SZIASZTOK!
Van egy Cagiva Prima-m, és olyan kérdésem lenne, hogy a benzincsap tömitését a gyári tömitésen kivül meg lehet oldani vhogy?
Pasztázva volt, de elkezdte oldani a pasztát, és a benzinbe pasztadarabok kerültek( előző tulaj elintézte)
Vmi ötlet? Ha csak a gyári tömitéssel oldható meg, akkor tudtok mondani helyet ahol szerezhetek hozzá?
Van pár cuccom Primához, ami megegyezik a GPR-el. A fotógalériában találjátok a képet a donor motorról, ha érdekel valakit valami. Motorilag más, de a kasztni néhány dologban egyezik. Idomokból sajnos csak a hátsó és az álltank van belőle. Nagyon le volt harcolva szegény mikor hozzám került. Egy 12-es Dellorto PHVA karbival volt.
Ha valami kell akkor a zsotty@freemail.hu emailra írhattok, csak írjátok légyszi a tárgyhoz a nick nevetek és, hogy prima.
Egy kis segítséget szeretnék kérni. A jelenség a következő: Amikor bemelegszik a motor és megállok vele pár percre utána amikor újra elindulok akkor csúszik a kuplung, de 1-2 km után már újra jó. Nemrégiben cseréltem benne olajat. Ugyanolyan olajat raktam bele mint ez előtt AGIP 15W50. A lamellák lennének elkopva vagy esetleg a rugók el gyengülve?
Hello
Megmaradt Supercity 50 alkatrészeim eladnám amik vannak:
Oldalidom jobbos alsó felfogatónál sérült.
Oldalidom balos jó állapotú.
Első sárvédő 2 db egy gyári zöld és egy fekete a zöldhöz megvan a felfogató bal oldala.
Membrán szelep (prima rr)
Membrán öszekötő gumi.
egyben egy 10es de külön is eladóak az alkatrészek.
Lehet boltban venni azbeszt zsinórt nem drága olyat kell oda vágni olyan mint valami szövet és ha a rugó jól oda húzza akkor nem fog kifújni nekem is az van.
nah sikerült mindent beszereznek ami keletett mostmár egy kis segítség kell öszerakni ! Lenne nekem egy olyan bajom hogy van a kipufogó rendszer a csonknál rácsatlakozik a hengerre és ott adja a hangot meg lötyög rajta! Valaki segítsen már hogy hogyan tudnám megcsinálni hogy ne ott adja a hangot?! fontos lenne köszönöm :)
- Van egy 6 sebességes blokkom (rámegy a 3 sebességesre is) maga a két blokk fél a belseje külön. 6000ft
- kuplung felőli meg a lendkerék felőli dekli 2000-2000ft
- hátsóféktartó 2000ft
- 50-es hajtókarom 4000ft
- 3db tehát 3x3 villágitás tekercsem mert a gyújtástekercs sérült rajta sajna.
- henger teteje maga amiből a vízcső jön ki (gyertya melletti tömítés hiányzik! 2000ft
- jobb oldali lábtartó 2000ft
- sebességváltó kar meg az a kis összekötő biz basz! 2000ft
- vízpumpa háza 1000 ft
- olajszivattyú takaró műanyag 1000ft
- vízpumpa lapátja a hozzátartozó tengellyel és fogaskerékkel együtt 2000ft
- léptető villák amik konkrétan a fogaskerekeket húzkodják a 3db 2000ft
- 6 sebességes sebváltó két fogaskerékről le van pattanva 1-1 fog de alkatrésznek egy hasonló hibával szenvedőnek jó 3000ft
- az a szutyok ami alatt van a rezonátor ezzel csatlakozik a blokkhoz a karbi 2000ft
az a henger amin csúsznak a léptetővillák a hatsebességeshez 2000ft.
Ill van még egy kettő kis-seb dolog írj azt válaszolok ha van. Ha önindító kéne akk ne irj mert az nekem is jól jönne egy!
Próbáltam a piaci árak alatt maradni sztem baráti lett remélem kihúzom a szálkát 1-2 ember lábából képek vannak kérsz küldök.
Fogj egy flakont és egy gumicsövet ami rámegy a légtelenítőre és felülről öntsed bele az olajat alul meg vagy 2 menetet tekerd ki a légtelennítőt addig míg látod hogy levegő jön a csövön csak vigyázz hogy mindig legyen olaj a tartályban.
hellósztok lenne némi kérdésem van nekem egy 50 ccm-es cagiva prim-ám 95km/ óra végsebességgel igaz most nem megy enyit végre mert a kuplung lamelláim elkoptak ha valakinek van vagy tud nekem linket küldeni hogy honnan lehet rendelni megköszönném ! Az lenne a kérdésem hogy hogy lehetne megcsinálni azt hogy a gyorsulása ne lassuljon de jobb legyen a végsebessége ?! olyan 105-110 km/ óra körül köszönöm előre is a választ !
ÜDV:RONIE
sziasztok. a Primámon nem igazán akar fogni az első fék légtelenítettem meg minden de mégsem fog csak nagyon gyengén mi lehet a probléma? a főfékmunkahenger? esetleg van valakinek elfekvőbe?
00laci16 köszönöm a segítséget a probléma megoldódott! Érdekelne engemet egy cagiva primához kipufogódob bármilyen jó márka nem számít, kuplung lamella, meg egy önindító akárkinek van írjon fontos lenne ! e-mailra is irhat : jansz.jansz@hotmail.com
Ha még megvannak a csapágy belseje és a golyók próbáld meg visszatenni bele a golyókat és úgy ki tudod ütni én is úgy szoktam kiszedni a ilyesmi történik.
SOS széttszedtem a hátsókereket hogy kivegyem belőle a csapágyat na az egyikkel nem volt baj mert egyben volt és kiütöttem belőle a másik viszont már teljesen darabokba volt és ahogy kiesett a perem benne maradt a kerékbe nem tudom kiütni valaki segíthetne hogy hogy tudnám kivenni belőle !? köszönöm előre is !
Van egy Cagiva Prima-m, és olyan kérdésem lenne, hogy a benzincsap tömitését a gyári tömitésen kivül meg lehet oldani vhogy?
Pasztázva volt, de elkezdte oldani a pasztát, és a benzinbe pasztadarabok kerültek( előző tulaj elintézte)
Vmi ötlet? Ha csak a gyári tömitéssel oldható meg, akkor tudtok mondani helyet ahol szerezhetek hozzá?