Ugyan én nem szereltem még át, csak ki. Nekem úgy néz ki a váz nagyon hasonlít a supercity-éhez. A motor elrendezése is ugyanaz. Tehát egy Prima blokkot szerintem minimális átalakítással, és az is lehet hogy a nélkül be lehetne tenni. Felkúszna az a 45 km/h óra vagy 80 85-re is mondjuk 9000-es fordulaton. 6 sebességgel., Most mennem kell ,de a jövő héten teszek fel képet hogy az enyém hogy és hol rögzül ha érdekel.
Sziasztok ..Kikönyökölt a cagiva elephant lacky exprorer 50 ccm 3 sebességes motorom....most elszántam magam egy több sebességes blokkot teszek bele , hogy az 50 ccm es blokkot ne terheljem a nagy fordulatszámmal...(45 km/óra kb 7000 ford) melyik cagiva blokk építhető be a motoromba vajon kisebb átalakítással?ha valaki jártas e témában segítsen , köszönöm .....
Valaki nem tudja ,hogy honnan tudom megnézni biztosra h folytatlan-e a motorom(Super City 125) ill. ,hogy mit kell vegyek hozzá h ne legyen az.(Szerintem ez még folytott)
Csőváz! Polar vagy még? Látom egy ideje nem írtál. Figy begurítottam tavasszal a paripát a szerelőhöz, h nyárra tegye rendbe, mert hajtanám. Most mennék haza, hivtam a figurát. Mondja, h szerinte nagyon csörög a motor. De mivel ebben a ducati blokkban van minden, nem lehet, h alapvetően zajos? A száraz kuplungnak van egy hangja az biztos, a vezérlés lehet hangos, vagy mittomén?!
Valakit érdekelne egy 4 sebességes váltó a következő áttétellel:?
1: 11-38
2: 14-29
3: 20-23
4: 19/20/21/22-23
(Ez az áttétel leginkább az 50es 3 sebességes primához illik.)
Megnéztem a váltóját(, talán ebből kiderül minek is a blokkja), ami jelen állás szerint 3 sebességes és a következő áttételezése van:
1: 11-38
2: 14-29
3: 20-29
A 4. sebességnek megvan a helye (zégergyűrűnek is, és a léptetővillákat mozgató tengelyen is van bemarás a 4. sebességhez), de kellene hozzá még 1 fogaskerék. Nem tudom, hogy hiányzik-e vagy gyárilag ilyen, viszont a 4. áttétel az:
(hiányzó fogaskerék)-23 ...lenne
Aki esetleg ebből meg tudja állapítani a motor típusát az légyszíves írjon. Köszi.
Neked primád van? Henger, hengerfej, dugattyú, gyújtás nincs.
Azt hiszem a W4-et és a Cocis-t kizárhatjuk mivel mind2 berúgókaros és a W4 nek egészen más a deknije is.
bocs félreértettem valamit, ha van valakinek ehhez a blokkhoz egy 38 -as dugója gyűrűvel vennék egyet,,,,az enyém meg sérült 10 ezres fordulaton.......
egyébként ez egy 50 -es cagiva lacky exprorer , ami 3 sebességes.... detto ilyen az enyém is még az oldal burkolatok is nagy csoda gép süvit vagy 60 km /h -val én is gondolkodtam már egy motor blokk cserén , elrontották ezzel a gyenge blokkal ezt az erős vázat és csinos külsőt...
Ugyan én nem szereltem még át, csak ki. Nekem úgy néz ki a váz nagyon hasonlít a supercity-éhez. A motor elrendezése is ugyanaz. Tehát egy Prima blokkot szerintem minimális átalakítással, és az is lehet hogy a nélkül be lehetne tenni. Felkúszna az a 45 km/h óra vagy 80 85-re is mondjuk 9000-es fordulaton. 6 sebességgel., Most mennem kell ,de a jövő héten teszek fel képet hogy az enyém hogy és hol rögzül ha érdekel.
idesem az van 2-3 darab
hivj fell és megbeszéljük.
de indexek vannak 2-4 db szerintem van
ár=1000ft/db
ha vallami kell postázni is tudom.
1: 11-38
2: 14-29
3: 20-23
4: 19/20/21/22-23
(Ez az áttétel leginkább az 50es 3 sebességes primához illik.)
2-farok idom 2oladalidom=15eft
de ha esetleg kell tankidom-üllés=5eft
az email ugyanaz , mint az msn cím
A kipufogó rögzítő két rugó, meg a kuplung bovden blokkon lévő távtartója kellene.
1: 11-38
2: 14-29
3: 20-29
A 4. sebességnek megvan a helye (zégergyűrűnek is, és a léptetővillákat mozgató tengelyen is van bemarás a 4. sebességhez), de kellene hozzá még 1 fogaskerék. Nem tudom, hogy hiányzik-e vagy gyárilag ilyen, viszont a 4. áttétel az:
(hiányzó fogaskerék)-23 ...lenne
Aki esetleg ebből meg tudja állapítani a motor típusát az légyszíves írjon. Köszi.
telo:06705377495
Azt hiszem a W4-et és a Cocis-t kizárhatjuk mivel mind2 berúgókaros és a W4 nek egészen más a deknije is.