Sziasztok.
Caviga wmx 125 motoromhoz keresek blokk alkatrészeket vagy komplett blokkot.Ebben kérem a segitségeteket.Ha valaki tud segiteni itt a cimem:focista17@citromail.hu .
Elöre is köszi
Hali
Heló
Freccia 6sebességes blokkom van gyújtás nélkül jó váltóval főtengely centírozni kéne de hajtókar jó, 16ezer. Szerintem nem pénz érte. Új koyo csapágyakkal.
Helló Bocsi h megkésve remélem még aktuális! Irj már lécci emailbe egy telefonszámot! és hogy hol található helyileg!
Email címem: zsoller74@hotmail.com
Sziasztok. Tudna valaki segíteni egy kicsit?
Volna egy igen testes Cagiva Elephant tipusu Enduróm.
Váltó problémával küszködik a drága. Mikor meghoztam, igen nagy volt a kuplungján a holtjáték. Azóta az egész bovdent kicseréltem. Akkor a kuplunk kieresztésénél csak a végén fogott. Ennek nem igy kéne lennie, ezért kicseréltem megint a bovdent. Másodjára már szinte alig fogott. Váltásnál nem volt probléma, de elindulásnál nagy volt a K.O. A motor nem akart elindulni, kb 10 percig szarakodtunk mire ujra útnak indultunk. Akkor a motort vagy megugrasztottam, vagy nem, de akkor nem indult el soha. Most ismételten cseréltem bovdent. Mostmár egész jó a kuplung kar. igen feszes lett, semmi holtjáték. De már az egyes sebességet semveszi. Megugrik azt leáll, mikor kiengedem lassan a kuplungot.
Valaki tudja az okát? Vagy kics mit lehetne vala csinálni, hogy normálisan működjön?
Előre is köszönöm.
Caviga wmx 125 motoromhoz keresek blokk alkatrészeket vagy komplett blokkot.Ebben kérem a segitségeteket.Ha valaki tud segiteni itt a cimem:focista17@citromail.hu .
Elöre is köszi
Hali
nekem van freccia váltókarom.
tirisztoros gyújtásos lendkerékben van jeladó?
Freccia 6sebességes blokkom van gyújtás nélkül jó váltóval főtengely centírozni kéne de hajtókar jó, 16ezer. Szerintem nem pénz érte. Új koyo csapágyakkal.
Email címem: zsoller74@hotmail.com
Volna egy igen testes Cagiva Elephant tipusu Enduróm.
Váltó problémával küszködik a drága. Mikor meghoztam, igen nagy volt a kuplungján a holtjáték. Azóta az egész bovdent kicseréltem. Akkor a kuplunk kieresztésénél csak a végén fogott. Ennek nem igy kéne lennie, ezért kicseréltem megint a bovdent. Másodjára már szinte alig fogott. Váltásnál nem volt probléma, de elindulásnál nagy volt a K.O. A motor nem akart elindulni, kb 10 percig szarakodtunk mire ujra útnak indultunk. Akkor a motort vagy megugrasztottam, vagy nem, de akkor nem indult el soha. Most ismételten cseréltem bovdent. Mostmár egész jó a kuplung kar. igen feszes lett, semmi holtjáték. De már az egyes sebességet semveszi. Megugrik azt leáll, mikor kiengedem lassan a kuplungot.
Valaki tudja az okát? Vagy kics mit lehetne vala csinálni, hogy normálisan működjön?
Előre is köszönöm.
szacsomotor@freemail.hu
Hello freccia/mito hengered van ?
érdekelne a henger tudsz róla küldeni képet dugó gyűrű van e hozzá?
árA?
Nincs valakinek véletlenül eladó freccia v mito váltókarja? nagyon kellene , köszi