Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

eladó kipuffok.
PHBH 28as Dellorto karbiba keresek úszót!
ez jo a 93 as mitohoz azaz a 2 eshez ami két kereklámpás?
a karbin bal oldalt egy ilyen picike juk oda a külön olajzónaka befecskendezője megy és nyilván azért nincs neked ott mivel nem külön olajzású én annak idelyén a mitomat takarítottam vagyis a karbit és azt elfelejtettem viszateni hát 2 km után meg is lett az eredménye:S megragadt
hello!postázni is tudom
van egy elado spool bőrcsizmám aki tud rá vevőt vagy esetleg érdekli az írjon msn laller46@hotmail.com csuma
Itt a powertengelye
Jó hát azt a részét is a mechanikához értettem.
Nem szedtem szét a sajátomat, ezért nem ismerem ezt pontosan, de gyári utasítás szerint, minden hengerfej levételnél cserélni kell az "O" gyűrűket, mert azok hő hatására illeszkednek pontosan a hornyukba. Persze, ha már tetted vissza régivel és nem folyt át semmi, akkor nem szóltam.
Látni rajta milyen jó gazdája volt power takarítást aligha ismerte ugyh azt szerintem ideje kitakarítani.Amikor szétszeded tuti elszakad a tömités ami a power ház alatt van ha nem akk is cserés de ha még nem is szakad és nem is cseréled akkor se lessz ugyanolyan a táv milliméter pontosan a tiszta nyelv ugyis lejjeb tud csúszni.A hengerfejnél pedig nem kell minden levételnél tömítést cserélni mert oda se paszta nem kell se papir csak 2 gumigyürü azt puszta pénzkidobás lenne cserélni.A mechanikában pedig ahogy irtam csak a képen nincs benne a rugó amugy a tengelyen van 1 rugó.van is itthon nekem pluszba majd csinálok róla képet.
Viszont, ha leszeded a hengerfejet, akkor ott már kell tömítést cserélni, ami csak szettben van, 4-5 ezerért.
De, ha nem nyúlsz semmihez nem állítódik el, persze, ha az érintkező felületek nem voltak előtte kokszosak.
Ha nincs benne rugó, akkor mitől megy vissza alaphelyzetbe?
posta megoldhato vagy hogy küldj rola egy pár képet?
Ha szétszeded a powert kitakaritani aztán vissza rakod és nem állitod be és netén hozzá ér dugóhoz amit müvelni fog vele ahhoz nemcsak a hengerfejet kell majd lebontani...Én inkább rászánom azt a + fél óra szerelést mint hogy uj dugó+hengert kelljen utána venni...De ahogy látod te géped
hello nekem van öninditomkompletten 6000ft
Olyan részhez nem szeretnék hozzányulni ami egyszer jó volt.
A powert megérné kitakarítani.
De szerintem nem szedegetem rola le a hengerfejet
Egy kimaradt...helyette lett a kokszos szelepböl 2
Powerröl pár kép...ezen a képen a mehanikába nincs benne a rugó..
Ha csak átforgatod abbol még nem derül ki hogy bele ér-e a dugóba.
Lekell venni a hengerfejet és hézagmérővel beállitani
Nem tudom pontosan melyik csőre gondolsz, de az I-es Mitokon szokott lenni az üzemanyagcsapon egy plusz cső, ami a szívótorokra van rákötve, ez a vákuumcső.
II-es Mitonál a csap mellett van egy csonk, amiből szintén kilóg egy vastag gumicső, de az csak levegőzőcső, ha belenézel a tankba akkor ez a csőcsatlakozás és a tanksapka alatt lévő egyik furat össze van a tankon belül kötve.
A karbimon nekem is volt bal és jobb oldalt 1-1 látszólag funkció nélküli csatlakozás, ez a kettő nekem össze volt kötve és az összekötő gumi vezeték meg ki volt csípve, ezek is csak szellőzők.
A bovden tárcsa a power szelep lelapolt tengelyére csak 2 féleképpen illeszthető, így azt nem lehet elszúrni, belül meg a kis hernyócsavar adja meg a pontos állást, így ahhoz ne nyúlj, de természetes összerakás után érdemes ellenőrizni, hogy nem ér-e bele a szelep a dugóba, átforgatod lassan például.
Most meg ugyanazt háromszor(mikor három különböző képet vállasztottam ki)
Egyáltalán nem azokat a képeket rakta fel amit akartam
Volt egy kis időm, és foglalkoztam egyy kicsit a tannkal.

Alol van egy csavar,gondolom az lenne a leeresztője,na de a mmotor a garázsban van,a tankot meg a hátsó garázsban hagytam,ott nfűtés nincs,így a víz belefagyott,szépen csörög.
Próbálgattam szivacsolni,de mivel kicsi a szája a tanknak,így nem sokáig kínlódtam.

Van pár kép,és az érdekelne hogy a tanon alul az a cső milyen célt szolgálna(beledugni nem tudtam semmit)

És a másik képen a karburátor csövei érdekelnének.
Alol gondolom a túlfolyó van,de jobb és bal oldalt az milyen célt szolgálna,mert nekem nincs oda ráhúzva semmi.

Hőlégfúvózni a tankot nem nagyon szeretném,jobb a vigyázatosság(mivel nem csak víz van benne)de most könnyű lenne kiszedni a jégdarabokat.csak olyan érdekes a tank szája,hogy abbol lehetetlen kirázni.

Powerhez még nem nyultam mert időm még nem volt rá,itt volt egy simson kuplung és az fontosabb volt ha már idehozták,de engem az érdekelne hogyha szétszedem,akkor utánna mindenet bekell rajta állítani?Gondolok én a szelep és a dugattyú kozti méretre.
Dani,

a te cuccaid is megjöttek!