nekem van egy ar350es oldalidomom, de nem tudom melyik fele
ha megtalálom írok
más nem kell hozzá?
van egy komplett vázam mindenféle kacatokkal
blokk nincs
HEllo! VAn egy olyan bajom hogy üresbe kuplungulok leesik a fordulat és leáll de ugynez van sebességben is. Mi lehet a hiba. Köszi a válaszokat előre is.
hello hát van gond....:dmég nem ért ide a csomag peddig a postás azt mondta h másnapra max 3adnapra odaér!3dik napja van remélem hétföre ideér mert már birnék motorozni lesz motoros találkozó bólyban szeretnék menni....
Helló!
Érdeklődni szeretnék, szükségem volna egy 50-es Cocis blokk félre, ami a kuplung oldalra esik. Valamint a berúgótengelyen lévő fogaskerékre (igazából keresnék még egy önindítót is, de gondolom az nincs!?). Tudnál segíteni? Vannak neked ilyenek?
Köszi: htgabi
Köszi, már meg is vettem, szét is szedtem.
Viszont észrevettem valamit. Van benne balansztengely.
Sajnos a szétszedésnél nem figyeltem meg a fogaskerekeken levő jelöléseket. Nem tudom összeszerelésnél,hogyan kell állniuk.
Tudnál segíteni? Elképzelhető, hogy a vibrációt is okozhatta egy esetleges rossz összeszerelés?
Egyébként nagyon köszi a segítséget, sokat segítesz.
Üdv: Gábor
Még egy dolgot elfelejtettem! Hogy szedjem le a lendkereket? Nincsen hozzávaló lehúzóm. Esetleg merre lehetne ilyet kapni? Vagy menjek az esztergályosomhoz?
Köszi: htgabi
Köszi a gyors választ!
Ez egy 4 sebességes, berúgókar is van rajta, meg önindító is. Ma délután szétszedtem és szerelés közben észrevettem 1-2 dolgot...a vázon van egy gumiszilent, aminek a kipufogót kéne tartani, ez szét van szakadva, és a kipufogó csak a hengeren és a hátsó felfüggesztésen csatlakozik. Elképzelhető, hogy a túlzott rezonancia és a ronda hang ennek a szilentnek a problémája? Kivettem a blokkot és a kuplung oldal megbontása után vettem észre, hogy nem is racsnis a berúgószerkezet, hanem tolókerekes (azt hiszem így hívják). Szóval az a baj, hogy a tolókerék fogai lekoptak és a meghajtókerék, ami csatlakozik hozzá, valószínűleg beékelődött. Az előző gazdája a mocinak erőltethette a berúgást, és a meghajtókerék tengelye, ami a blokköntvénybe van süllyesztve, elgörbült, illetve eltört a blokköntvény. Nagyjából már felmértem a problémáit! (Tehát kell nekem a blokk kuplung felőli oldala, és egy tolókerék, valamint a vázban lévő szilent.)
Ezekben tudna esetleg nekem segíteni? Vagy el tud tanácsolni valahová, ahol kaphatok ilyeneket?
Köszi: htgabi
Milyen cocis,3,4,6sebességes?Bontva sokan kínálnak blokk belsőt,önindító alkatrészt viszont horror áron.Berúgokarost viszonylag nehezen találni(osztrák piacos hatsebességes ilyen).A fordulat probléma lehet a henger ,dugattyú hibája,vagy valamelyik csapágy problémája.Dugattyút nem lehet hozzá kapni sehol(38mm),még a digó utángyártró sem válaszolt,pedig olaszul írtam nekik.
Segítségeteket kérem! Szert tettem egy 50-es Cocis-ra, amit szeretnék felkészíteni a következő Mopedrally-ra.
A következők a gondjaim:
1) berúgni nem tudom, mert a berúgóracsni szalajt.
2) önindítót darabokban kaptam kézbe, állítólag a közlőfogaskerék hiányzik belőle, tehát csak tolásra indul a gép, viszont rendkívül könnyen. Alapjáraton gyönyörű hangja van, és egész szépen muzsikál a blokk egészen 6.000-es fordulatig. Mellékzajmentes! 6.000-es fordulatnál kezdek némi erőt érezni a teljesítményben, viszont rettenetes rezonancia lép fel és ronda csapágyhang. Kb. 9.000-nél elcsendesedik és talán egy 10.000-ig forog el. Mi lehet az a hiba, ami csak viszonylag magas fordulnál jelentkezik és középtartományig gyakorlatilag nem hallatszik semmi?
Egyébként kuplung, váltón nem érzek hibát, jól működik pontos!
Most állok neki szerelni, mindenképpen szét fogom húzni a blokkot...mire figyeljek oda, ha a feltárásnál nem látható egyértelmű hiba?
Tud-e valaki az önindítóban és a berúgóracsiban segíteni?
ha megtalálom írok
más nem kell hozzá?
van egy komplett vázam mindenféle kacatokkal
blokk nincs
Van bőven hőgombám, ha írsz egy mailt biztos meg tudunk egyezni.
Miujság semi1000-rel jobban van?
Nemtudom kinekvolt multkor 2500-èrt freccia gyujtáskapcsoloja /kulcsal/. Most kène!
Nagyon köszi.
Itt a megoldás a balansz tengelyre! :o)
Érdeklődni szeretnék, szükségem volna egy 50-es Cocis blokk félre, ami a kuplung oldalra esik. Valamint a berúgótengelyen lévő fogaskerékre (igazából keresnék még egy önindítót is, de gondolom az nincs!?). Tudnál segíteni? Vannak neked ilyenek?
Köszi: htgabi
Viszont észrevettem valamit. Van benne balansztengely.
Sajnos a szétszedésnél nem figyeltem meg a fogaskerekeken levő jelöléseket. Nem tudom összeszerelésnél,hogyan kell állniuk.
Tudnál segíteni? Elképzelhető, hogy a vibrációt is okozhatta egy esetleges rossz összeszerelés?
Egyébként nagyon köszi a segítséget, sokat segítesz.
Üdv: Gábor
Köszi: htgabi
Ez egy 4 sebességes, berúgókar is van rajta, meg önindító is. Ma délután szétszedtem és szerelés közben észrevettem 1-2 dolgot...a vázon van egy gumiszilent, aminek a kipufogót kéne tartani, ez szét van szakadva, és a kipufogó csak a hengeren és a hátsó felfüggesztésen csatlakozik. Elképzelhető, hogy a túlzott rezonancia és a ronda hang ennek a szilentnek a problémája? Kivettem a blokkot és a kuplung oldal megbontása után vettem észre, hogy nem is racsnis a berúgószerkezet, hanem tolókerekes (azt hiszem így hívják). Szóval az a baj, hogy a tolókerék fogai lekoptak és a meghajtókerék, ami csatlakozik hozzá, valószínűleg beékelődött. Az előző gazdája a mocinak erőltethette a berúgást, és a meghajtókerék tengelye, ami a blokköntvénybe van süllyesztve, elgörbült, illetve eltört a blokköntvény. Nagyjából már felmértem a problémáit! (Tehát kell nekem a blokk kuplung felőli oldala, és egy tolókerék, valamint a vázban lévő szilent.)
Ezekben tudna esetleg nekem segíteni? Vagy el tud tanácsolni valahová, ahol kaphatok ilyeneket?
Köszi: htgabi
Segítségeteket kérem! Szert tettem egy 50-es Cocis-ra, amit szeretnék felkészíteni a következő Mopedrally-ra.
A következők a gondjaim:
1) berúgni nem tudom, mert a berúgóracsni szalajt.
2) önindítót darabokban kaptam kézbe, állítólag a közlőfogaskerék hiányzik belőle, tehát csak tolásra indul a gép, viszont rendkívül könnyen. Alapjáraton gyönyörű hangja van, és egész szépen muzsikál a blokk egészen 6.000-es fordulatig. Mellékzajmentes! 6.000-es fordulatnál kezdek némi erőt érezni a teljesítményben, viszont rettenetes rezonancia lép fel és ronda csapágyhang. Kb. 9.000-nél elcsendesedik és talán egy 10.000-ig forog el. Mi lehet az a hiba, ami csak viszonylag magas fordulnál jelentkezik és középtartományig gyakorlatilag nem hallatszik semmi?
Egyébként kuplung, váltón nem érzek hibát, jól működik pontos!
Most állok neki szerelni, mindenképpen szét fogom húzni a blokkot...mire figyeljek oda, ha a feltárásnál nem látható egyértelmű hiba?
Tud-e valaki az önindítóban és a berúgóracsiban segíteni?
Segítségeteket előre is köszönöm !
Üdv: htgabi