Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én ugytudom a 14-41 a leg elterjedtebb.Én próbáltam 14 -43 ommal gyorsúl de asok váltás..
Köszi.
Nem egyszerű kicserélni, teljesen szét kell szedni az öninditót hozzá. Valószinű pont akkorát nem fogsz kapni, de ha kiveszed és viszed a boltba akkor adhatnak hasonlót, amiből le kell reszelni.
Sokan használnak 14-43mat is, igy a felsőbb fokozatokba is pörög rendesen a motor azthiszem. A láncok adatlapján oda van irva, hogy hány lóerőig ajánlják a szakitószilárdásga miatt. Ez pénztárcafüggő, nyilván ha O vagy X gyűrűset veszel akkor azt egy szezon alatt csak nagyon kevésszer kell spanolnod. Nekem sima erősitett van, tökéletesen megteszi ezis arra amire én használom.
Sziasztok!

Valaki tudna segíteni abban, hogy milyen bronzkefe kell 1es Mito önindítóba és kb mi pénz lehet?

köszi előre is
Sajnos nem.... De a fél délelőttöm ráment, hogy rájöjjek, hogy volt! Most már minden rendben.
Ti mijen áttételt ajánlotok .. ? az elsőt mindenkéép 14 est akarok a gyárit a hátsón vacilálok most 40 fogas van .. de 41 be gondolkodok meg az a gyári is . lánckerékből .J.T -akarok ,láncból. D.I.D . 520 NZ arany szinű erősitett lánc nem ő gyűrüs... mi a véleményetek-?
Szükségem lenne 1 darab első indexre :) Ha nincs elfekvőbe, akkor 1 pár is jöhet akár
Nem csináltál képet vagy leirást arról, hogy hogy volt előtte? :O
Sziasztok!
Szeretném kérni segítségeteket(W8), mert tegnap raktam vissza a blokkot a vázba, és nem tudom, hogy a gyújtásból mit hova kössek. Ugyanis összekapcsoltam amit úgy gondoltam, hogy jó lesz. Nincs szikrám.(nem vagyok nagy szaki, de megpróbálom magam megcsinálni) Tudna nekem valaki valahogy segíteni?
itt megtalálod típus szerint, mikor mivel szerelték:
http://www.jtsprockets.com/52....
itt meg a lánckerekeket és a láncokat:
http://robogotuning.hu/spl/471...
sziasztok.. kérnék 1 kis segítséget ,hogy most hány fogas fogaskereket szoktatok rakni előre -hátra. Meg hogy mennyi a gyári és hogy mit ajánlotok. Most 14-40 van fenn..
Srácok!
Van egy eladó gyári de jó állapotú főtengelyem. Nem lóg.
Ha valakit érdekel írjon és megbeszéljük az árát. Adatlapomon az msn-em, mailem.
Na ma megvettem még tavaszra az újj benzincsövet+szűrőt, akk az újj gyertyát NGK BR10EG Racing, gyertyapipa ( NGK) basszus csak az volt 1600 FT xd , akk újj gyertyakábel, légszűrőszivacs..... Most még kell gumit vegyek hátra .. meg 1 láncszett is esedékes lenne ... Drága ez a motorozás .. főleg így bokk felújítás után..
Skacok!
SOS-ben elpasszolnám a következőket:
evo faridom:10e
evo fej: 10e
evo ülés:4e
evo hátsó lámpa:4e
egyben az egész 25 ropi
Hangsúlyozom még egyszer, sokkal többet ér annál nekem ez a motor, hogy bármiért odaadjam.
Nem feltétlen vehet mindenki 600-ast, pl. a kora miatt, vagy mert még kezdő, stb.
Nyilván egy hatkilósra nagyobb a kereslet, mint egy huszonötösre.
amugy huszkvarna.
Szrintem is mond valamit a Magyar kolléga!
2009ben 1! nap alatt eladtam a hatkilós yamahát
szöveg :gyári megkimélt állapot.
De most nemazért van még a nyakadon mert sokat -kevet irsz,hanem ahogy vki/bocs/ is irta sok 650 egy 125 ös motorért ,pláne 19 e km el.Ennyiért banditot r6 ot stb kap.
2 mondatban azt sem tudom leírni, mi volt cserélve benne :)
Tudnád mennyi "rizsát" kap, az aki még e-mailben, is érdeklődik :) Több oldalt is akár, ha minden érdekli. Szeretem tájékoztatni az érdeklődőket mindenről, nem szeretném ha elégedetlen lenne aki elvinné! Persze kinek a pap, kinek a papné :)
Peace
csáóó áhh most ennyit nem tudok kiadni érte .. de ha van vlkinek akinek csak porosodik és megválna érte olcsó pénzért az szóljon... köszi
hello: nekem van ez 2db kifli idom=8e 2db
ha valakinek lenne mito evohoz macskalámpáshoz a műszerfalnál lévő 2 oldali müanyagokra . Szívessen átvenném a tulajdonomba mert az enyémről valahogy lemaradt ez :) persze nem minden árér ....
Látom már megelőztek az érveléssel
Nem ezt mondtam, ne forgasd ki a szavaimat :)
De egy olyan embertől aki arra nem veszi a fáradságot hogy picit átnézze a szöveget amit közzé tesz egy internetes oldalon, nem várok karbantartott szakszerűen szervizelt motort.
Szerintem az a korrekt eladó, aki eleget tesz a vevő összes kérésének. Pláne ha még nagyobb távot is kell megtenni ahoz, hogy megnézhessük a motort. (itt most ilyenekre gondolok, hogy megfelelően tájékoztatja a hibákról, nem titkol el semmit, e-mailben nagyfelbontású képeket küld a motorról, stb...)
Nem egyszer mentem már úgy jó állapotú-nak hirdetett motort megnézni, hogy tele volt repedéssel, töréssel, és műszakilag sem volt a toppon. Nem túl jó dolog ez... Főleg ha még 100-200 km-t is kell utazni hozzá...
Szerintem ezzel mindannyian egyetértünk.