Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Cagiva Prima membrán eladó hibátlan állapotban (nekem sc 50ben volt és sokkal jobban leforgott tőle..) mert az sc 50é az fémlapkás ez meg karbonos) 3000FT
jaja majdnem ugyanigyoldottam meg csak csavarhuzoval feszitettem le a rugot mert nem volt epp ki segitsen de a lenyeg ugyan ez volt de ha azt vesszuk eleg primitiv dolog ez es mint mondtad a beszolasom eleneben h csak veded a derbi tabort..... nade van mit is vedni... most nem teged akarlak szekali mert nagyon szepen koszonom a cuccokat csak maga a derbit nezem le nagyon a primahoz kepest csak vegyuk az idomok anyagat mitha uvegbol lenne a primahoz kepest a telok kibaszottul raznak nehiaba rakott az olasz csak 1 rugot a prima elso teloiba es csak abbol beszilek amiket most raktam a primara amik derbi cuccok voltak elso telok meg 2 db idom de meg1szer mondom nem teged akartalak evel szekalni mert neked a derbi a jo es primad meg nem volt es nincs mihez hasonlizsd en meg nem tudtam mien SZAR a derbi gpr
Szia!

Az első lépés. Egy patentfogó egy imbuszkulcs és egy kis nyers erő.
Ja meg egy segítség aki ráér.
Le kell nyomni a rugót. Patentfogóval nem túl keményen megfogni a megjelenő csövet amiben az imbuszcsavar leledzik. Aztán megnyit, és szétszed.

Viszzaszerelésnél kell egy hoszabb imbuszcsavar amivel a csövet kihúzod a rugó között mivel az le fog sűlyedni. Aztán rugó lenyom, patentfogó és az eredeti alátét és imbuszcsavar. Picit meghúzod és ennyi.

Remélem érthető.

Zsolt
segits mar ha tudsz....
tudja valaki h h kell szetszedni a derbi gpr telokat mert mert a rugok vegen levo csavart fogalmam sincs h h szedjem ki mert nem tudom h hol fojak neki kontrat...
Szia!

A telókat én nem bántottam, sőt a motort mikor elhoztam már szedtem is szét. Szerintem olaj egy csepp sincs benne. Azért is írtam, hogy szimering valószínű kell bele.
szeva koszonom megkaptam mar ossze is raktam csak az a kerdesem lenne h nalad h mukodtek a telok mert ennek piszok rugo hangja volt nade nem foglalkoztam vele es felkerult a hejere mikor ki lett probalva arra lettem figyelmes h raz az eleje mert lementek a telok es mar vissza nem jottek gondolom torottek a rugok v nem is tudom az nem letezik h a gyari teloimba csak egyik oldalon v rugo es siman megbirja amit most raktam fel abban mind a ket oldali teloban van .....
Sziasztok!Srácok a Príma henger fúrható,vagy Az a bevonatos cucc van rajta?
A csomag úton!
szevaa fejlemeny? nem lattalak priviben...
Köszi minedent!
aprilia ,cagiva,gilera kormánykapcsolók+gázszektor eladó
szacsomotor@freemail.hu
Oksa meg lett.
elkuldtem a cimet azonnali uziben az msn-en szolj ha veletlen nem kaptad meg
Nem magamra vettem, hanem a derbi tábort védtem.
Nem ismerem a Cagivát egyáltalán. Foggalmam sincs milyen motorilag, és műszakilag. A saját márkámról viszont tudom, ha rendesen meg van csinálva és ésszel megy vele az ember akkor problémamentesen lehet vele a kilómétereket róni. Viszont azt tudom, hogy a Cagiva vette meg a GPR licenszét. Szóval ez már jelent valamit. A másik oldal, hogy a Mito egy jó húzás külalakra a Cagivátol. De azt sem ismerem.

A cuccodat pedig holnap csomagolom. Vagy is megpróbálom kitalálni hogyan pakoljam a dobozba, hogy el is férjen és nehogy eltörjön valami is benne. A hátsó lámpát meg megoldottuk, hogy mind két oldal világítson elvileg. Még ki kell próbálni.
ennyire magadra vetted? egyebkent az teny h minosegre gyengebb a derbi de nem a derbi tulajtonosokat akartam szurkalni csak probaltam bovebben valaszolni a Beni99 kerdesere....
Jah am a blokk csak külsőre viseltes, teljes mértékben üzemképes. Email: evinger89@freemail.hu
Hellosztok gondolkodom az alkatrésznek tartot primám kiárulásán. Idomok elsőkerék váz ilyenek vannak Van egy viseltes 4 sebbeséges blokk (tudom hülyeségnek hangzik de gyári négysebeséges 75 ccm-es) karbi. Ha elég ajánlat jön rá szétszedem.
Kösz a kellemes szavakat.
vannak dolgok amig megegyeznek de nem ugyan az sokminden mas... a derbi spanyol a cagiva meg olasz... szoval meg minosegben sem vetekszik a derbi a cagivaval ami olasz az olasz holmi roncsderbi
Csak külsőre. Motorilag más. Illetve fordított a féktárcsa a kerekeken és a lánckerék is. Nekem GPR-em van és össze tudod hasonlítani a két motort.
Ha valakinek kell Cagiva primahoz km óra egység akkor szóljon. 3000ft.
CAGIVA alkatrészek.....

Még pár darab van amit nem vittek el....

- Lábtartók (első, hátsó) Cagiva Planet/ Mito
- Kipuf tartó konzol Planetre (sportkipufhoz)
- Légszűrőszivacs Planet
- Eredeti Indexek Planet
- Csapágyak Koyo Bearings 65*20H
- Sport egyedi rendszámtartó
- Athena tömítés szett! Nem teljes!
- 125ccm-s henger és hengerfej! Kisebb javítás ráfér ( pl. 1 síkolás)

Mélyen a normál ár alatt eladóak!

Keressen akit érdekel valami!
A cagiva Prima és a Derbi GPR ugyanaz?
Hali

Milyen a gyári gyertyája a 6 sebességesnek?

Köszi