Pedig jó buli! Ha sikerül elérni a megfelelő hőmérsékletet, akkor szép lyuk olvad a dugó tetejébe általában középen. Erre a legalkalmasabb módszerek a szegény keverék és/vagy a túlzott előgyújtás.
Belül lett mérve műszerrel. Az E 56.00 pont jó lenne, de a hőtágulás miatt nem lenne inkább jobb a D 55.99? Nicasilos. hengerről volna szó, a gyári dugattyú D jelű volt.
Sziasztok! Freccia motorom dugattyú cserés lett, a furat mérete 56.00. Milyen méretű dugattyút vegyek bele?
Vertex méretválasztéka: A-55,96 B-55,97 C-55,98 D-55,99 E-56 F-56,01
Ez valóban nem a levegőcsavar, mert ezen a karbin olyan nincs. Ez egy keverékcsavar és azt csinálja, amit leírtam. Nem tudod teljesen betekerni, mert akkor elzárod az üzemanyagellátást és leáll, nem fog semmi kilyukadni alapjáratnál. Úgy állíts be, hogy a legjobb legyen fülre. Legyen szép az alapjárat, stabil és gyors gázrántásra késlekedés nélkül pörögjön fel. Ha túl dúsra csinálod, akkor füstölni fog és alacsony, nehézkes lesz az alapjárat, ha túl szegény, akkor meg gázrántásra hezitálhat, illetve nem ereszkedik rögtön vissza alapjáratra, hanem előtte még egy kis ideig magasan pörög, majd lezuhan. A dugó lyukasztását inkább a főfúvóka és tű elállítása okozhatja.
A elefántomon is pont ilyen a karbi de az nem a levegő csavar mert nekem azt mondták és hogy ne tekerjem be teljesen mert kilyukadhat a dugó
Kb menyire kell azt kitekerni a jó állapothoz megtudnád nekem mondani? Köszi előre is!
Alapjárati keverékcsavar. Az alapjáraton és nagyon kis gázon előállított keveréket tudod vele szabályozni, betekerve szegényíted, kitekerve dúsítod.
Az olajat semmi nem állítja a karbin, minden szabályozása az olajpumpánál van.
Jól van, érdemes az egyszerűvel kezdeni tényleg. Sok hozzászólást olvastam az Iridiumos gyertyáról és nem volt egyértelmű haszna. Sokan ki is hajították a motorból. Gyertyából az volt az általános tapasztalat, hogy a gyárilag előírtnál aligha akad jobb. Ezt én is alátámaszthatom, pedig próbáltam Iridiumossal is.
remélem csak a gyertya a rossz most rendeltem egy iridium gyertyát bele!mert tavaj szorakozot már velem most lett megcsinálva az olajszivatyu mert elszakadt a bovden aztán azóta kukáskodik!köszi azért az infokat elöbb a gyertyát megnézük aztán jönn a bontás meg a pucolás!üdv tibi
Én a levegő-benzin keverékre tippelek. Az alapjárati rendszere rendben van a karbinak, de a fő köre (főfúvóka, keverőcső, tű) környékén valami nincs rendben, vélhetően dugulás. Ilyen esetekben mindig az első lépés lehet kipucolni a karbit alaposan. Ha ez megvan akkor kizártad a legkézenfekvőbb hibaokot, lehet keresni az egyebet, olyat mint falsolás, gyújtáshiba. Apropo gyújtáshiba, ellenőrizd a gyertyát is, és ha a legkisebb szilárd szemetet is látod az elektróda környékén, akkor is eséllyel megtaláltad a bajt. A gyertya makulátlan tiszta legyen, mielőtt továbblépsz és a gyertyahézagot is lődd be a gyári érték környékére (nem tudom mi a pontos típus, de nekem az N2C-n 0,5mm). Üdv!
hello sziasztok azt szeretném kérdezni töletek hátha valakinek volt már ilyen gondja,hogy alapjáraton szépen jár a motor ahoyg berakom egyesbe és elindulok lehörög milehet a probléma?gyertya talán?vagy a levegő olaj benzin keverék nem megfelelö?különolajzású a motor!remélem valaki tudd segiteni
Vertex méretválasztéka: A-55,96 B-55,97 C-55,98 D-55,99 E-56 F-56,01
futrinka81@freemail.hu
Kb menyire kell azt kitekerni a jó állapothoz megtudnád nekem mondani? Köszi előre is!
Az olajat semmi nem állítja a karbin, minden szabályozása az olajpumpánál van.
Érdeklődnék hogy meg van-e még a blokk mert érdekelne?
Érdekelne bal oldali visszapillantó & index,egy váltó kar és ha akadna zár kulcsal.Mi menyibe fájna?
Papirja forgalmi magyar van?
üdv.
Eladó Raptort keresek...ehhez kérnék segítséget!
Előre is köszönöm.