Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bal oldalon van, ha gép mellé guggolsz a tank alatt van váznál egy csillag csavarhúzós csavar, azt tekergesd egy kicsit.
Üdv Krisztina
Ha tippelni kéne ugyanott mint az sv-n.Az inyektor fizikailag ugyanaz tehát a kilógó bowden is.Eltéveszthetetlen kinézetű.
OHHH, így visszaolvasva amit írtam , inkább vigyem szervizbe, mi !
Szia! Köszi szépen az instrukciókat. Esetleg még annyit ha tudsz segíteni, hogy a melyik oldalon keressem ezt a kis csavart, vajon az olasz tervezők hova rakták el.
A bal oldalon fut a bowden, ott elég sok állító csavar van, erre emlékszem, de hogy a másik oldalon mi van, azt nem tudom....
Üdv,
István
Ja még annyi, hogy üzem melegen állítsd be a kb. 1200-as fordulatot, bár Én is egy kicsit visszabb veszek, csak egy leheletnyit!
Üdv Krisztina
Szia István!
Én is az sv fórumon kaptam segítséget és Ők küldték ezeket a fotókat!
Szia Criss!

Ha megkérhetlek részletes el tudnád mondani, hogy emeltél a alapjáraton?
Nekem első indításra minden alkalommal lefullad a vas, valamint olyan 1000 körüli az alapjáratom. Egy csöppet emelnék rajta.

Előre is köszi

Üdv,
István
Az MT-nél is ezt javasolták, de csak bizonyos helyzetekben hozott megoldást. Reméljük a suzuki blokknál végleges javulást eredményez.:)
Sziasztok!
A problémát csak pár napja oldottam meg és a baj csupán annyi volt, hogy a fordulatszámon emeltem egy kicsit, mert kb 900-1000 körül volt, kb 1200-ra felcsavartam. Most minden ok.
Szerintem a fékcső eredeti, de a kormány tuti nem a gyári, ez okozza a problémát. Nem ért el rendesen a fékcső az új kormánnyal és leszerelték az alsó villahíd hátsó felén lévő rögzítő bilincseket, (a másik motorról készült képeken láthatod, hogy van rögzítve rendesen) és mivel rögzítés nélkül van, a teleszkóp rángatja a fékcsöveket. Ha marad ez a kormány akkor szerintem hosszabb fékcső kell, és mindenképpen rögzíteni a villahídon a rendes helyén.
A kép
Sziasztok!

Sikerült megfejteni a dolgot a fékcsővel kapcsolatban.
Ha megnézitek a csatolt képet, jól látszik hogy nálam egy 90 fokos könyök van felszerelve a fék munkahengerhez. Ezért is törik meg a cső.
Már csak az a kérdés, hogy ha lecserélem egy szerelhető 45 fokos könyökre, nyerek-e annyit hogy minden a helyén lesz, vagy kuka az egész?

Meglátásotok szerint érdemes foglalkoznom a dologgal, lesz eredménye? Mert anyagilag biztos nem mindegy hogy 2000 vagy 22000 (jobb esetben).

Üdv,
István
Köszi utána nézek!
A szerviz ahol nekem átnézték a Raptort.:
http://www.suzukimotorszerviz....

Komoly beavatkozásra nem volt szükségem csak időszakos karbantartáshoz kötött dolgok, de korrekten megcsináltak mindent, (végén még számlát is adtak kérés nélkül) normális társaságnak tűnik.
Nekem hasonló problémám az MT-mmel volt. Az injektort vezérlő elektronikán (TPS vagy TSP) kellet állítani és utána rendben volt minden. A helyedben én egy Suzuki szervízt keresnék meg.
Sziasztok!
Van egy kis problémám a Raptor 650i csodámmal! Valamiért elfogy az üzemanyag működés közben pl: behúzom a kuplungkart és lefullad, a lehető legrosszabb helyzetekben, de csak kis sebességeknél (városi használatkor, visszaváltáskor, lámpánál való megállásnál, kanyarodás, stb.) Arra gondoltam, hogy esetleg egy diagnosztikát kellene csináltatni, de azt sem tudom ,hogy merre induljak előre... Köszönettel venném a segítségeket, ötleteket Krisztina
Ott valami tényleg nem stimmel. A képen teljesen elfordított állapotban van a kormány kormányzárral lezárva. Ez a gyári állapot.

Olyan mintha a te motorodon rövid lenne a főfékhenger és az elosztó T közötti közösített csőszakasz. Szerintem azért is törik meg mert kirugózáskor megnyúlik a teleszkóp az alap állapothoz viszonyítva és túlhúzza a fékcsövet . A kormány eredeti? A fékcső etredeti? Ha kell hosszat tudok mérni.
Szia/sziasztok!

Igen, most már bizonyosságot nyert, hogy az első kormányon a fék elemek ilyenek.

Csatoltam a képeket és írtam mellé egy kis kommentet is.
Azt kell tudni, hogy ha jobbra elforgatom a kormányt a telószárat összefogó elem és a hűtő, valamint a váz összenyomja a fékcsőveket, de nem kicsit. Nem egyszerűen súrolja hanem érzem ahogy keményen odafeszíti az elemeket egymáshoz, mintha nem a megfelelő kialakítású(hajlítású) csővezés lenne felszerelve, vagy elbasztak valamit.
Azt is néztem hogy ha a merev T ág rögzítve lenne a teló összefogatáshoz, akkor meg a váztól nem fér el a felső csővezés rendesen.
Ha bárkinek van észrevétele kérem jelezze!

Üdv,
István
Tessék, ennyi kép talán elég lesz ;)
Szia!
Igazából az egész első fék valahogy nem adja magát. Még ma de. csinálok képeket és átküldöm ,hátha látsz/láttok valamit.

Már írtam az Suzuki SV-seknek is hogy esetleg nekik ismerős-e a dolog, de szerintük a fékkar és a munkahenger okés.
Nekem az elso munkahengerem Nissin a csovezes a gyari de a hatso meg gyari Brembo, ha megfelel igy akkor csinalok par kepet az elso munkahenger+fekkarrol. :)
Hello

Csak erdeklodnek, hogy elore lathatoan kb mikorra tudnad nekem elkuldeni a mereteket meg a kepet? Nem vagyok turelmetlen csak mar ki szeretnem adni gyartasba az alkatreszt :D Elore is koszonom :)
Sziasztok! Ezt még elfelejtettem.
Eladó hátsó sárvédő érdekelne, vagy az hogy hol lehet olcsón beszerezni.
Valamint tudna valaki közeli fényképet küldeni az első fékkar és munkahengerről?!
Nekem olyan érzetem van mintha nem oda való lenne, olyan faramucin mutat a helyén!

Üdv,
István
Sziasztok! 2 hete vagyok tulaja egy kék 650ie-nek, és csak most kezdem összegyűjteni az infókat.
Ha esetleg tudtok segíteni:
- Egy jó és olcsó szervizt keresnék Bp-en vagy környékén ahol át tudnám nézetni a vasat. (Ha esetleg van valami gond vele inkább ott derüljön ki mint a egy hegyi szerpentinen)
- Az bal kezelő szerv teljesen összetört, jelenleg megragasztva ,de ki tudja mikor fárad meg. Szóval hol lehetne ilyet beszerezni?
- Valamint egy használható leírás a motorhoz, valójában bármi jöhet!

Előre is köszi!

Üdv,
István
Csáósztok! Eladóvá vált egy raptor 650-es hátsó sárvédő-rendszámtábla tartó. Nincs rajta repedés, törés, normál állapotban van. 3000Ft-ért odaadom.