Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Yah de látom hogy a képen 3 küllős az rs, tehát 2000-es évj előtti mert azok voltak 3 küllősek. Az enyém az 2000. 6 havi , lehet hogy azért van ez az eltérés mer vmi újítottak, vagy nem??
es ugyan ez 2003/05 motorrevu Talmacsi 2003as rs125 teszt es 2003/12 havi revu hasznalmotort teszt aprilia rs125.
itt van elottem spark plug.............. NGK BR10 EG.

Az rs 125-be gyárilag az NGK R BR8ES gyertya van előírva, ezt a "kezelési és karbantartási útmutató" -jából néztem ki ezért nem volt világos hogy ugrottunk rögtön 2 számot fölfelé.... Ezért kérdeztem, mer aszittem neked is alapból 8-as volt benne, és hogy milyen megfontolásból cserélted le 10-re
mitn standard gyertya biztos hogy b10eg.
nem tudom mirol besezlsz mar te is.HA rs125rol amirol eddig volt szo abba mindig is b10eg ment/megy a kezdetek ota.
Vájjá még egy kérdés... ugye gyárilag BR8ES kell bele. Annó mondtad hogy BR10EG-t használtál, hogyhogy nem a gyárit raktad bele???
Kulonben meg a vita azon resze hogy milyen elektroda ott veszti el targyat hogy bl B10EG Br10EG bol asszem csak egyfajta van :) szoval nem nagyon kell varialni.
azaz igazsag nem nagyon van itt varialasi lehetoseg.Vagy egyik vagy masik,en nem tudok masikrol azert irtam az egyiket.igy jo? Nem kell neked neked se platinum se iridium abba legyel nyugodt,kiderult miert ha olvastad amiket irtam.
ÉN meg abszolút nem tapasztaltam semmit mivel ez az első motorom ha a simsont nem számítjuk és ezért nem tudom hogy melyik gyertyák a jó gyertyák
Ez nem garancia arra hogy nem fogsz venni masikat.En amiket hallottam amit en tapasztaltam azt mondom.
Elolvastam ,vágom mit írtál BR10EG tuti gyertya, csak biztosra akarom tudni hogy melyik a jó mer nem akarok minden héten más gyertyát venni
Jo lenne ha mar miattad itt jartatom a pofamat akkor elolvasnad amiket irtam.
Jo lenne ha mar miattad itt jartatom a pofadat akkor elolvasnad amiket irtam.
Helló

Tehát azt mondjátok hogy NGK BR10EG???? Néztem itt a honlapon ami fölötte van az a BR10EIX az mennyivel különbözik az EG-től???
azt nem vetted eszre hogy kopi az olajat mint a barom?
lol nem csoda akkor.
jo hat nem tudom nekem soha nem volt vele baj es meg csak besem kopte.
Lóri,nem baszogatás,de tönkremegy.A magas hőértékű gyertyákat is úgy Zabálják az apriliák,mint a picsa(persze tenyérfüggő)
Én az rx-embe is cseréltem gyertyát,mert az ngk b10eg gyertyával,amiben volt 1600km elkezdett dadogni,melegen nem indult! nincs rá magyarázatom,de gyertyát cseréltem,és azóta forog mint a villanyóra.
nem az olajjal semmi gond nincs (Selénia Power Race 2T) full szintetikus csak az olajpumpám szar volt szétment és dőlt az olaj a motorba 350-400km alatt megevett 1 liter olajat!!!!!! És folyamatosan kurta szét a gyertyáimat vagy 3-mat biztos Ki lett cserélve Októberben és most egybőől tuti gondolhatod mennyit viszavett a teljesítményből az hogy tele volt olajjal a benya......
Jolvan majd akkor ird meg kivancsi vagyok :) Nem jo olajat hasznalsz kulonben meg van ket kis kezed meg talasz otthon vizpapirt meg rongyot azt megtakaritod.
Az van ráírva a dobozára a f@sztudja milyen????!!!!
Majd hazamegyek megnézem.... Nem tényleg szoktam cserélni mert volt hogy telerakta olajjal és már nem égett ki mindig ledadogott 10ezernél ugyhogy azt kidobtam a picsába... Egyébként mindig van otthon egy-két zsír gyertya is hátha kell mert azt még én is ki tudom cserélni
Egyébként hosszúmenetes azt tudom.....
ne racingoljal bazdmeg te is hanem a nevet mond :) semmit nem mond ez a racng series.
Kulonben nem hiszem el hogy tonkremegy... Max csak azer mert meirt ne alapon.
Én szerononként 2x cserélek gyertyát az Sp-ben ugyhogy ha valakinek kell használt gyertya ócsóért csak szóljon
Én NGK Racing Series-t használok (ezt rak bele a szerelőm de amugy jó!!!)