Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szuper, köszönöm. a pár száz kilométeres hátsó gumik kirepedezhetnek, ha télen keréken tárolták a motort? hülye kérdéseim vannak, de igyekeznék nem meghalni a tudatlanságom miatt :)
elől még a gyári pirelli van, de hátul már egy szemmel láthatóan kevesen futott dunlop sport. a pirellit favorizálom, esetleg a michelin-t.
tanács?
Bármelyik motorosbolt, vagy a net-en keress. Kormányvégsúly a neve.
Gratulálok a géphez, végre van olyan is aki látja, hogy jók az olasz bringák.
sziasztok - megvettem a Raptort, Miskolcról. egyetlen hiányzó láncszem volt, valaki lelopta a bal oldali markolat végét, tudjátok, azt a kúpos valamit. kérdésem az lenne, ilyet honnan tudok szerezni?
Igazad van, a pesti V. Figyelmetlenség volt részemről.
Te biztosan tudója vagy ennek a blokk kérdésnek. Mondd el nekem légyszíves, mi a különbség az sv és tl blokk között. Tényleg gőzöm sincs,szeretnék okosodni. Kösz.
A pécsit láttam, de engem nem győzött meg. sem a motor, sem a társaság.
Nem okoskodás képen.... DE!
1, az Xtra Raptorban TL 1000 blokk van, nem SV...
2, 1 eladó Xtra Raptor van jelenleg a használtautón, a pécsi, a másik, a pesti, egy V-Raptor 1000! A különbség mindössze annyi, h az Xtra full karbon elemekkel van ellátva, míg a V-Raptor idomai műanyagok... + az Xtra sorszámozva van...
3, Tényleg összelegózható olasz alkatrészekből (kormány, fék, lábtartó stb.) a motor, leszámítva az egyedi fejidomot! Azt a guadalupei szent szűz nem fog neked teremteni, max ha valaki elbontja a az xtra v v-raptorját. Tehát kisebb csoda, ha sikerül megcsípned a sok kereső között egy ilyen fejidomot pl ebay-en...
Én nem hiszek a csodákban, sztem a pécsinek nem valós a kilométer állása, bár a pestié se biztos, h annyi. Lényegében viszont állapotot veszünk, nem kilométer állást, csak hát ha nem tudod mennyi van pontosan a verdában, nehéz eldönteni, h pl mikor cserélsz vezérműláncot v akármit.... 30000 km valósabbnak tűnik, bár az se sok 13-14 év alatt! Viszont legalább nyitott dobok vannak a pestin. Kérdés, h műszakin így átengedik-e v megvannak az gyári dobok is hozzá. Meg kell nézni őket élőben!
Viszont tényleg jó áron vannak és valóban bitang jószágok!
Szia
Nem egy xtra van eladósorban, hanem kettő. A hahu-n megtalálod.
Az egyik pécsi a másik pesti. A pécsit nem ismerem. A pesti az viszont tuti. Nekem is xtra-m van. Bitang egy darab. Az ára azért viszonylag alacsony mert 2005-től nem gyártják. Viszont a motor az suzuki sv 1000, a többi alkatrész meg bármilyen jpbb olasz motorból összelegózható. Amennyiben más kérdés felmerülne, szívesen válaszolok.
Sziasztok. Nem vagyok még Raptor tulajdonos éppen ezért szeretném a segítségeteket kérni. Van kis hazánkban egy eladó Xtra raptor. Linkelni nem szeretném a legismertebb használt jármű oldalon játszi könnyedséggel megtalálható. Azután érdeklődnék és ebben kérném a segítségeteket, hogy hogyan lehetséges az, hogy ilyen alacsony az ára? Külföldi oldalakon például Németországban 3 darab eladó van a legolcsóbb majdcsak 5ezer euró. Olaszoktól tudtommal nem szabad motort venni bár ezt is nyilván esete válogatja, de ott szétnézve sincs ilyen jó áron. A német is 30ezret futott az említett magyar példány pedig csupán 19ezret ha szabad hinni a hírdetőnek. Azután érdeklődnék, hogy tudnátok-e bármi jótanáccsal vagy tapasztalattal ellátni mire figyeljek. Olyat nem kérdezek, hogy jó választás-e hiszen Raptor tulajokhoz van szerencsém így nyilván csak megerősítést kapnék. Amennyiben mégsem akkor legyen szíves szóljon aki le akar beszélni róla. A segítségeteket előre is köszönöm nagyon hálás vagyok érte és mindenkinek kellemes hétvégét/szép napot kívánok! Üdv: Máté
Sziasztok!

Sajnos a gép nincs a közelemben, ezért nem tudom lemérni a kipufogó dob csatlakozási méretét. Valaki meg tudná nekem adni?
Előre is köszönöm.
Köszi, most olvastam, meg gyors lementettem minden képet, rajzot, írást akármit, csak az a baj, hogy nekem stekkerem sincs, mert az fasszájú aki összepakolta, úgy gondolta, hogy kihagyja, minek? és rádugdosta csak egyesével az órára. Nekem természetesen nem tűnt fel mindaddig amíg le nem kellett szednem, hogy átlőjjük km-re. Az európai km óra adat táblázata meg gondolom, majdnem hogy esélytelen mi? :S Nem olyan vészes az, csak ki kell olvasni az epromból :DDDD mind1, valahogy összehozom, bár érdekes lesz.
Helló!

A 23. oldalon van róla szó...... De asszem nem egyformák mindegyik motoron a színek.
Hello mindenki, kellene egy aprocska segitseg. Valaki lenne olyan kedves hogy lefenykepezze a kilometer ora csatlakozasat ahol latszik hogy melyik szinu kabel melyik tuskere megy ra azt megkoszonnem, mivel az en motoromon nem csokival csatlakozik csak ossze volt dugdosva (a kurva anyjat annak aki igy kokanyolta ossze) egy ket kep sokat segitene :( jahh es meg 1 kerdes amit szerintem folosleges is feltennem. A km ora adatbazisa hexadecimalis szamokba van megadva, ha esetleg valakinek lenne egy europai km orarol kesz tablazata ami km be mer merfold helyett hat annak fizetnek egy kocka sort, mert az enyem mph es es epp azt probaljuk atallitani csak igy kicsit nehezkes, mert masfel A4es oldalnyi hexadecimalis sorbol melyik miert felelos. Elore is koszonok minden segitseget. Udv

Whorka
Sziasztok.
LED indexet raktam fel. Vagy ahhoz valo relet kell beraknom, vagy elotet ellenallast. A kerdesem az lenne hol talalom az index relet milyen tipust kell berakni? Az ellenallasbol mekkorat kell betenni. En a 10 ohmosra gondoltam.

A valaszt elore is koszonom.
Koszi a választ! Nem tudom, lehet h legteleniteni kellene tenyleg. Majd szezon elott elviszem vmilyen szervizbe h nézzék meg.

Koszi megegyszer
A beragadás utáni felforrás szerintem is logikus lehet. Gondolom a szervizben új fékfolyadékot kapott, ezért ha nem régen cserélték és jó folyadékot tettek bele akkor azzal nem lehet gond. A raptornak nagyon hülyén van elhelyezve a hátsó fék komplett rendszere, ezért elég nehéz légteleníteni. Lehet ez okozza a problémádat. Én is sokat szenvedtem vele mire sikerült kihajtanom az összes buborékot.
Sziasztok!

Olyan problémába kérném a segítségeteket, hogy a tavalyi szezonban a hátsó fékem többszőr bennragadt, majd volt olyan h ezek után teljesen megszűnt, beesett a pedál. Kis várás után újra kifogástalan lett. Elvittem szervizbe ahol gyönyörűen kipucolták, sosem ragadt be. Kérdeztem a szerelőt, hogy és a pedál "beesés" miért lehetett és mondta h annyira felforrósodott a fékolaj, h amiatt lehetett, ami logikusnak is tűnik, de aztán a már gyönyörűen működő fékemmel több fékezés után (ne gondoljon senki sem vmi durva használatra), teljesen átlagos használatnál, megint előfordult h teljesen megszűnt a hátsó fékem. Majd várás után újra tökéletes lett, tehát mindenképpen a melegedésnek tudható be. Van elég rutinom, hogy pánik nélkül menet közben orvosolni tudtam ezt a "problémát" de akadhat olyan szitu, h azért meglepne a teljes hátsó fék megszűnése.
Mit tegyek? mi lehet a probléma? lehet h a fékfolyadékot kellene lecserélnem?
A tanácsokat előre is köszönöm.
Remélem, ez elég :

http://www.motorinfo.hu/teszt/2012/04/25/hasznaltteszt_cagiva_rapt
or_650_micsoda_igazsagtalansag/
Szia!

Suzuki sv 650: rengeteg van belóle, futómű nem az igazi...........
Raptor 650: Van stílusa, Váz gyönyörű, fordított telók(ahogy egy motorban lenni kell), csak nézz rá a két motorra, szerintem ennyi elég érv :-))
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni a következő témában. Suzuki DRZ-met eladtam és Raptort vagy N-es Suzuki SV-t vennék helyette. 650eset.
Felhoznátok egypár pro-contra érvet a témában ha kérhetem!
Előre is köszi a válaszokat!

Üdv:
Dávid
Sziasztok!
Eladó sorba került szeretett nagymotorom... Ha esetleg valakit érdekel, vagy tud valakit akit érdekelhet:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/cagiva/cagiva_raptor-6
967698
semmi baj, azért köszönöm :) egy képet majd küldj te is az alkatrészről az a tuti :D
Szerintem nincs mit aggodnod. A raptor kb annyira olasz, mint az europaban gyartott japan gepek, csak ebben a blokk meg az elektronika legalabb japan.:) A tobbi meg jo nevu olasz gyarto termekei. En is ragodtam amikor megvettem a negy japan gepem utan, de nem bantam meg.
Helló, én voltam a galád, aki megígérte, h küld adatokat - de látom közben már megtették.
Igazság az, hogy munka miatt megcsúsztam, és most került csak szervízbe a motor, most kezdjük szétszedni.
Ne haragudj a késlekedésésrt...
Sziasztok nehany napja vettem egy 650 es raptort.Nagyon szep allapotban van de az elso hengerben valami nagyon kopogott.
Termeszetesen az ara ezert lenyegesen kedvezobb volt.Miutan szetszedtem kiderult mi okozta a kopogast a csapszeg 6 darabra volt torve! es nem esett ki a helyerol szerencses helyzet.Vajon mi okozhatja az ilyen jellegu torest?Semmi mas baj nem volt vettem egy uj csapszeget beszereltem es minden jol mukodik konnyen indul halkan szepen megy a motor Hamarosan lessz rendszam es kitudom probalni hosszabb uton.Azt szeretnem kerdezni alltalanossagban van e valami jellegzetes hiba vaft gyenge pontja ennek a tipusu motornak?
Ezek elott nem volt olasz gepem nincs tapasztalatom rola.Ha minden rendben lessz vele akkor megtartom hosszabb idore. Majd keszitek kepeket is a motorrol hamarosan.
A kézikönyveket és a szervizkönyveket elolvasva ellentmondásba ütköztem. A 650 és a 650ie használati útmutatókban 380W generátor teljesítmény van megadva, a karburátoros 650-es szervizkönyvben 300W.
Viva Italia. Vagy csak én vagyok béna