35-50v körüli értéket kell mérned azon a vezetéken. Ha adsz egy e-mail címet akkor elküldöm neked a teljes szerelési útumutatót abban benne van minden.
Szétszedtem a gyújtáskapcsolót. Nekem tiszta volt az érintkező, de azért takarítottam, biztos ami biztos.
Össze kötöttem a blokkot, de semmi.
Vettem ismét 2 trafót is, amit a régi mintája szerint adtak. De amint csatlakoztatom , semmi szikrát nem ad.
a régivel legalább ad szikrát, csak pár méter megtolásával, elmegy a szikra, vagy legyengül.
Kérdés:
A tekercsektől feljövő világoskék vezetéken( ami a trafóra megyen) mennyi feszültséget kell mérnem, ha meggtolom?
A tekercsektől jövő sötétkék vezetéken( amit letestelek a trafónál) ott kell e valamit mérnem?! Mert nekem azon elég nagy váltóáram jön, ha megfogom egész jól megráz a villany.
Érdekesség képp, megfordítottam ezt a két vezetéket.
Vagyis- A sötétkéket nyomtam a trafó kivezetéséhez, majd a világoskéket letesteltem.
Láss csodát, olyan gyönyörű szikrám lett a gyertyánál, mint egy atomerőmű. És még csak nem is szűnt meg, pár méter tologatás után is szépen szikrázott.
De sajnos nem indult be, mert rossz helyt adja így a szikrát. Véleményem szerint összevissza adja a szikrát.
Ezekből azt következtettem le, hogy vettem 3 új gyújtótrafót, de egyikkel se szikrázik a motor. De szerintem a trafóm az jó, és mégpedig a gyújtótekercsemmel lesz a gond.
Másik kérdés:
Ennek hogyan működik a gyújtása?
Honnan tudja, mi vezérli, hogy mikor adja a szikrát? Mikor szüntesse meg?
A blokkot és a vázat kösd össze egy külön test kábellel, hátha csak a váznál van valami kis oxid. A gyújtó tekercseddel is lehet valami. Vedd le a lendkereket van egy olyan érzésem, hogy mozog a vasmagon a tekercs. A másik: Szedd szét a gyújtáskapcsolót, vedd le az alját, pattintsd ki a belsejét. Jól nézd meg, hogy van benne a mechanika, mert 180 fokkal el lehet fordítani és akkor nem lesz se világításod sem töltésed. A kipattintott belső részt takarítsd ki mert tele lesz úgy is porral. Az aljzatban lévő réz érintkezőket is tisztísd meg finom csiszoló papírral. NEM KONTAKT spével mert az feloldja körülötte a műanyagot és beszennyez mindent.
Akkor vedd fel a kapcsolatot egy dugattyú gyártással foglalkozó műhellyel.
Itt Debrecenbe jó munkájuk van, több motorhoz is vettem már dugattyút tőlük.
Ma beszeltem veluk es azt mondtak h nincs mar ilyen dugattyujuk es valoszinuleg mar nem is lessz.
Kerdeztem a asso werket es azt mondta olyan meg tuti nemlessz
Sos tényleg aki tudna nekem segiteni azt nagyon megköszönném !
Cagiva super city/prima/elefant hoz kéne egy gyári alapméretes dugó(40.00)
Sűrgős lenne:/
Nagy gondban vagyok!
Egyszercsak megállt a Prima. Nézem, és nem ad szikrát.
GyertYa, gyertyakábel, gyertyapipa csere után sem indult a motor.
Majd jobban belemásztam.
Megnéztem nincsenek e elszakadva a kábelek, nem e sérült a lendkeréknél valami, de semmit nem látni, hogY valami rossz lenne.
Levettem a gyújtástrafót, megtakarítottam az érintkező felületeket, de semmi.
Az az érdekes, hogy ad szikrát, csak nagyon gyengén.
Néha erőteljes a szikra, de pár métert meg tolom, egyből megszűnik a szikra, vagy csak nagyon gyenge.
Levettem a gyújtástrafót megint, bevittem az autósboltba, ott kaptam egy TEC márkájút ami nagyjából úgyis néz ki. Azt mondták valami Yamaha modellé. Ráraktam, de azzal semmi szikra nincs.
Találkozott valaki már ilyennel?
Hogyan tudom ellenőrízni a gyújtástrafót?
A gyújtástrafó kék vezetèkjén mitt kell mérnem?
Érdekes, hogy ezzel a dugattyúval még járt a blokkod.
Szerintem hengert elég nehéz lesz találni.
Miért nem csináltatod meg a gyáridat nagyobbra? Én most azo9n gondolkodom, hogy venni kéne hibás 50-es hengert és azt leadni gépműhelybe.
Hali!
Az lenne a kérdésem hogy valaki nem tud nekem 70-es vagy 75-ös hengert cagiva super city 50-eshez?
Még annyit hogy nektek kis fordulatod jol veszi a lapot?
Én ma szedtem szét a motort és ez a látvány fogadott..
Egy gyűrű volt rajta és a tetejéről és le van törve egy szép kis darab...
És ha hiszitek ha nem egy kis csörrenése nem volt a motornak és pöccre indult hidegen melegen..
itt romaniaban a robogokat is rendszamozzak kulon segedmotor rendszamokkal es elotte el kell vinni vizsgaztatni atnezik es megnezik h tenyleg segedmotornak minosul v nem meg h hany ccm a gyari adatai szerint. nekem a prima blokkon le volt kopva az alu tablacskarol az 5F felirat mert az festve v ra nem beleutve es aki vizsgalta szolt h igy nem tudja megnezni a gyari adatait a motornak h nem-e tudom mien felirat volt ott? volt othon egy masik blokkfelem es azon latszott az 5F es akkor mondta h az a felirat mondja meg a gyari adatait a blokknak igy sikerult levizsgaztatnom
Nekem az a véleményem, hogy nem gyengén bolondok.
Főleg aki ebbe bele megyen.
A blokk ugyanaz, ha 5f-es blokkról van szó.
A két váltó tengelyét kiszeded a kapcsolóhüvellyel együtt, majd belerakod a hat sebességes tengelyeket a hüvellyel.
Ennyi az egész, belefog férni és a lényeg, sosem fog 50.000Ft-ot érni.
Rossz emberhez mentél. Keress mást.
Én 5.000Ft-ért vettem komplett váltót.
Van az interneten keressed te is.
Üdv kérdésem a következő: 3 sebességes a blokkom és 6 sebességes váltót akarok bele tenni de azt mondják hogy nem fér bele a 6-os váltó és adnak 1 csupasz blokkot meg a váltót 50 ezerért! Nektek mi a véleményetek erről ?Télleg nem fér bele a 3 sebis blokkba a 6 sebis váltó ?! S.O.S
Szevasz! A tip.számát tudom jelenleg leirni, RS21 68 3824 Szrcsatlakozos öt lábasde csak négy lábra megy saru.Holnapra csinálok képet is. Köszönöm elöre is a segitséget
Össze kötöttem a blokkot, de semmi.
Vettem ismét 2 trafót is, amit a régi mintája szerint adtak. De amint csatlakoztatom , semmi szikrát nem ad.
a régivel legalább ad szikrát, csak pár méter megtolásával, elmegy a szikra, vagy legyengül.
Kérdés:
A tekercsektől feljövő világoskék vezetéken( ami a trafóra megyen) mennyi feszültséget kell mérnem, ha meggtolom?
A tekercsektől jövő sötétkék vezetéken( amit letestelek a trafónál) ott kell e valamit mérnem?! Mert nekem azon elég nagy váltóáram jön, ha megfogom egész jól megráz a villany.
Érdekesség képp, megfordítottam ezt a két vezetéket.
Vagyis- A sötétkéket nyomtam a trafó kivezetéséhez, majd a világoskéket letesteltem.
Láss csodát, olyan gyönyörű szikrám lett a gyertyánál, mint egy atomerőmű. És még csak nem is szűnt meg, pár méter tologatás után is szépen szikrázott.
De sajnos nem indult be, mert rossz helyt adja így a szikrát. Véleményem szerint összevissza adja a szikrát.
Ezekből azt következtettem le, hogy vettem 3 új gyújtótrafót, de egyikkel se szikrázik a motor. De szerintem a trafóm az jó, és mégpedig a gyújtótekercsemmel lesz a gond.
Másik kérdés:
Ennek hogyan működik a gyújtása?
Honnan tudja, mi vezérli, hogy mikor adja a szikrát? Mikor szüntesse meg?
Itt Debrecenbe jó munkájuk van, több motorhoz is vettem már dugattyút tőlük.
Kerdeztem a asso werket es azt mondta olyan meg tuti nemlessz
Cagiva super city/prima/elefant hoz kéne egy gyári alapméretes dugó(40.00)
Sűrgős lenne:/
Egyszercsak megállt a Prima. Nézem, és nem ad szikrát.
GyertYa, gyertyakábel, gyertyapipa csere után sem indult a motor.
Majd jobban belemásztam.
Megnéztem nincsenek e elszakadva a kábelek, nem e sérült a lendkeréknél valami, de semmit nem látni, hogY valami rossz lenne.
Levettem a gyújtástrafót, megtakarítottam az érintkező felületeket, de semmi.
Az az érdekes, hogy ad szikrát, csak nagyon gyengén.
Néha erőteljes a szikra, de pár métert meg tolom, egyből megszűnik a szikra, vagy csak nagyon gyenge.
Levettem a gyújtástrafót megint, bevittem az autósboltba, ott kaptam egy TEC márkájút ami nagyjából úgyis néz ki. Azt mondták valami Yamaha modellé. Ráraktam, de azzal semmi szikra nincs.
Találkozott valaki már ilyennel?
Hogyan tudom ellenőrízni a gyújtástrafót?
A gyújtástrafó kék vezetèkjén mitt kell mérnem?
SOS
Szerintem hengert elég nehéz lesz találni.
Miért nem csináltatod meg a gyáridat nagyobbra? Én most azo9n gondolkodom, hogy venni kéne hibás 50-es hengert és azt leadni gépműhelybe.
Az lenne a kérdésem hogy valaki nem tud nekem 70-es vagy 75-ös hengert cagiva super city 50-eshez?
Még annyit hogy nektek kis fordulatod jol veszi a lapot?
Én ma szedtem szét a motort és ez a látvány fogadott..
Egy gyűrű volt rajta és a tetejéről és le van törve egy szép kis darab...
És ha hiszitek ha nem egy kis csörrenése nem volt a motornak és pöccre indult hidegen melegen..
5F-es cagiva blokk. Ne menj bele, át akarnak verni. Ugyanaz a 6 sebességes is.
Az 5F azt jelenti, hogy 50,ccm.
Főleg aki ebbe bele megyen.
A blokk ugyanaz, ha 5f-es blokkról van szó.
A két váltó tengelyét kiszeded a kapcsolóhüvellyel együtt, majd belerakod a hat sebességes tengelyeket a hüvellyel.
Ennyi az egész, belefog férni és a lényeg, sosem fog 50.000Ft-ot érni.
Rossz emberhez mentél. Keress mást.
Én 5.000Ft-ért vettem komplett váltót.
Van az interneten keressed te is.
Próbáld meg itt, 06-30-986-6303 szerintem neki van.