Sziasztok!
Cagiva Prima 75-öshöz keresek hengert dugóval együtt!
Ha valaki tud, az kérem jelezze erre az e-mailre: baggio0513@freemail.hu
Köszönöm szépen!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a MITO és a PRIMA első lámpa foglalata megegyezik? A lámpa talán más, mert ha jól tudom a MITO-é nem egyvonalban van hanem egy kicsit meghajtva, de mint írtam a foglalatra lennék kíváncsi.
Zsotty
sikerült szereznem 75 ös hengert supercity-re. eddig a kisebbik főtengely van benne. ki kell cserélnem a nagyobbra? van tartalékba az is. vagy maradhat a rövidebb löketű fötengely. a 75 ös henger bordázott henger, az 50-es pedig a gilardoni-1 henger.
nagyon felre erted az egesz dolgot nem szemelyreszoloan beszeltem csak oszinten az en szemszogembol es nem villogni kinek nagyob a faxa es nem azt allitom h semmirevalo a gpr csak vannak olyan emberek akik azt akarjak mondani h a gpr joban sikerult moci mint a cagiva prima amivel nem ertek egyet es ki is mondtam es nem all szandekomban ezen vitazni mert nincs ertelme
Áj áj áj! Azért áljon már meg a menet, itt nemszeretik a trollokat. Meg nem kéne szó szerint leszarozni másnak a motorját. Neked nemtudom, hogy esne ha valaki így pofába szarozná a motord, amire valószínű sokat költött és mégtöbb időt fordított rá. Nem az a lényeg, hogy melyik a jobb hanem az, hogy élvezd a motorozást. Nem pedig arról szól, hogy vagizzunk kinek van nagyobb fas*a! A tiedben is belelehetne kötni, de itt a legtöbb ember(remélem) nem azért jön fel, hogy vagizzon neki mekkora fas*za van. Hanem egy kicsit kikapcsolódni, informálódni, szórakozni stb. Elkéne ezen gondolgodnod egy kicsit.
ha az olasz kepmasat rosszabnak veled mint a gpr akkor miert olasz cuccokal tuningolod vagy esetleg hasonlitottad mar ossze a gpr es a prima idomjai anyagat? meik a rugalmasabb?
Ki kérem magamnak ezt a Derbi márkatársaim nevébe is!
Hogy lenne már egy modern blokkos későbbi kiadású motor kuka meg miből gondolod ezeket! Felháborító ,h ilyeneket mondasz a DERBI GPR-re Nekem már három éve van GPR-em és nagyon meg vagyok vele elégedve jó konstrukció és sokkal modernebb ,mint a Cagiva prima amihez alig van alkatrész! A GPR -hez meg szarásig van alkatrész ,mint tuning mint gyári alkatrészek terén. enyém pl full tuning és nagyon komoly menetteljesítménnyel bír. Kérlek ha nem értesz a motorhoz és csak fikázni akarod gondold végig ,mert sok tapasztatlan embert félrevezetettel ezekkel a dumákkal!.
ne is jusson az eszedbe h gpr-t vegyel a gpr a primahoz kepest egy cifra nyomorusag....egyebkent azt a kerdest feltetted mar magadban h vajon kik csinalnak jobb minosegu motorokat az olaszok vagy a spanyolok... mert szerintem logikus h az olaszok de te dontessz
Napokban vásároltam egy Cagiva Cocis-t.
Úgy néz ki hogy fel kell újítani a blokkját.
Ahogy néztem a Cocis-Prima-Super Sity eléggé ha nem teljesen hasonlit blokk téren 50 cm3-nél...
Tudtom nekem erről mondani pár szót, hogy hogy keressek hozzá henger szettet akár 75 öst, vagy ha lehet kapni valahol akkor perselyt az átalakításhoz?
Ezt lehet / érdemes a felömlőknél piszkálni? ill dugóra ablakot?
Légyszi segítsetek ti hol és hogyan kerestem a prima-hoz alkatrészeket?
Elektronikai bekötés is érekel, mert eléggé le van gyalázva...
Köszönettel !
Levente - Pécs
érdekelne, hogy alkudni lehet-e a plaxi árából?
Cagiva Prima 75-öshöz keresek hengert dugóval együtt!
Ha valaki tud, az kérem jelezze erre az e-mailre: baggio0513@freemail.hu
Köszönöm szépen!
A lámpát tudom, hogy nem egyezik. A foglalata viszont lehet és az érdekelne engem. Ha egy képet valaki tudna az jól jönne.
Csak tudnám, hogy honnan vesz hozzá mindenki új hengert meg dugót
Nem egy ilyen hírdetést láttam Primáról, új henger meg dugó.....
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a MITO és a PRIMA első lámpa foglalata megegyezik? A lámpa talán más, mert ha jól tudom a MITO-é nem egyvonalban van hanem egy kicsit meghajtva, de mint írtam a foglalatra lennék kíváncsi.
Zsotty
sikerült szereznem 75 ös hengert supercity-re. eddig a kisebbik főtengely van benne. ki kell cserélnem a nagyobbra? van tartalékba az is. vagy maradhat a rövidebb löketű fötengely. a 75 ös henger bordázott henger, az 50-es pedig a gilardoni-1 henger.
Érdeklődni: frank.nandor@freemail.hu
30/ 581 82 12
Hogy lenne már egy modern blokkos későbbi kiadású motor kuka meg miből gondolod ezeket! Felháborító ,h ilyeneket mondasz a DERBI GPR-re Nekem már három éve van GPR-em és nagyon meg vagyok vele elégedve jó konstrukció és sokkal modernebb ,mint a Cagiva prima amihez alig van alkatrész! A GPR -hez meg szarásig van alkatrész ,mint tuning mint gyári alkatrészek terén. enyém pl full tuning és nagyon komoly menetteljesítménnyel bír. Kérlek ha nem értesz a motorhoz és csak fikázni akarod gondold végig ,mert sok tapasztatlan embert félrevezetettel ezekkel a dumákkal!.
üdv: Imre