Bocsánat, teljesen beszippantott a munka, ne haragudj.
Adatlapodon nem láttam a pontos mailt, de íme az enyém:
polonyi.istvan@fotosapiens.hu
Szóval továbbra is megnézném a csillapítót :)
Én a fővárosban leledzem.
Köszönöm előre is
Nem gondolom, h a dögösebb kinézet oltárán a könnyebb és jobb irányíthatóságot fel kellene áldozni.
Én imádom, h a keskenyebb gumival nagyon könnyű dobálni kanyarokban. Most elég gömbölyű a profil, előzőleg volt laposabb is - érezni bizony a különbséget, pedig méretben ugyanaz.
Persze ez szubjektív, mindenki ahogy tetszik....
Szevasztok,
ki mellett suhantubk el 1-én Badacsony környékén?
Szürke Rapi volt, mi egy Speed Triple-el, és egy piros Rapival voltunk.
Időszűkében siettünk, pedig szívesen megálltam volna spanolni :)
Még annyit, ha már lúd, akkor legyen kövér! Ha rákeresel, akkor találsz olyan átalakítást, (tuti volt magyar leírás is, de most nem találtam meg) ahol Aprilia RSV lengőkart raktak Raptorba. Na az aztán megint jól mutat. Az alábbi linken is van egy. http://www.customfighters.com/...
Szia! Azt nem tudom megmondani neked, hogy az ezres villa bepakolható e, de azt biztosan tudom mondani, hogy ha kompletten cserélsz kereket, tehát szélesebb felnit raksz a hozzátartozó gumival, az teljesen jó lesz! Volt szerencsém menni egy baleset után ily módon átalakított Raptorral. Menetstabilitás még jobb is lett, és valóban a kinézet, az nagyon ütős volt.
A 650 gyári felnire viszont nem szabad szélesebb gumit felrakni, (szerintem még a 170-t sem) mert megváltozik a gumi geometriája. Mivel az adott felniszélesség úgymond összehúzza a szélesebb felnire készült gumit, így annak futófelülete domborúbb lesz, (nem olyan egyenletesen ívelt mint amilyen gyárilag) ezért veszti el a kanyarstabilitását, nem tudod a megszokott módon dönteni, mert hirtelen "kiesik" alóla a gumi széle.
A villaszög megtartása miatt viszont feltétlen figyelj a gumik peres értékére! Legjobb emlékezetem szerint, az említett motoron hátul /50-es, elöl pedig /60-as gumik voltak, és kinézetre hatalmasat dobott rajt.
Összességében arra gondoltam,hogy eszközölök egy hátsó villa és egy felni cserét gumival.Nem másért csak,hogy fickósabban nézzen ki.Az lenne a legjobb ha a villám elfogadná a szélesebb felnit és nem kéne azt is cserélni.Rosszabb gondolom csak akkor lehet ha egy keskeny felnire teszek szélesebb gumit mert megváltozik a profilja...ámde ha szélesebb kerékre.../mert gondolom az 1000-é szélesebb/az arra előírt gumiméretet akkor az még jó is lehet.Abból gondolnám,hogy az 1000-es sem kezelhetetlen.
Mentem ezzel is azzal is...persze azért esett a választás 650-re mert jóval kezesebbnek érzem...stb.
De valamit valamiért.
Mondjuk lecsúsztam már a kerékről...úgyhogy jegelnem kell egyenlőre.
Most csak gumit akarsz cserélni,vagy komplett kereket?Mert továbbra is azt mondom,hogy ne cseréld nagyobbra mert nem lesz jó.Az 1000-é 180 -as, az már 2 mérettel is nagyobb mint a 650-esé!Nagyon megváltozik a motor kanyarodása.Szerintem egy szemfüles vizsgabiztos(műszakin)kiszúrja akkor bukta.... a 170-esbe nem köthet bele, talán az még szóba jöhetne. De azt raksz rá amit akarsz,nem akarok beleugatni.Csak a segítő szándék vezérelt.
Köszönöm szépen a segítséget!
Bár tudatlanságom és kíváncsiságom miatt nem kell egyből keresztre feszíteni.Egyenlőre nem találtam itt az éterben más helyet ahol eme kérdésemet"ami számomra igen sürgős volt-volna,, megkérdezhetem. Ezért bátorkodtam ide rondítani.
Ezt már régebben egyszer kiveséztük, és arra jutottak az okosok,hogy a szélesebb kerékkel elveszti a gép a fordulékonyságát,kanyarstabilitását. Pont attól fogod megfosztani ami az előnye.Viszont tény,hogy sárkányosabban nézne ki......
650-es raptorba (hátra a villa közé) befér az 1000-res kereke?
Ha jól tudom az szélesebb...
Tárcsa és lánckerék felfogatási pontok megegyeznek?
Olyan jelentkezését várom aki penge a témában!
17-én sikeresen levizsgáztam, annak ellenére, hogy most is esett az eső, mint rutinnál, és egy paraszt bmw-és megint volt - konkrétan bevágott közém és a párom közé, majd majdnem legyalogolt. de 18-án már bent voltam a rendszerben :)
plusz tegnap az 500 km-eres új pirelli elpukkant hátul....de szerencsére lassan eresztett le. még szerencse, hogy a régi dunlop megvolt :)
így csak egy pár kilométeres tolás választott el a gumistól. bőrruhában izgi volt :D
Mentem volna arra a tihanyi balhéra, csak gálya volt soron kívül. Persze, miért is ne. A raptorodra a bukógombát hol szerezted. Kellene nekem is egy megóvni a hűtőt.
Sziasztok!
Hátha vkinek van vmi ügyes megoldása.
Nekem egy 650 es raptorom van, ami gyakorlatilag makulátlan, imádom!
Az egyetlen szépséghibája, hogy alul a blokk felülete felhólyagosodott pár helyen igy esztétikailag nem szép. Mondom, ez csak legalul, de mivel a motor sérülés és mindenféle buhera mentes ezért annyira szeretném ha az is tökéletes lenne. Nyilván anno a tengeri levegő nem tett jót a magnézium (ez az ugye? ) részeknek.
Nincs erre vmi megoldás? Vegyek egy ilyen alkatrészt? csakhát az ember nem szívesen bont meg egy makulátlanul működő blokkot.
Adatlapodon nem láttam a pontos mailt, de íme az enyém:
polonyi.istvan@fotosapiens.hu
Szóval továbbra is megnézném a csillapítót :)
Én a fővárosban leledzem.
Köszönöm előre is