Hali!Ha gyújtásra rakod,de a lámpakapcsolód nincs bekapcsolva,világítania kell mindkét hátsó lámpának,és a két helyzetjelzőnek elöl!Ha bekacsolod a kapcsolód,akkor világít a müszerfalod.A tompított csak az egyik világít,a refinél mindkettö!
Heló, az ősszel vettem egy cagiva primát és most újítom felfelé de a gyújtása össze van kókány kodva és az lenne a kérdésem hogy az első lámpának egyszerre kell e világítani vagy az egyik a tompított és a másik a refi és hogy a hátsó lámpának világítani kell e egyszerre mind a kettőnek vagy az egyik a féklámpa és a másik a lámpa előre is köszönöm.
sziasztok akinek van cagiva supercity 50 hez blokkja akár(hengernélkül,karbinélkül) az lenne szives szolni hogy mennyiért adná el 92-96 os évjárat 6sebességes. az oldalt nem nézem ezért lécci irj az emailomra : horesnyibarna@hotmail.com
köszi mindenkinek
Üdv Mindenki!
Egy 3 sebességes Prima-m van. Kérdésem az lenne, érdemes egy 6 sebességes blokkot rakni bele, hoz érdemleges változást? Gondolom a végsebesség nő kis mértékben, de igazából a gyorsulás érdekelne, javul? Vagy annyira nem számottevő, hogy súlyos tízezreket költsek rá? Egyébként a cirka 100kg/184cm alatt, pontos méréssel majdnem 85Km/h a végsebessége.
Gondolom a fokozatok is jobban el vannak osztva a 6-osban, nem kell annyira kipörgetni mint a 3-ast, h váltás után ne essen vissza 7000 alá a fordulat, mert ott gyenguszka a gép.
Sziasztok! Prima 50cc-hez keresek egy jó állapotú főtengelyt, esetleg dugattyút vagy henger szettet ha tud valaki kérem írjon a mopedes@citromail.hu -ra ! Köszönöm.
Szia!
Ismerősömnek rs 125 je van, alig pár éves, és igen, ha húzza neki megeszi a 8 litert, akár hiszed akár nem, és nem a karbi beállításán múlik, hanem azon h 2T motor 10-13 ezres fordulaton huszon akárhányas karbiátmérővel nem fog 4 literrel elmenni. Az más kérdés, hogy lehet 6ezres fordulaton is menni vele, amivel kevesebbet eszik, de a 2T sportmotorok igenis sokat esznek. Gilera MX1 is megeszi a 7litert. A scwhalbe-m többet evett 2 liternél, nem fogsz engem meggyőzni arról, hogy egy Prima (vagy tök mindegy milyen 50es sportmotor) 2 literrel halad is valamerre.
Ui.: Nem kötözködni akarok(tam), mindössze a véleményemet írtam le. Nem fórumfight a cél!
Lehet hogy a tied többet eszik mint 2l 100km-en de én azt mondtam el hogy az eném mennyit eszik százon nem általában mennyit eszik egy 50 es kis gyorsasági.
-Hat ne ess azert tulzasokba akkor az en 125 os mitom mennyit eszik? ha az 50-es 4.5litert eszik igaz hogy prima vazba van de akkor is mennyit eszik 10-et? akkor egy 250-es rs 20-at eszik? van egy mito blokkos primam amit en epitettem amit sajat tapasztalatom utan mondok hogy az eszik 4.5litert de a sajat vazaban sem evett 5 liternel tobbet akarhogy cibaltam neki pedig en igazan szeretem nyuzni es akkor jossz te es azt mondod h egy ge.i kis 50-es vagy 70-es megeszik majdnem 5 litert napersze ha a tied megeszik annyit akkor vidd el egy hozzaerto emberhez a primadat mert egy szikrat sem ertesz h allizsd be a karbid
Az hülyeség hogy 2 litert eszik meg. A simson is 2, 2,5et eszik ugy h 8ezer a max fordulat, ez a motor meg azon él. A sportmotorok megeszik már 50esbe is a minimum 3,5 L/100km de ha 75ös Prima-t veszel akkor számíts 4,5-5L/100km fogyasztásra!
Helló nekem is prímám van és hülyeség hogy mindegyik szét van hajtva nem mondom hogy nincs ami rossz szét gyilkolt de gazda függő én a prímát javasolnám jobban megy mint az aprilia rs, af1 és nem is eszik csak 2l 100km -en az alkatrészt is lehet hozzá kapni és nem sok különbség van a kettő közt de te tudod én csak leírtam a véleményemet.
udv mindenkinek toresmentes idomszettet keresek meg egy komplett elsovillat (elso telokat) primahoz szoval akinek van elado elfogadhato arban az szoljon elore is koszonom
Kezdő motort keresek, leginkább ez a típus érintette meg a szívem. Sok motoros ismerősöm esküszik arra,hogy az ilyen sportmotorok szét vannak pörgetve. (nyilván itt is van kivétel, de a legtöbb) Az alkatrész utánpótlásról már sokat hallottam és olvastam, az bevállalható talán. Kérdés az,hogy szerintetek is szét vannak pörgetve ezek a motorok, vagy ez csak egy szokásos - hozzá nem értő - okoskodás? Illetve még az a kérdésem, hogy megbízhatóságra jobb,mint egy Aprilia RS, AF1, vagy Honda ns(r)? Kezdő motort keresek és ezenkívül a fent említettek jöhetnek szóba, illetve még Suzuki Rg. Tippetek ezzel kapcsolatban?
Szia. A komplett kipufogót mennyiért adod ha meg van még.Valamint a km óra mennyibe fájna ha meg van még?
Vagy ha esetleg érdekelne vmi cserébe?
e.mailem:borsikiki@freemail.hu
Válaszod előre is köszi.
Esetleg primához dugód van még?Ha igen mennyi lenne az ára.
Ha van hengered annak is érdekelne az ára.
köszi mindenkinek
Egy 3 sebességes Prima-m van. Kérdésem az lenne, érdemes egy 6 sebességes blokkot rakni bele, hoz érdemleges változást? Gondolom a végsebesség nő kis mértékben, de igazából a gyorsulás érdekelne, javul? Vagy annyira nem számottevő, hogy súlyos tízezreket költsek rá? Egyébként a cirka 100kg/184cm alatt, pontos méréssel majdnem 85Km/h a végsebessége.
Gondolom a fokozatok is jobban el vannak osztva a 6-osban, nem kell annyira kipörgetni mint a 3-ast, h váltás után ne essen vissza 7000 alá a fordulat, mert ott gyenguszka a gép.
Ismerősömnek rs 125 je van, alig pár éves, és igen, ha húzza neki megeszi a 8 litert, akár hiszed akár nem, és nem a karbi beállításán múlik, hanem azon h 2T motor 10-13 ezres fordulaton huszon akárhányas karbiátmérővel nem fog 4 literrel elmenni. Az más kérdés, hogy lehet 6ezres fordulaton is menni vele, amivel kevesebbet eszik, de a 2T sportmotorok igenis sokat esznek. Gilera MX1 is megeszi a 7litert. A scwhalbe-m többet evett 2 liternél, nem fogsz engem meggyőzni arról, hogy egy Prima (vagy tök mindegy milyen 50es sportmotor) 2 literrel halad is valamerre.
Ui.: Nem kötözködni akarok(tam), mindössze a véleményemet írtam le. Nem fórumfight a cél!
Központi teleszkóp: 6500Ft
Akkumulátor gumi: 600Ft
Fordulatszám meghajtó: 1000Ft
Bowden: 500Ft
Relé: 500Ft
Jobb dekni: 2000Ft
Blokk+alkatrészek (Csak egybe) : 10000Ft
Lengővilla+tengely: 3000Ft
Váz: 5000Ft
Hátsó fékmunkahenger: 2500Ft
Hátsó fékolajtartály: 500Ft
Fékpedál: 1000Ft
Fém fékcső: 500Ft
Első fék (brembo): 5000Ft
Tartály+munkahenger(első): 2500Ft
Kuplungkar: 1500Ft/darab
Fékkal: 1500Ft/darab
Első féklámpakapcsoló: 500Ft
Légszűrőház: 2000Ft
Membrán+ szívócsonk: 2500Ft
Jobb kormánycsutka+gázkar: 1500Ft
Vízhőfokmérő(Nem próbáltam!): 1500Ft
Power motor (Nem próbáltam!): 3500Ft
Lámpabúra:1000Ft/darab
Első teleszkóp: 8000Ft/darab
Kormánykifli: 2000Ft
Első keréktengely: 1000Ft
Képeket kérésre küldök!
Kezdő motort keresek, leginkább ez a típus érintette meg a szívem. Sok motoros ismerősöm esküszik arra,hogy az ilyen sportmotorok szét vannak pörgetve. (nyilván itt is van kivétel, de a legtöbb) Az alkatrész utánpótlásról már sokat hallottam és olvastam, az bevállalható talán. Kérdés az,hogy szerintetek is szét vannak pörgetve ezek a motorok, vagy ez csak egy szokásos - hozzá nem értő - okoskodás? Illetve még az a kérdésem, hogy megbízhatóságra jobb,mint egy Aprilia RS, AF1, vagy Honda ns(r)? Kezdő motort keresek és ezenkívül a fent említettek jöhetnek szóba, illetve még Suzuki Rg. Tippetek ezzel kapcsolatban?
Köszönöm!
Vagy ha esetleg érdekelne vmi cserébe?
e.mailem:borsikiki@freemail.hu
Válaszod előre is köszi.