Szevasztok Raptorosok! Raptort,vagy SV-t szerenek venni! Sokkal inkabb a raptor fele hajlok, azt volt mar szerencsem kiprobalni es bele is szerettem... de sokan mondjak hogy nincs hozza alkatresz , ha van akkor drága, es mivel olasz, megbizhatatlan. Nektek mi a tapasztalat? Sokat kell szervizelni? Győzzetek meg hogy jo lesz nekem következő szezontól a Raptor!
helo helo, szükségem lenne egy lendkerékre, 2006 utáni évjáratú motor bontása folyamatban van mindenképp irjon, vagy ha szimplán alkatrészed van akkor is
nem is figyeltem mennyi km van benne, nem is ilynere gondoltam hanem valamire amit egy raptor tulaj lát hogy nincs rendben, mindegy, megnéztem és csak nevettem egyet rajta aztán eljöttem. Az egész kereskedésen csak nevetni lehet. 2 éve elindítottunk két hornetet, okádták a kék füstöt azt mondták csak azért mert rég voltak elindítva. Hülyének akartak nézni... Aztán mondtma hogy köszi megvan a motorszerelő szakmám...
Teljesen mindegy, hogy kormánymagasítóról, vagy átalakítóról beszélünk, mivel mindkettőt a gyári kormány helyére a befogadó ívbe kell beszerelned, illetve kellene mivel nem fog menni.
22-es kormányról beszélünk.A gyári is 22-es és amit vettem rá krossz kormány is 22-es.Csak magasabbra szeretném,aztán következő lépés a túrakormány lesz.Sajnos a motor gyárilag nagyon kényelmetlen.
A hozzászólásaim között találsz fényképeket, nem tudod berakni a magasítót. Én úgy tudtam felrakni a 28-as kormányt és a hozzá tartozó 28-as pazaz átalakítót, hogy csináltam 10mm-es alulemezből egy közbetétet.
Tud valaki segíteni abban,hogy vennei szeretnék kormánymagasítót a mocira,hogy kléynelmesebb legyen.Viszont akkor már nem lesz elég hosszú a kuplung bowden meg a fékcső.VAlaki tud ajánlani megoldást erre?Fékcsőre még tudok,de minőségi bowdenre?
Esetleg tapasztalat,hogy a Suzuki DL kuplungbowdenje nem hosszabb véletlenül?
Aki elhiszi,hogy egy 14 éves motorban 30ezer km van....
Én most vettem az enyémet nyár elején és már majdnem 4 ezret raktam bele,pedig nemis túrázásra használom....
27ezer km-el első tárcsáknak válluk szinte nincs is és elpől még a gyári gumi van.(igaz ez cserés már )
El sem jutottam az indexekig raneztem a tarcsakra, lancra, kuplungot behuztam - fityegett a kar, gazbovden elszakadva. Tankon szerintem gyari volt a feny de mintha racsoppent volna valami savszeru dolog a cegrol nekem is van egy velemenyem.
Ha jobban megnezed nem egy jo allapotu motor.
Az elso hatso indexek kulonboznek, athuzott ules, valoszinuleg uj fenyezese van a komanyveg sem eredeti szerintem, 31e km alatt lekopott fektarcsa:-); rozsdas kipufogo, a hatso labtarto nyulvanya fenyezve... Talan hegesztett?
Masreszt a ceg sem szimpatikus.( szemelyes tapasztalat)
Ha valaki meg gondolkozik rajta akkor mondom hogy kopott eelso tarcsak betetek, valami utangyartott kuplung kar ami csoda hogy meg a helyen van, lelakott motor.
http://www.kepesmotor.hu/lanc_...
Másik kérdés ,hogy a 2 gázbowden elért a magasítással?
Kérdésem,hogy tudnál nekem is csinálni egy közbetétet jóáron? :)
Igazából csak egy "alátétet" teszel be,nemjól gondolom?
Nem akarlak elkeseríteni, de raptorhoz nem gyártanak kormánymagasítót, mivel a kormánybefogók szögben állnak, és nem párhuzamosak.
Esetleg tapasztalat,hogy a Suzuki DL kuplungbowdenje nem hosszabb véletlenül?
Én most vettem az enyémet nyár elején és már majdnem 4 ezret raktam bele,pedig nemis túrázásra használom....
27ezer km-el első tárcsáknak válluk szinte nincs is és elpől még a gyári gumi van.(igaz ez cserés már )
Alkatrész adok-veszek, Segítség adás, túrák szervezése, bármi nemű információ szerzés, alap adatok tömkelege...stb.
Raptor 125cc blokk nagyban egyezik mitoval , és sok motorikus alkatrész csereszabatos .
https://www.facebook.com/group...
Az elso hatso indexek kulonboznek, athuzott ules, valoszinuleg uj fenyezese van a komanyveg sem eredeti szerintem, 31e km alatt lekopott fektarcsa:-); rozsdas kipufogo, a hatso labtarto nyulvanya fenyezve... Talan hegesztett?
Masreszt a ceg sem szimpatikus.( szemelyes tapasztalat)
Köszi nagyon! Tegnap én is rátaláltam erre a hirdetésre. Le is csaptam rá!
Köszi még1x!
Csaba