Hali x-moto! Lécci add meg a számodat, vagy lécci csörgess meg, mert holnap elmennék a fejidomért ha neke dis jó, ma meg holnap pesten vagyok és hazafele megvenném. Lécci keress meg, számom: 0630-6500-591 köszi előre is
Enyém hetedik 11 ezren 170-175 öt megy...az órám csal egy kicsit fölfelé és volt már olyan hogy óraszerint
185... persze az nem volt annyi hanem akk volt 170-175
Az nem hiba,hogy 12000-nél megáll,mivel kb 10500-nál van a teljesítmény csúcs,onnan elfogy az ereje és kínzás továbbpörgetni,nekem is G1-es henger van rajta,G2-essel tovább pörög,de nagyítóval keresheted alul a nyomatékot.
Nekem igencsak ma volt kihozva utoljára a mito az idén..olyan 15-20 km-t mentem ma vele de rendesen
le is fagytam..na mondom ha idén már ugyse mék vele sehova megnézzük meddig pörög még ugysem
pörgettem meg soha pirosba!És hát olyan 12 nél megáll a tudomány...NGK BR9EG gyertyám van...
lehet hogy az miatt?Mondjuk nem olyan nagy gond mert nagyon ritka amikor 10 ezer fölé pörgetem...
delotro 34-es sikrolatyus karbi kopleten=15eft +5eft a szivocsonk
mikuni corp verseny karbi kopleten=20eft+5eft a szivocsonk
Ha infó kell róla akkor tudok segíteni
185... persze az nem volt annyi hanem akk volt 170-175
én 11 körül váltok el ha kímélem
blok,henger(polini160-is),koplet gyujtások,tuning karbik,
öszes idom,müszerfel,teleszkopok,powervezérlö elektronika garantáltan jó,
power motor, lámpák,kormyány,kapcsolok,önindito stb
érd:705377495
le is fagytam..na mondom ha idén már ugyse mék vele sehova megnézzük meddig pörög még ugysem
pörgettem meg soha pirosba!És hát olyan 12 nél megáll a tudomány...NGK BR9EG gyertyám van...
lehet hogy az miatt?Mondjuk nem olyan nagy gond mert nagyon ritka amikor 10 ezer fölé pörgetem...
/mondjuk én is erősen elfelejtkeztem róla/