Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nah megnéztem de azon a tört miton nem az van... NA de msopt komolyan nemadod el nekem?
összeveretlek öreganyámmal ám koma :D
Ö is Zalai ,szak húzd meg magad és ne lopkodj a kicsi unokájától
Hát ha találok de hanem lelopom a tiedről, csak azért 250km-et mek
én hallottam már sima dobbal mitot és ennek tudatában nemtudnál annyit fizetni,hogy én lecseréljem
Valami karambolos evo-ról szeválj 1et! Pár hónapja hírdetgettek itt valami piros evo-t alakatrésznek
Nem úúúúgy Hanem pénzééééé" Vagy csak naturba lopjam le?
Nos,akkor szedd össze a heverjaidat
Na de vájá szal a tiedet akrod a feketére(edemé)? És az lenne a 160as?
nah de végülis megérné nékem megveni vagy elcserélni nem? :d
Na Scoe Térjünk a lényegre Kell a dobod
Hát 30-40ezer környékén talán már lehewt kapni... Itt egy szám próbáld meg talán lesz neki 30/ 855 76 33 Troják Zoltán
Akkor azt ugy egybe nincs valakinek?
Sürgös lenne...
Jah ez tényleg az övé volt... de erre mondtad azt h 160as, stb? Amúgy ez müködik meg minden, de egy dugó kell bele, mivel szegénykében az erő fogyóba van...
cagiva mito tükrök,
mito2 picit besárgult plexi,
mito idomok(evohoz csak farokidom és tank)
mito müszerfal,kábelköteg
mito gyujtás,
power elektronika
sp henger+hengerfej
ülések
lengővilla,verseny rugóstag
mito evo elsővilla
müszerfaltartó konzol,segádalváz stb.
valami kell akkor főként EMAIL vagy TELEFON,mer néha elkerüli a figyelmem ha irnak forumon,de azé irhattok itt is-
gilera@vipmail.hu
06705540998
Ez Edem89 mito ja volt!És semmi baja nem volt mikor eladta..nem tom mit csináltak vele.....
nah srácok itt van a mito amit mutattam hogy hibás a hengere 200 ért azt valszeg eltudnám cserélni :D az enyémre modnjuk az ém mocim műkszik :D ez meg nem de nagyon jó állapotban van Doorn és ha várok jövőre mikor lesz meg a sárga moci és idomozva meg mindennel és menyibe fogod eladni nekem? :D :P
külön lámpabúrát kevésbé hiszem h fogsz találni... Max komplett lámpát (ami nem egy olcsó mulatság)...
Hello
Mito EVO 2-höz kellene nekem elöre lámpabura tud vki segiteni?
Most azon a pár percen hadd ne múljon semmi
Én kreszen úgy tanultam, hogy a lehető legkevesebb üres járatás kell neki, szóval beindaítom ---1-es és már megyek is, persze nem húzom neki és így sokkal gyorsabban bemelegszik mintha üresben pöfögne.
Félállás szívatóval indítom,azzal ketyeg egy,max két percig,aztán visszatolom a kart és fél percig max 3 ezerig finom csuklóval nem rángatva túráztatom,így már simán megvan az alapjárat szívató nélkül. Ezután menet közben már elég hamar eléri az üzemit.
Én személy szerint kitolom a garázsból beinditom, még beöltözök aztán megyek... És majd útközben bemelegszik... (elinte 3ezer körül váltok aztán szép lassan jövök felfele ahogy melegszik)
Ti amugy hogy szoktátok mostanába melegiteni a gépet?Alapjáraton megvárjátok még felkel a höfokmérö
mutatója vagy valami más?Ki hogy csinálja?Csak kiváncsi vok ti hogy....
Ez azért vicces... Emlékszem, mikor egyszer Gerinél lábatlakodtam valami apróságért, mutatta, ott egy mito, most megy bele új dugó, van egy-két karc az idomon, rendszámos, 160 e.... És az nem egy ilyen fél motor volt...
mukika, ha kibírod akkor jövőre lesz egy ismerős sárga Mitó kicsit rendberakva :D 160as ként persze..meg működő powerral...
Azaz?:O