Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fejezd már be ezt a lóerő hajkurászást, gyere inkább ki euroringre, szivesen megyek ellened a szaros "csak" 40lós polinis mitommal, ami igazából keréken még kevesebb, de mindegy :)
De mennyibe adtad el??????
160-as hengerrel 40 le felett
GsxImre mennyibe adtad el a mitodat????
Gsximre azt hány LE-s volt a mito EVO-d?????????????????????
De az GSX-el nem tudtam olyan tempóban felmenni a Mátrába mint evvel.
Sajna már nem enyim!
Nyomjon már be mindenki pár képet a Cagivájáról.
nem bejáratós a Mitom!!
szentem egy reális értéket adott!
Cagiva Supercity 70 ELADÓ!!!!!!! Új Pirelli Mt 75ös gumik,nagyon szép hang,jó menetteljesítmény.97es.1ik idom kicsit el van repedve,meg van rajta 1-2 esztétikai hiba de NEM vészes. Irányára: 170.000 0620/5863355
egy 7000ft-s scannerre vagy egy 20000ft-s digitgépre nem telik a családban de egy tuningevora igen ez a kettő kissé üti egymást
Felejstétek már el azt a mérést amit Péterék cisnáltak, nemjó, Péter motorja bejáratos tudtommal.


hüyének nézed itt a népet......
kicsit nagy számokban beszéltek
a tuning persze hogy dob rajta köbcenti növelés meg ilyenek de nem fogja duplájára nyomni a az erejét
a fék pados mérés az keréken mutatott gyári evo-nak 22 lovat főtengelyen olyan 26 ló körül
hát mindenki azt mondja 34lóerő,de fékpadon 22LE-t mértek.
Sziasztok!
Lenne egy (pár) kérdésem: 99-es kiadási CAGIVA MITO lehet –e fujtott verzio, és ezek a kiadásuak hány lovassak? Max sebesség? Tulajdonképpen venni szeretnék, de keveset tudok erröl a motorrol, tehát bármilyen adat jol jön!! Elöre is mindenkinek kösz!
se fényképeződ,se webkamerád,se telefonod (kamerás),egyik haverodnak sincs,rokonok közül sincs senkinek,de 50LE-s német tuningos MITOd van
nincsen scannerem
Annyira már nem vagy laikus, hogy ilyen faszságot egyek, ne nézz hülyenék köszi.
minden csesztetés elkerülése végett ha van papírod róla h. 48le-s a gép hopp be a scannerbe feltölteni ide és megspórolsz egy csomó csesztetést meg hitetlenkedést ennyit csak megér a nyuglaom nem?
dudus16 ----nem kell álladdó 14000-s fordulat!!!!!!!!!!!!!!!
Dadis hidd el nyugodtan ,hogy 48 LE-s-----------------igaz a gyári alig hittem el ,hogy a 2006-os 6 csillagfelnis evo csak 15LE
császtok elvtársak
csak annyit az ujfiunak hogy lehetne az 100le -is de hogy nem fogsz avval a mitoval 20.000km menni az biztos.meglehet simán piszkálni az enyém is lehetne akár 80le-is ha kiszedem a tiltást meg sok szart rátesz az ember. de hogy nem fogsz elmenni vele 10.000km-ert az biztos.
én nekem 2000km-után a felujjÍtás után feladta a fötengely.
a városba elkezdett keretyelni, szétszedtük és a dugo logott mint a bráner.
Ami valójában keréken mérve csak 40 :) maximum.
Gyerekek emlékezzetek! Aprilia AF1-ből a csúcs a "90-es évek derekán gyárilag 39LE volt. Tuareg szintén készült ezzel a Polini blokkal. És 125ccm volt! 165ccm-ből pedig nem sok az a 45-48. Szóval nem osztom a fikavéleményt. Volt Frecciám perselyes 179ccm hengerrel. Amennyivel brutálisabb lett az eredeti 125-höz képest az nem 1-2LE volt... Mentem Polini 165-ös SuperCity-vel, meg 125-össel is, az se kis különbség. Nem mértük, de az érzés olyan, mint amikor az egyszerű Trabis először ül turbós autóban!