Hello, nekem is jobb a tompított mint a fényszóró, 35W-os égők vannak benne, de már gondoltam rá, hogy az egyiket kicserélem valami erősebbre és megcsinálom nappalra, hogy csak az egyik égjen.
Hello érdeklőtem már én az idomok iránt...megvanak e még?
Anyi h ha igen van e repedve vagy ilyesmi? vagy hegesztve gittelve vagy hasonló
eredeti festés e van e festék hiba
Hello
Akinek van frecciája annak menyire világit az első világitás nálatok is a tompított jobb mint a fényszóró?
hány wattos égő kell bele? é meg milyen égőt javasoltok?
Fontos lenne és sürgős mert mennék este :)
előre is köszi
üdv: csaszi
Sziasztok, olyan problémám lenne Frecciámmal, hogy begyújtom, minden oké, elindulok vele és kiveri az alsó biztosítékot, már átnéztem mindent, új akkumulátort is kapott (mivel valahogy a régi elromlott, egyidejűleg ezen probléma fellépésekor).
Az egész úgy kezdődött, hogy elszakadt a kuplung bowdenem, hazajöttem a motorral, utána le volt merülve az aksim (a lámpák meg minden működött csak ugye hát úgy ahogy töltött az alternátor - nagy fordulatnál erősebben világított, kicsinél gyengébben), megpróbáltam felölteni, de semmi, utána már semmi sem működött normálisan pár kilométer után, már a lámpák nem működtek, semmi áram nem volt.
Vásároltam új aksit, begyújtottam, örültem, összeraktam.
Első térésnél kiderült, hogy amint beteszem a sebességet és elindulok vele kiveri az alsó biztosítékot és ugye nem folyik áram.
Mi lehet a problémám?
Én gyanakszom most már a gyújtástekercsekre is, mivel kuplung nélkül elég nagyot ránt a motor és lehet hogy valami kábelt kiszakított?
Megoldódott a probléma? Már csak hogy azt mondtad hívsz
Anyi h ha igen van e repedve vagy ilyesmi? vagy hegesztve gittelve vagy hasonló
eredeti festés e van e festék hiba
fuzyg88@citromail.hu
Akinek van frecciája annak menyire világit az első világitás nálatok is a tompított jobb mint a fényszóró?
hány wattos égő kell bele? é meg milyen égőt javasoltok?
Fontos lenne és sürgős mert mennék este :)
előre is köszi
üdv: csaszi
Mennyiért adnád?
Az adatlapodon megadott e-mail címre küldök címet, postán akkor gondolom tudod ezt is küldeni.
Előre is köszönöm.
Megvan a fordulatszámmérő spirál.
Megvan mind a kettő spirál.
3000Ft a 2db.
Üdv.
Az egész úgy kezdődött, hogy elszakadt a kuplung bowdenem, hazajöttem a motorral, utána le volt merülve az aksim (a lámpák meg minden működött csak ugye hát úgy ahogy töltött az alternátor - nagy fordulatnál erősebben világított, kicsinél gyengébben), megpróbáltam felölteni, de semmi, utána már semmi sem működött normálisan pár kilométer után, már a lámpák nem működtek, semmi áram nem volt.
Vásároltam új aksit, begyújtottam, örültem, összeraktam.
Első térésnél kiderült, hogy amint beteszem a sebességet és elindulok vele kiveri az alsó biztosítékot és ugye nem folyik áram.
Mi lehet a problémám?
Én gyanakszom most már a gyújtástekercsekre is, mivel kuplung nélkül elég nagyot ránt a motor és lehet hogy valami kábelt kiszakított?
Változott a helyzet!
Inkább egy fordulatszámérő spirál kellene,ha van neked.
Katt az előzményre,nem neked címeztem