell belecsúsztatni.
Helló Roland888!
Érdeklödök hogy még van még a Cagiva Raptor rendszámtáblatartó?
Köszi előre is!
Helló!

Szelephézagot valószínűleg csak ellenőrizni kell!Ha nem volt ütve a gép akkor még szerintem nem kell hozzányúlni!A rezonancia viszont szerintem nem érezhető jobban semmilyen fordulatszám tartományban az SV blokkban. Én legalábbis nem éreztem sem az sv650-esen sem a raptoron,igaz mindkettő karbis volt.
KÖszi,nagy segítség volt.Pont a legjobbkor vettem a mocit ha most van a kötelező szervíz,így legalább tudni fogom hogy becsülettel el lesz végezve a 24 ezres szervív
:)

A 6000rpm körüli rezonancia normális?Olyan 125-140km/h ig van...alatta felette simán jár.
Így helyes bocsi!

Olajcsere :Kilométer 1e 6e 12e 18e 24e 30e 36e 42e 48e 54e 60e

Gyertyacsere:12e 24e 36e 48e 60e
Légszűrőcsere :18e 36e 54e

Szelephézag :24e 48e
Fojtószelep szinkronizálás :12e 24e 36e 48e 60e
Kötelező szervizek

Kilométer 1e 6e 12e 18e 24e 30e 36e 42e 48e 54e 60e
Olajcsere és olajszűrőcsere X X X X X X X X X X X
Gyertyacsere X X X X X
Légszűrőcsere X X X
Csavarok ellenőrzése és meghúzása X X X X X X X X X X X
Szelephézag X X
Fojtószelep szinkronizálás X X X X X
Átlag munkaórák 1 1 1,5 1 3 1 2 1 3 1 2


Tartósteszt

A nem használatból egyenesen következő dolgok cseréjét ide írom, tehát tulajdonképpen, hogy milyen gondjaim voltak a mocival.

20.000km: egy szenzor cseréje, mert ugrált az alapjárat, hidegen lefulladt. Még garanciális volt.
47.000km: kuplungcsiga cseréje. 8500Ft.


Nem kilométerhez kötött ellenőrzések

Gyakori ellenőrzés:
Guminyomás, lánckenés, alapjárat, gáz- és kuplungkar holtjáték, olajszint.

Időközi ellenőrzés:
Fékbetétek kopottsága, gumik állapota, lánc és lánckerekek kopottsága, láncfeszesség, hűtőfolyadék szint, hűtőrendszer csövei, kormány, villák és központi rugóstag.

Időintervallumhoz kötött cserék:
Hűtőfolyadék: 2 évente
Fékfolyadék: 2 évente
Villaolaj csere: 2 évente
Fékvezetékek: 4 évente
Üzemanyagvezetékek: 4 évente


Nyomatéktáblázat

Első fékcsavarok: 39Nm
Hátsó fékcsavar: 27Nm
Fékvezeték csatlakozók: 23Nm
Féktárcsák: 23Nm
Hátsó kerékagy: 100Nm
Olaj leeresztő: 21Nm
További értékek: Szervizkönyv, 2. fejezet, 32. oldal (SV 650S 2003)


Gyári akkumulátorok

SV 650/650S 2002-ig: YT12A-BS, 150x87x105, 9,5Ah, indítóáram: 175.
SV 650/650S 2003-tól: YTX12-BS, 150x87x130, 10Ah, indítóáram: 180.
SV 1000/1000S: YTX14-BS, 150x87x145, 12Ah, indítóáram: 200.
Sziasztok!

Sikerült szert tennem egy garantált 23ezer km-es 2007-es Raptorra.
Olyan kérdésem volna,hogy szelephézagot mennyi km-enként illik állítatni?
Másik kérdésem,hogy kb 6000-es fordulatnál eléggé nagy a rezonanciája a motornak.Alatta felette kiváló,szépen megy,nem eszik sokat,simán indul hidegen-melegen.Ez normális?
Köszi előre is!
Akkor megmondom a tutit, mivel kölcsönadtam még 2008-ban a motorom és egy barátom elcsúszott vele, mivel kiementek elé.... Szóval ismerős a szitu. A biztosítós ügyintézés és eljárás nem tudom változott-e, de én a következőeket ajánlom:
-Bejelentitek a balesetet, felelős tisztázott, vállalja stb. sima ügy.
-Kárvizsgáló megnézi a gépet, h mi sérült. (Ruhát, sisakot célszerű leadni. Fizetik.) Célszerű mindent felvetetni a listára, és nagyon odafigyelni amikor a kárfelmérő ott van, plusz célszerű egy szerelővel előre a rejtett sérülések végett is megnézetni a gépet.
-Eldöntheted, h beviszed szervizbe és megcsináltatod jó drágán, és semmi dolgod vele (nem ajánlom több okból se), v készpénzesre rakatod a folyamatot. Ez valami olyasmit jelen, h előre fizetnek, 10-20-x%-kal kevesebbet, mint a teljes javítási költség, de ezt érdemes választani!
-Ha ez megtörtént, bemész egy hivatalos szervizbe v akármibe, kérsz egy lepecsételt árajánlatot a sérült tételekről, amit a kárszakértő felvett, ami ugyebár (ismerve a Cagiva árait, (dolgoztam még gyakorlaton Cagiva/Ducati/Mv szalonban anno), szép magas összeget fog tartalmazni. Egy db gyári kipu pl 258 e Ft! És ugyebár karcos, tehát sérült amikor csúszott a motor! :)
-Leadod az árajánlatot
-Felmarod a 10-20%-kal csökkentett jó sok pénzt!
-Megcsináltatod a motort maszekban tuning v utángyártott qurva jó minőségű cuccokból, a fennmaradó összegből meg elmész nyaralni v eliszod v akármi...
Hozzáteszem h két nyitott dobot vettem 100-ért, és megvannak a gyáriak is, egyik, picit karcos, de vizsgára tökéletesek! ;) Kormány PBR Monster 900 színt is választhatsz.... sorolhatnám.... Fékkar Mart sv 650-hez való 14 e bármilyen színben.... stb. ;)
Sziasztok,

Egy kis segítség kellene!
Múlt hétfőn balesetem volt. A motor az oldalán csúszott egy kicsit, de itt,ott meg is sérült a kormány és még ki tudja mi.
Szóval, mivel az elszenvedője vagyok a balesetnek, biztosítós story lesz belőle, és most egy márkaszervizt keresek.
A netet bőngészve nem találtam márkaszervizt csak kereskedést, tudtok, ismertek valakit?

Előre is köszi az infókat!
Hi! Nekem ez a típus volt bent gyárilag is a motorban az elment 7 évet igaz télre mindig kivettem, a mostani is szépen teszi a dolgát tavaly óta nekem bevált .
hello,

ha valaki megkívánná. váltottam egy 695 monster-ra :)

http://www.hasznaltauto.hu/motor/cagiva/cagiva_raptor_650_ie-8022
707
Én nemrég vettem bele Varta YTX9-BS akkut 8Ah, 135A indítóáram, volt vagy 9500Ft. Előtte yuasa volt, ahhoz képes kb fél másodperccel lassabban indítja be a motort. Eddig meg vagyok vele elégedve, táncsak kibír pár szezont ha töltöm télen.
Nekem az előző 4 évet kibírt!
Hali!
Ezt mind vágom amit mondasz ....de azért 1 évnél többet kéne bírjon a gagyi kategória is.Úgy hogy télen havonta fel lett töltve
Lényegében tök mindegy milyet veszel ebben az árfekvésben sztem, mert 30-40 alatt nem kapsz olyat ami tökéletes lenne bele! A feszültség egyezzen és indító áram legyen meg és kész... A Varta jó márka, de a belinkelt akkunak kevés az indító árama! Csak 80 A! A másik dolog, h részben fektetve vannak az akkuk a Raptorokban (legalább is a régebbiekben) A használati leírásuk szerint csak állítva használhatók, és ha fektetve használod ,a garancia se érvényes rájuk! Ergo úgy is szét marják magukat belűről kb 3-5 év alatt... Én 18ért vettem Yuasát, 140-es indítóárammal, de ez is csak savas, így nem rendeltetés szerűen használom...
Helló!

Azt szerezném kérdezni tőled ,hogy mennyire vagy megelégedve ezzel az akkuval?Mennyi idős?
Ééééértem, köszi az infókat. :)
perszeeeee, hogy nEm.

de sokból nem tart beleütni a gyári dob számait, betűit
örülök a dolognak, jó koncertezést


E-betűs a dob? (vagyis pl. ausztriában nem basz meg a rendőr...?9
meg is lepődnek, mikor bújok a sorok közt és röffentek egyet :D

azóta élvezet minden váltás, gázadás, visszaváltás, és a v-2 csak tol és tol ;)

nyomaték- és hanghullámokon utazom :D
Király lett a hangja! A gyárihoz képest úgy is fogalmazhatnánk h lett hangja végre alacsony fordulaton is
egy klasszikus motoros útvonal ;)

http://youtu.be/tzTRf3taLfY
goghroland@yahoo.com

Ez a mail cimem.

Nyiregyhazan csinaljak, egy testverpar, ha kell, dobok meg fel videot, de brutal duborgos a gep, reggel leadtam, masnap delre elkeszultek. A gyari helyekre mentek fel. Tehat muszakin csak negy csavar es mehet az eredeti vissza.
Szóval ezt ki/k készíti/k, hol?

Jól is néz ki, gratula még egyszer :)