Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oh! Oks ! :) Így teljes.
Na azt azért nem...! :-)
A kérdés a hideg-meleg állapotra vonatkozott, ezért csak azt a részt emeltem ki.
Természetesen folytatódik:
"Set motorcycle upright and wait a few seconds to allow the oil to set on the sump. Check level which must be between the notches of MIN and Max, through the window"
Függőlegesbe kell állítani és némi idő eltelte után kell ellenőrizni.
Aham és ahogy látom az oldal sztenderen kell hagyni és nem függőlegesbe fordítani. Köszi!
A használati útmutató szerint:
"Stop motor when checking oil level; set motorcycle on side prop stand and wait ~ 10 minutes."
Azaz meleg motor leállítás után 10 percel.
Az olajszintet a kis ablakban hideg vagy meleg, üzemi hőmérsékleten kell nézni?
Úgy tűnik rosszul fogalmaztam.:-)
Polis kérdésére reagáltam, hogy egy suzuki szervíz vagy suzuki alkatrészeket forgalmazó webshop megoldás lehet a vezérműlánc kérdésre.

Egy másik kérés:
Az utóbbi időben időnként, bizonyos helyzetekben leáll a motor. Hasonló problémám volt az ezt megelőző MT-mmel is, bár ott mint kiderült típus jelenség, állítottak a TPS elektronikán és rendbe jött
Hideg motornál berakom az egyest kuplung fel gáz rá és még mielőtt fogna a kuplung püff leáll. Hasonló problémával küzdött már valaki?
Ami változás volt a korábbi időkhöz képest, hogy kapott egy Martin dobot (db killerrel használom nem nyitott állapotban.) ami befolyásolhatja az injektor elektronika mért adatait. Lehet emiatt hoz rossz döntést a vezérlés.

Budapest környékén ismertek olyan szervizt aki az elektronikán tud állítani szükség esetén?
Ja és 650ie blokkról van szó.
Szia Rocsó,
Szerintem nincs mivel a 650-es raptor az SV blokkja egy az egybe. Ha az ezresre hajazol az meg ugye a TL blokkal szerelt.
Van különbség az SV és a Raptor vezérlése között?
http://www.motostyling.hu/webs...
Szevasztok!

Lecserélném a vezérműláncomat - itt az ideje, már több, mint 82 ezer van a gépben.
Van ötlet, honnan lehet vásárolni?
Tömítéseket is, és minden hozzávalót?

köszönöm előre is :)
Igen. csörgess meg.
Ja nem, nekem csak a lámpa test kellene. (a fejidomos az ami ugy a tankba integrálódik? )
Szia,
Ha a fejidomos lámpára gondolsz akkor igen!
Hello. Nekem egy lámpára lenne szükség. Megvan még? (650 es. Nem tudom h az 1000 nek is u az e)
Hali Mindenki,
Van jó néhány alkatrészem 100-es Xtra Raptorhoz. Motor és műanyag. Ha valamire szükséged van: 06/70 3485010
Szia duran!
Gondolkodom a rapim eladásán. 2006-os magyar, szervízkönyvel. A többit telefonon ha érdekel.06709433487.
Szia!

Köszönöm szépen válaszod, ennek fényében picit átgondolom picit a dolgot. A számomra megfelelő motor lehet egyébként valami túragép lenne, mivel 183 magas és 100 kiló vagyok.. De egyszerűen fülig szerelmes vagyok ebbe a formába, konkrétan a Monster és a Raptor teljesen elvette az eszem. A vasat egyébként szerintem csak ritkábban vinném hosszabb körökre, mondjuk évi 1 max 2 alkalommal, ekkor is csak középhosszú túrák jönnek szóba (max 350 km).

Az SV650 számomra sem opció, sajnos nem tetszik..

Elmegyek, aztán kipróbálok egyet és akkor valószínű úgyis érzem majd, hogy ez kell-e nekem :-)

Köszi!
Gábor
Szia!

Nekem 2007-es utolsó évjáratú a Raptorom.650es,mert az 1000-est 2006ig csinálták.
Szervíztapasztalat az,hogy szinte elpusztíthatatlan sv650 blokk van benne,elől hátul brembo fékek gyárilag fém fékcsövekkel,inketoros.Nekem most volt 30ezres szervízen,nem volt semmi baja,csak mondom szelephézagot állíttatok,gyertyacsere,hengerek szinkronizálása és vezérműlánc ellenőrzés.A 8 szelephézagból mind a 8 jó volt,2db volt közel határértéken,az lett hézagolva csak.A vezérműlánc mintha új lett volna,semmi nyűlása nem volt.A gyertya azt ment a kukába(filléres dolog).
Sajnos azt kell mondjam a motorról,ha túrázni akarsz vele(4-500km-ek) akkor ez nem a te motorod lesz.Nekem kényelmetlen 4 óra egyhuzamban való motorozás után :\ Vettem rá magasított krossz kormányt,de azzal se lett jobb a helyzet.Nem egy túramotor na.((egyébként nekem az ülése kényelmetlen csak)
130-140 fölött nem élvezhető huzamosan a motorozhatósága,a menetszél megnövekedése miatt.
A motor külleme gyönyörű,össze nem hasonlítható egy korabeli japán motoréval.Jelen esetben a japán testvérével,az SV650-el.
Szóval szép,megbízható de hosszú távon kényelmetlen.
Az a dekompresszor hangja az első hengerből, nem kell vele foglalkozni, az összes ilyen. Keress videókat a youtube-on mindegyik ciripel.
szelephangra hasonlít, de nem az az injektorból jön, bemelegedéskor erősödik
Szia!
Tl blokk van benn. Véletlenül nem a dekompresszor hangjára gondolsz?
Hali!

Gondolom a raptor 1000 ben is tl 1000 blokk van. vagy tévedek? Nekem egy cagiva navigatorom van. A kérdés hogy az injektor cicergő hangjával lehet -e valamit kezdeni, Már körbejártam a tl-forumot itthon és külföldön is. Azt mondják ez ilyen. Hátha itt van valami szakibb szaki? Van tippetek?

Köszi
Kedves fórumozók,

Motorvasarlas elott vagyok, es elszemezgettem egy kicsit a tipussal. Elso gondolatom egy monster volt, de ez is nagyon tetszik, illetve nekem annyira nem tetszik a szarazkuplungos jellegzetes ducati hang.

Kerdeseim lennenek, hogy altalaban mit erdemes tudni a tipusrol, megbizhatosag teren milyenek a mutatoszamok, illetve, ha megis beut a krach, mennyire problemas az alkatreszbeszerzes, szoftveres problemak megoldasa stb..

Kerlek benneteket barmi ami eszetekbe jut, legyen az negativ/pozitiv a motorral kapcsolatosan, ne tartsatok magatokban! :-)

2006 koruli 650es peldanyok johetnek elso sorban szoba, de vegteben is az sem gond ha 1000 kobos.

Nagyon koszonom elore is a segitsegeteket, szeles utat.

Gábor
No para, én meg bambulásztam fáradtan.... :)
Ha van kedvünk a minitalihoz, itt megtalálsz:
+36703110104
Köszi! Sajnos az enyém sokkal jobban melegszik, keresnem kell erősebbet. Marad az eBay, rendelnem kell eredetit.
Szia Megnéztem mennyire melegszik a feszszabályzó. Kb 5 perc járatás után szerintem 45-50°C lehetett. A meleg volt, de a kezemet simán rajta tudtam hagyni