Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Érdeklődnék hogy Cagiva Canyon 600 ba bele lehet e tenni valamilyen más motor blokkját átalakítás nélkül? Gondolok pl xt 600 ra
Köszi szépen!
Nekem itt szervizelték:
http://www.suzukimotorszerviz....
Gumi-, fékfolyadék-, teleszkóp olaj csere volt az akkori program.
Minden rendben volt, mindent megcsináltak, még számlát is adtak kérés nélkül.
Üdv!

Vki tud mondani nekem egy szervizt ahová vihetem a motoromat kötelező szervizre Pesten(Buda mégjobb lenne)?
(akár suzukis is, ha foglalkoznak Raptorral)
Így van, van 125 is belőle. Meg alkatrész is jobban van hozzá, mint a nagytesókhoz.
Raptorom még nincs, és nem is tudom mikor lesz. Először meló kéne
Viszont van raptorból 125ös! keress rá használtautón meg a többin, hátha találsz olyat
Ha jól tudom akkor a kérdésed kicsit ellentmondásos!

A1 kategória:
olyan motorkerékpár, amelyek hengerűrtartalma a 125 cm3-t, teljesítménye a 11 kW-ot, teljesítmény/tömeg aránya pedig a 0,1 kW/kg-ot nem haladja meg, továbbá olyan motoros triciklik, amelyek teljesítménye a 15 kW-ot nem haladja meg

A2 kategória:
- olyan motorkerékpár, amelyek teljesítménye a 35 kW-ot, teljesítmény/tömeg aránya pedig a 0,2 kW/kg-ot nem haladja meg, és amelyet nem kétszer akkora teljesítményű járműből alakítottak át.

Ahogy megnéztem elég problémás menet lenne az engedélyeztetés, és a legtöbb esetben importőrre és márkaszervizre hivatkoznak akik megtehetik ezt a lépést, már ha létezik gyárilag fojtott verzió valamelyik piacon. A mi esetünkben ez elég nehézkes lenne. Az egyedi megoldások a magyar bürökratikus környezetben nem igazán életképesek. Ha szereted a motorozást 2 év múlva már úgyis válthatsz akkor meg kezdheted az egészet előröl....
Szevasztok! Hogy tudnám elintézni, hogy folytást rakjak ebbe a motorba?
A1 es jogsim lehet... De Raptor az álom. Megoldható hogy forgalmiba 35 kw legyen?
Köszi! pontosan ez volt a megoldás, mostmár minden működik midnen jó!
Kapott a motor egy szett új Pirelli Angel GT-t hát csak jót tudok arról is mondani, ajánlom mindenkinek!
Ugyan ezzel a hibával vettem a mocimat :) Az ülés alatti 4 relé közül amelyikre 2 vezeték megy az a ludas(külüön van a többitől).Motorosboltba bemész és veszel 1500ft-ért index relét 2 vezetékeset. :))
Makd amikor elhuzod a 650es raptornak es utana egy 600as sornegynek megfog fogni a zummoges
Remélem már megvetted a kiszemelt raptort, mert nem akarom elvenni a kedved, de épp lett egykis elektromos problémám.
Se az index se a vészvillogó gomb nem reagál, a relé nem ketyeg. Tudja valaki esetleg h melyik dobozban lehet a hiba az ülés alatt? 2006os injektoros 650es motor egyébként
Előbb utóbb mindig adódik kellemetlenség egy motorral. Volt több yamahám, hondám, mindegyikkel volt valami kellemetlenségem, de ettől mindegyik jó volt. Vagy egy gyorsan megoldandó problémaként fogod fel, vagy a világ végének. A használt motor amúgy is lutri. A kis darabszám miatt nem igen lehet típus hibáról beszélni. Jobban jársz ha megnézel egy SV-s, DL fórumot ott többet megtudsz a blokk gyengeségéről. Ezen kívül mi más romlana el ha karbantartod?
Japán blokk japán elektronikával, ettől még elromolhat.

Én a kuplungot kicseréltem hidraulikusra, nem azért mert elszakadt, hanem mert akcióban olcsón vehettem egy készletet, de az is elszállhat bármikor.

A kormány lengéscsillapító sem feltétlen szükséges. Próbálgattam, hogy viselkedik, nekem egy két lengés után szépen visszaáll nyugalomba. Magasságomból adódóan én eléggé elöl ülök, de hozzáértő javasolta, ha ilyen van menet közben akkor kicsit hátrébb kell csúszni és gyorsabban megnyukszik. Kipróbáltam, működik. Ha hátrébb ülök akkor már szinte bele sem kezd. Nagyobb pilótánál szerintemez nem jelent gondot.
Egy szó mint száz ne parázz. Polis 62000 km-e mond azért valamit nem?
nem :)
lekopogom, nálam nem
Fúú am bocsi a több felhasználóért, de ennek már évek óta most jut először eszembe a jelszava
Elektromos gebaszok előfordulnak sűrűn?
Ez a blokk, ha rendszeresen szervízeled (előírtak szerint - más nem is nagyon kell), elnyűhetetlen. Néha kuplungbowdenszakadás lehetséges, de az sem gyakori.
A klassz olasz stílus és jó olasz futómű párosítása egy fasza japán V2-vel, nyerő kombó.
Érdemes még igény szerint kormánycsillapítót rarakni, de anélkül is jó.

0 kilóméterrel vettem, most 62000 van benne kevesebb, mint 6 év alatt, elég sok helyen jártunk már.
Köszi! Még az érdekelne, hogy mennyire szeret elromlani? Visszaolvasgattam, és láttam, hogy voltak bajok a raptorokkal. Mennyire súlyos ez a szitu? Nem parább mint más motornál? Igaz, hogy valami stílusos gépet keresek, de használati tárgy lesz, szóval jó lenne, ha bírná :D Nézegettem japánokat, de a sor4-es zümmögés nem igazán fogott meg.
Hahó, én mindent egy helyen vettem a Motoroázisban, kb 2-3 hete, láncszett is van raktáron... :)
Illetve: Láncot, lánckereket, fékbetéteket honnan lehet hozzá kukázni?
Sziasztok! Vannak mostanában eladó 650-es Raptorok? Félek, hogy fél-egy év múlva, mire összejön rá a lóvé, teljesen ki fog futni a piacról.
Milyen kipuffogót ajànlotok hozzá?
Nekem ez tetszik, mindenképp ezt az olaszos v2-t akarom kihozni belőle, de sehol sem találtam... :( Hol lehetne venni?
http://youtu.be/clCcEPZPOWk
Nézzük meg mi az olasz motorok megbízhatatlan része. A motorblokk! Bár szerintem ez elsősorban a kétes km-t futott motorok csóró tulajdonosaira vezethető vissza, akik nem fizetik meg az előírt ~100ezer forintos speciális szerszámokat igénylő jó szervizt, de szeretnének egy új korában nagyon menő gépet A Raptorban sokat bizonyított japán blokk van, japán elektronikával. Ha a tervszerűen kopó alkatrészeket nézzük akkor azok szerintem simán beszerezhetőek, normál áron. Én egy suzuki szervizben teljesen elfogadható hivatalos áron szervizeltettem amiben benne volt teleszkóp olajt, fékfolyadék, gumi csere minden ami az időszakos szervizhez kellett. Nem hisztiztek, hogy hú ez egyedi meg, hogy jaj de drága lesz, mert ez olasz.

Ha jobban belemegyünk akkor egy összelegózott motorról van szó ami sok olyan alkatrészt tartalmaz ami más motorokban is megtalálható, persze nyitott szemmel kell járni. A blokk suzukiból, a fék Ducati monsterből de szerintem aprilia RSV-n is ilyen hátsó nyerget láttam, tehát fékbetét is elérhető, a hátsólámpa Yamaha aerox-ból, az index mindegy, első lámpa bármilyen kör alakú jó rá, az első villa a Monstreből átrakható, csapágyak szimeringek szabványosak. Ha jól emlékszem itt a fórumon már féktárcsát is vett valaki újonnan, magyar kereskedőtől
Ha nagyon összetörik akkor meg úgyis mindegy.

A szerviz intervallum az SV-vel azonos 6000km, ami manapság már eléggé rövidnek számít.

Ha jó állapotú a kiszemelt gép nyugodtan vedd meg. Műszakilag jobb mint az SV, a szépség meg szubjektív.
http://www.motorinfo.hu/teszt/2012/04/25/hasznaltteszt_cagiva_raptor_65
0_micsoda_igazsagtalansag/#.VCLSZPl_uo8

Szevasz!

Ha ez nem győz meg akkor vegyél sv-t és lesz egy tucatmotorod. (ez nem azt jelenti, hogy rossz) de a Raptor az RAPTOR