Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt nézzétek meg. Ha valaki most akar motort venni akkor itt az isten lába:
http://www.jofogas.hu/budapest...
Sziasztok! Újdonsült raptor tulajdonos vagyok. Service manual-t keresek a motorhoz (650). Eddig égen földön nem találtam. Régebbi hozzászólások linkjei sajnos nem működnek. Előre is köszi. Hátha szerencsém lesz :)
Sziasztok! Tudtok bárkit is aki 650es Raptorral járkál és papíron fojtva van a gép?(35kw alá) Mit gondoltok hogy lehetne megoldani hogy hivatalos le legyen fojtva? :)
Bár nem teljesen a kérdésedre válasz, de hátha segítség:
Alapos zsírtalanítás után, a gumi alsó felét ragaszd le valamilyen erősebb ragasztószalaggal, hogy az eredeti szélesség megmaradjon, majd töltsd fel a kopott, szétvált részeket szélvédő ragasztóval, (figyelve, hogy teljesen kitöltse azt) majd egy csavarhúzó élével, az eredeti vállazás segítségével simítsd el a ragasztót, hagyd egy napig száradni, vedd le alulról a ragasztószalagot, és kész!
A többit bízd a láncra
Jó darabig el fog vele menni, közben pedig megpróbálod beszerezni.
Vagy megismétled az első pontot.
Sziasztok, elkopott a vason a láncvezető csúszka.
Hol lehetne ilyet beszerezni esetleg mivel lehetne helyettesíteni?
Cagiva Mito Evo 2. ELADÓ!

Nicasilos hengerrel, új dugattyúval,új DID "o" gyűrűs lánc rendszámos! FIX 250eft.
06706574245

Cagiva Mito Evo 2.
2700.hozzaszolas az elozmeny, csak a cagiva miatt kerdezte itt.
Sv 650es blokk van benne
Egesz veletlenul nincs valaminek tudomasa elado 1000esrol amit nem hirdetnek? Lehet akar motorhibas is
Én úgy kerestem kipufogót, hogy a dob mérete közel azonos legyen a gyáriéval. A Ducatira való összekötő természetesen nem volt megfelelő, ezért az gyártatni kell. A bilincsek szabadon mozgathatóak úgy,hogy a felfogatás helyétől nem kell félni.
Vannak kimondottan kipufogó gyártó-javító cégek itthon is, de egy jó lakatos műhelyben is le tudják gyártani az összekötő csövet. Én most épp egy lakatos ismerőshöz viszem majd, akinek nem ez az első ilyen munkája.
Lehet rendelni kimondottan raptorra való dobot de az arany áron van. Ha elkészül akkor majd dobok fel képeket.
650

Hát igen, de nem merem megbontatni a blokkot. Bár úgy biztos h szépen le lehetne, de mindig attól félek h nem pont úgy lesznek visszarakva a dolgok, stb..
Hát az a baj, h ha nem pont arra valók akkor a köztest le kell gyártatni, a felfogató se biztos h jó helyen van, stb...
Picit félek az ilyenektől. Megveszem és nem tudom feltenni.
650? 1000?
Ha nagyon zavar akkor a legprecizebb ha kiszedned a blokkot a motorbol es asztalon lefenyezné valaki, termeszetesen lepesrol lepesre dokumentalva igy tudnad bizonyitani hogy nem tores miatt kellett fenyezni
Itt is van egy ducatira valo par:
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Hasznaltan vettem egy par titan Martin dobot ami egy ducati monster 620i-n volt eredetileg. Hibatlan karcmentes allapotban keves kilometerrel E jelzessel papirokkal. Mar csak az osszekoto szakaszt kell legyartatnom.
Ezt nezted?:
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Hát igen, én is erre jutottam h túl sok macera, mert ha vmi látható helyen lenne akkor azt mondanám nekiállok de így hagyom.
Milyen dobod van? Én is szeretnék rá venni vmit, de nem túl nagy a kínálat és nekem is baromira tetszik mikor fel van hozva az ülés alá.
Az én motorom soha nem volt sós levegőn mégis dobja le a festéket a blokk alján. pedig csak 8000km van benne. Biztos valami gyári hiba. Én is maximalista vagyok az esztétikával kapcsolatban, de ennek javítása szerintem annyi nyűggel járna, hogy bele sem vágok. A megfelelő szín nem okozhat gondot, egy jó fényező ki tudja keverni. Ha nem akarod szétszedni, akkor a felület előkészítése, festése jó nagy szívás lesz, ha szépen szeretnéd megcsinálni. De ha jól sikerül a vevő már észre sem veszi. Ki az aki lehajol a blokk alá, hogy megmérje a rétegvastagságot?

A téli projektem, hogy felrakom az új dobokat a motorra. Gondolkodom, hogy az ülés alá/mellé felhúzom ahogy már több fotón is láttam. Valakinek van ilyen tapasztalata itt a fórum tagok között?
Üdv!
Csak ötleteket, tanácsot szeretnék kérni.
Az én mocim szinte kifogástalan, sérülésmentes (borulás mentes), viszont alul a blokknál (gondolom a kurva sós levegőtől) a felülete itt ott lepattogzott. Ez az egyetlen ezstétikai hiba rajta gyakorlatilag. Mivel elég maximalista vok, egyfoltyában agyalok h mi lenne a megoldás h az is makulátlan legyen.
Ugye szétszedni nem szívesen szedném szét, mert ahogy mondtam a blokk makulátlan, nincs egy csepp olaj eresztés, stb, sose volt megbontva és ezért nem is szívesen tenném. Ha rajtahagyva vmivel lefújnám az meg gány, gagyi lenne, mert ha nem egyezik meg a szín az még gázabb, ráadásul, ahogy itt is írták h volt fényezve, az életbe nem tudnám megmagyarázni ha esetleg el akarnám adni,h sose volt törve, javítva. :S
Szal nem tudom mi tévő legyek, vszínű úgy fogom hagyni, mert így original és a vevőnek is így hitelesebb (bár eladásra hoztam, mert van egy másik mocim is, de annyira megszerettem h nem adom el )
Bármi ötletet szívesen veszek
Mi a baja az önindítónak? Elektromos, vagy a mechanika?
nem
ezekben eleve nem xt600 blokkja van ?
Esetleg akkor valami ötlet hogy hogyan bírjam működésre? Minden tökéletes rajta kivéve az önindító azt meg a világon nem lehet kapni. Esetleg berúgóssá alakítani valami viszonylag egyszerű módon?
Akkor esetleg valami ötlet? Igazából tékéletes a motor csak nincs rá önindító a világon sem. Nem lehet valami egyszerű módon berúgóssá alakítani?
Nem.(99%)