Na azt azért nem...! :-)
A kérdés a hideg-meleg állapotra vonatkozott, ezért csak azt a részt emeltem ki.
Természetesen folytatódik:
"Set motorcycle upright and wait a few seconds to allow the oil to set on the sump. Check level which must be between the notches of MIN and Max, through the window"
Függőlegesbe kell állítani és némi idő eltelte után kell ellenőrizni.
A használati útmutató szerint:
"Stop motor when checking oil level; set motorcycle on side prop stand and wait ~ 10 minutes."
Azaz meleg motor leállítás után 10 percel.
Úgy tűnik rosszul fogalmaztam.:-)
Polis kérdésére reagáltam, hogy egy suzuki szervíz vagy suzuki alkatrészeket forgalmazó webshop megoldás lehet a vezérműlánc kérdésre.
Egy másik kérés:
Az utóbbi időben időnként, bizonyos helyzetekben leáll a motor. Hasonló problémám volt az ezt megelőző MT-mmel is, bár ott mint kiderült típus jelenség, állítottak a TPS elektronikán és rendbe jött
Hideg motornál berakom az egyest kuplung fel gáz rá és még mielőtt fogna a kuplung püff leáll. Hasonló problémával küzdött már valaki?
Ami változás volt a korábbi időkhöz képest, hogy kapott egy Martin dobot (db killerrel használom nem nyitott állapotban.) ami befolyásolhatja az injektor elektronika mért adatait. Lehet emiatt hoz rossz döntést a vezérlés.
Budapest környékén ismertek olyan szervizt aki az elektronikán tud állítani szükség esetén?
Ja és 650ie blokkról van szó.
Lecserélném a vezérműláncomat - itt az ideje, már több, mint 82 ezer van a gépben.
Van ötlet, honnan lehet vásárolni?
Tömítéseket is, és minden hozzávalót?
Köszönöm szépen válaszod, ennek fényében picit átgondolom picit a dolgot. A számomra megfelelő motor lehet egyébként valami túragép lenne, mivel 183 magas és 100 kiló vagyok.. De egyszerűen fülig szerelmes vagyok ebbe a formába, konkrétan a Monster és a Raptor teljesen elvette az eszem. A vasat egyébként szerintem csak ritkábban vinném hosszabb körökre, mondjuk évi 1 max 2 alkalommal, ekkor is csak középhosszú túrák jönnek szóba (max 350 km).
Az SV650 számomra sem opció, sajnos nem tetszik..
Elmegyek, aztán kipróbálok egyet és akkor valószínű úgyis érzem majd, hogy ez kell-e nekem :-)
Nekem 2007-es utolsó évjáratú a Raptorom.650es,mert az 1000-est 2006ig csinálták.
Szervíztapasztalat az,hogy szinte elpusztíthatatlan sv650 blokk van benne,elől hátul brembo fékek gyárilag fém fékcsövekkel,inketoros.Nekem most volt 30ezres szervízen,nem volt semmi baja,csak mondom szelephézagot állíttatok,gyertyacsere,hengerek szinkronizálása és vezérműlánc ellenőrzés.A 8 szelephézagból mind a 8 jó volt,2db volt közel határértéken,az lett hézagolva csak.A vezérműlánc mintha új lett volna,semmi nyűlása nem volt.A gyertya azt ment a kukába(filléres dolog).
Sajnos azt kell mondjam a motorról,ha túrázni akarsz vele(4-500km-ek) akkor ez nem a te motorod lesz.Nekem kényelmetlen 4 óra egyhuzamban való motorozás után :\ Vettem rá magasított krossz kormányt,de azzal se lett jobb a helyzet.Nem egy túramotor na.((egyébként nekem az ülése kényelmetlen csak)
130-140 fölött nem élvezhető huzamosan a motorozhatósága,a menetszél megnövekedése miatt.
A motor külleme gyönyörű,össze nem hasonlítható egy korabeli japán motoréval.Jelen esetben a japán testvérével,az SV650-el.
Szóval szép,megbízható de hosszú távon kényelmetlen.
Gondolom a raptor 1000 ben is tl 1000 blokk van. vagy tévedek? Nekem egy cagiva navigatorom van. A kérdés hogy az injektor cicergő hangjával lehet -e valamit kezdeni, Már körbejártam a tl-forumot itthon és külföldön is. Azt mondják ez ilyen. Hátha itt van valami szakibb szaki? Van tippetek?
Motorvasarlas elott vagyok, es elszemezgettem egy kicsit a tipussal. Elso gondolatom egy monster volt, de ez is nagyon tetszik, illetve nekem annyira nem tetszik a szarazkuplungos jellegzetes ducati hang.
Kerdeseim lennenek, hogy altalaban mit erdemes tudni a tipusrol, megbizhatosag teren milyenek a mutatoszamok, illetve, ha megis beut a krach, mennyire problemas az alkatreszbeszerzes, szoftveres problemak megoldasa stb..
Kerlek benneteket barmi ami eszetekbe jut, legyen az negativ/pozitiv a motorral kapcsolatosan, ne tartsatok magatokban! :-)
2006 koruli 650es peldanyok johetnek elso sorban szoba, de vegteben is az sem gond ha 1000 kobos.
Nagyon koszonom elore is a segitsegeteket, szeles utat.
Szia Megnéztem mennyire melegszik a feszszabályzó. Kb 5 perc járatás után szerintem 45-50°C lehetett. A meleg volt, de a kezemet simán rajta tudtam hagyni
A kérdés a hideg-meleg állapotra vonatkozott, ezért csak azt a részt emeltem ki.
Természetesen folytatódik:
"Set motorcycle upright and wait a few seconds to allow the oil to set on the sump. Check level which must be between the notches of MIN and Max, through the window"
Függőlegesbe kell állítani és némi idő eltelte után kell ellenőrizni.
"Stop motor when checking oil level; set motorcycle on side prop stand and wait ~ 10 minutes."
Azaz meleg motor leállítás után 10 percel.
Polis kérdésére reagáltam, hogy egy suzuki szervíz vagy suzuki alkatrészeket forgalmazó webshop megoldás lehet a vezérműlánc kérdésre.
Egy másik kérés:
Az utóbbi időben időnként, bizonyos helyzetekben leáll a motor. Hasonló problémám volt az ezt megelőző MT-mmel is, bár ott mint kiderült típus jelenség, állítottak a TPS elektronikán és rendbe jött
Hideg motornál berakom az egyest kuplung fel gáz rá és még mielőtt fogna a kuplung püff leáll. Hasonló problémával küzdött már valaki?
Ami változás volt a korábbi időkhöz képest, hogy kapott egy Martin dobot (db killerrel használom nem nyitott állapotban.) ami befolyásolhatja az injektor elektronika mért adatait. Lehet emiatt hoz rossz döntést a vezérlés.
Budapest környékén ismertek olyan szervizt aki az elektronikán tud állítani szükség esetén?
Ja és 650ie blokkról van szó.
Szerintem nincs mivel a 650-es raptor az SV blokkja egy az egybe. Ha az ezresre hajazol az meg ugye a TL blokkal szerelt.
http://www.motostyling.hu/webs...
Lecserélném a vezérműláncomat - itt az ideje, már több, mint 82 ezer van a gépben.
Van ötlet, honnan lehet vásárolni?
Tömítéseket is, és minden hozzávalót?
köszönöm előre is :)
Ha a fejidomos lámpára gondolsz akkor igen!
Van jó néhány alkatrészem 100-es Xtra Raptorhoz. Motor és műanyag. Ha valamire szükséged van: 06/70 3485010
Gondolkodom a rapim eladásán. 2006-os magyar, szervízkönyvel. A többit telefonon ha érdekel.06709433487.
Köszönöm szépen válaszod, ennek fényében picit átgondolom picit a dolgot. A számomra megfelelő motor lehet egyébként valami túragép lenne, mivel 183 magas és 100 kiló vagyok.. De egyszerűen fülig szerelmes vagyok ebbe a formába, konkrétan a Monster és a Raptor teljesen elvette az eszem. A vasat egyébként szerintem csak ritkábban vinném hosszabb körökre, mondjuk évi 1 max 2 alkalommal, ekkor is csak középhosszú túrák jönnek szóba (max 350 km).
Az SV650 számomra sem opció, sajnos nem tetszik..
Elmegyek, aztán kipróbálok egyet és akkor valószínű úgyis érzem majd, hogy ez kell-e nekem :-)
Köszi!
Gábor
Nekem 2007-es utolsó évjáratú a Raptorom.650es,mert az 1000-est 2006ig csinálták.
Szervíztapasztalat az,hogy szinte elpusztíthatatlan sv650 blokk van benne,elől hátul brembo fékek gyárilag fém fékcsövekkel,inketoros.Nekem most volt 30ezres szervízen,nem volt semmi baja,csak mondom szelephézagot állíttatok,gyertyacsere,hengerek szinkronizálása és vezérműlánc ellenőrzés.A 8 szelephézagból mind a 8 jó volt,2db volt közel határértéken,az lett hézagolva csak.A vezérműlánc mintha új lett volna,semmi nyűlása nem volt.A gyertya azt ment a kukába(filléres dolog).
Sajnos azt kell mondjam a motorról,ha túrázni akarsz vele(4-500km-ek) akkor ez nem a te motorod lesz.Nekem kényelmetlen 4 óra egyhuzamban való motorozás után :\ Vettem rá magasított krossz kormányt,de azzal se lett jobb a helyzet.Nem egy túramotor na.((egyébként nekem az ülése kényelmetlen csak)
130-140 fölött nem élvezhető huzamosan a motorozhatósága,a menetszél megnövekedése miatt.
A motor külleme gyönyörű,össze nem hasonlítható egy korabeli japán motoréval.Jelen esetben a japán testvérével,az SV650-el.
Szóval szép,megbízható de hosszú távon kényelmetlen.
Tl blokk van benn. Véletlenül nem a dekompresszor hangjára gondolsz?
Gondolom a raptor 1000 ben is tl 1000 blokk van. vagy tévedek? Nekem egy cagiva navigatorom van. A kérdés hogy az injektor cicergő hangjával lehet -e valamit kezdeni, Már körbejártam a tl-forumot itthon és külföldön is. Azt mondják ez ilyen. Hátha itt van valami szakibb szaki? Van tippetek?
Köszi
Motorvasarlas elott vagyok, es elszemezgettem egy kicsit a tipussal. Elso gondolatom egy monster volt, de ez is nagyon tetszik, illetve nekem annyira nem tetszik a szarazkuplungos jellegzetes ducati hang.
Kerdeseim lennenek, hogy altalaban mit erdemes tudni a tipusrol, megbizhatosag teren milyenek a mutatoszamok, illetve, ha megis beut a krach, mennyire problemas az alkatreszbeszerzes, szoftveres problemak megoldasa stb..
Kerlek benneteket barmi ami eszetekbe jut, legyen az negativ/pozitiv a motorral kapcsolatosan, ne tartsatok magatokban! :-)
2006 koruli 650es peldanyok johetnek elso sorban szoba, de vegteben is az sem gond ha 1000 kobos.
Nagyon koszonom elore is a segitsegeteket, szeles utat.
Gábor
Ha van kedvünk a minitalihoz, itt megtalálsz:
+36703110104