Üdv! Keresek cagiva elefant 125-höz kuplung kart, hátsó lámpát és kézvédőket. Ha tud valaki segíteni helységnévvel és ármegjelöléssel írjon. Postai utnvét.
-ebben a karbiban (Cagiva 5F kódú motor) gyárilag 70es fúvóka van?
-van bárhol bármilyen leírás-röntgenrajz-bármi? anélkül nem szívesen szedem szét, pedig úgy néz ki az lesz :S
Sziasztok,
Szükségem lenne egy öninditó kuplungra Cagiva 600 Canyon-hoz.
A szerelőnél van egy hete a motor,ő mondta hogy ezt kell beszerezni.Máskülönben nagyon szuperül megy a motor.Kerestem az ebay-on,google-en,Motoros üzletekbe,sehol sem jártam szerencsével.Esetleg van valakinek eladó,vagy hol találok?
Új vagyok a fórumon, és cagivásként is:), és lenne egy-két kérdésem, hátha tudtok segíteni.
Van egy cagiva aletta oro-m, 125-ös, 6sebességes (nemtom volt e egyáltalán más fajta:D)
Első kérdésem az lenne, hogy új alkatrészeket lehet e hozzá kapni(neten rendelni?)? pl indexek, plexi, jobb oldali féknyereg előre(csak a bal volt, amikor vettem)..stb
Másik kérdés, hogy milyen célt szolgál az a bovden, aminek egyik vége a gázkarban van a másik pedig a blokk jobb oldalára megy le(nem gázbovden:D, mondjuk azt nem találtam meg hol jön, de nem az, mert ha ez nincs is bekötve, akkor is reagál a gázadásra)
Aztán, az önindító: ez egy elég összetett problémakör:D. Ha éppen "működik", akkor hallom, hogy az önindító kerreg, viszont a motort nem tekeri, és néhány próbálkozás után már nem is csinál semmit. És nem is mindig "kerreg", általában nem reagál semmit az indítógomb megnyomására.
alu, és van alatta egy fél centis műanyag(?) közdarab, minden illesztésnél kitüremkedő pasztás gányolásnyomok :)
próbáltam féktisztítós fújkálással kitapogatni hogy szív -e valahol, de azon a fordulaton amin már nem áll le kb. lehetetlen volt észrevenni a különbséget. Lehet hogy próbaképpen pörgés közben befogom a karbit, hátha látványosan sziszegni kezd valahol :)
Egy állítócsavar van, ami a súbert emeli feljebb, szóval az is csak annyit csinál hogy ha már eléggé felemeli akkor nem áll le, csak pörög. Fúvókát cseréltünk kisebbre, nagyobbra (70es volt benne eredetileg), semmi változás. Van egy járat a fúvóka csövében ami simán a levegőre nyílik, próbáltuk befogni, semmi változás.
Sziasztok, egy '92-es 50es Elefant feltámasztásán munkálkodom, és épp elakadás van :)
Vagyis nincs alapjárat. Konkrétan fél gáz alatt leáll, ha nem bökdösöm.
Eddig ezek történtek:
-karbi 346szor átmosva, átpucolva (volt mit, 3 évet állt a motor, de most patikatiszta), átfújva, az 99.999% hogy jó.
-gyertyakábel cserélve
szikra van, benzin van, kenés van. Mi lehet a baj? Gondoltam főtengelyszimeringre, de akkor vagy kifújna az olajtérbe, vagy falsot szívna, amitől vagy magától felpörögne, vagy szívná befele a váltóolajat, ami érezhető lenne a füstjén, egyiket sem tapasztaltam... szóval az szerintem nem, de meggyőzhető vagyok :)
Gyújtás: a lendkereket épp nem tudom levenni, így az sem egyértelmű hogy megszakítós -e a gyújtása (nem röhög, én se gondoltam hogy az, aztán megláttam a bimetálos indexrelét :/), annak a beállítatlansága akár okozhatja is ezt..
Szóval bármilyen ötlet jöhet :)
sőt, ha valaki tud nekem lendkeréklehúzót adni kölcsön, kialkudhatunk valami ellenszolgáltatást is :)
Sziasztok freeciháoz c 12-es hez kelene alkatrész pl hátsó sárvédő,első lábtarto a fék munkahenger nélkűl de a csővek is kell minda kető,km és fordulat számérő bogden a spirálterel egybe, és a gázcsonk komplekten csak a féktartály nem kell. ha van valakinek irjon email barna-norbert@freemail.hu msn ugyan az mint az email kőszi motoros barátaim!
Gagiva 125 öninditóba keresek Bendixet jó állapotban.
Akinek lenne eladó kérem jelezze utánvéttel megvenném.
Köszi
Pisti