pucoljátok ki a karbit..fúvókákat..v eccerüen gyujtás ráadása nélkül rugdosd meg majd csavard ki a ygertyát h kap e benzint.. egy mz-nél meg simonál ha van benya meg szikra,akkor nagyb aj nem lehet..na meg ha van mellé 1 kis kompót is..
lehet eltört a gyűrűd, vagy valami más miatt nincs kompresszió vagy nincs a hengerfedele rendesen lehúzva és vizet kapott! NÉZD CSAK MEG!!! A legutóbb én is így jártam, pedig azt hittem megint besült, közben csak a gumigyűrű áteresztette a vizet a dugóba... Más tippem nincs
Bassza meg.Tegnapelött összedodtuk a ts-t tegnap kiégettük a kipufogot,de nem indult be ó.Rájöttünk hogy a gyertya a szar azt is kicseréltük.Ma elmentünk tesztelni delefulladt és a hátsó gumi is kilyukadt
szikrát ad de már az ngk gyertyával se indul be.Mi a fasz baja lehet?
Nekem az egyik ismerősöm járt úgy, hogy levették a kocsijáról a rendszámot, mert 30 napig nem íratta át! És neki elkelett vinni műszakiztatni újra! Meg kapott új rendszámot is! De hogy motornál ez hogy van azt nem tudom! Akkor meg végkép ha a tiéd segédmotor!
úgyértem fémből...
karbon sajna nem megy... motort meg nem tok gyártatni...
de csak h példát hozzak: elhagytam az előző apriliáról a jobb kormányvégsúlyt.. terveztem 1 másikat, leadtam a terveket és megcsináltattam apám cégénél. olcsóbb így :)
de azért elég sok dolgot megcsináltak már a motorjaimhoz...
simsonnál a marást meg az esztergálást csinálták, az apriliához meg 1-2 apróságot csináltatttam.
.........Reklám......... :D