Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hú most r6r-ed van akkor meg főleg.... jézus az egy ...
végre megjött az eszed a Z után de erről lecsúsztál sztem ma lett előlegezve holnap hozzuk el ha minden faja vele
Nagyon hasznos!
Köszönöm!
Remelem nem lesz igazad.
Amióta tavaly, vagy tavaly előtt az egyik srác akart venni egy ilyet és kiderült róla, hogy egy toldott lengővillás drag gép volt, nem bízok ezekben a piros feketékben....ki tudja melyik az.

Amúgy szép szín, de jól nézd át.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_tuono_1000_r-6005130

Sziasztok.ki ismeri ezt a gepet?elöre is köszi.
megvennem magamnak,ha minden ok vele.
köszi
autósboltba kapsz bilincset hozzá. A hűtőt levenni és kívülről átmosni jó ötlet, de értelemszerűen zárd le jól a bemenő csonkjait. Belülről átmosni a hűtőkört szerintem értelmetlen, főleg egy ilyen fiatal motornál, oxidálódott alu hűtőrendszert egyébként nátrium hidroxidos vizes oldattal szoktak kipucolni, de ez elég agresszív anyag.
Szuper, köszi.
A következő kérdés akkor a hűtő. Hűtőfolyadékot akarok cserélni a télen? Kell valamivel átmosni a rendszert, vagy régi cucc le, új bele és kész. Az tuti, hogy magát a hűtőt leveszem, és belerakom ázni valamibe pár napot, mert abba már van minden, legfőképp 13 kiló bogár.
Azokat a bilincseket hol lehet venni, amik a csövet fogják, mert amit leveszek, gondolom utána kuka, az aba bilincs meg kicsit prosztó ezen a szép motoron.
Az igazság a kettő között van. Nagyon fontos különbség a normál papír és a mosható sportlégszűrő között, hogy a papírszűrő a szűrő mátrix finomsága alapján szűr, tehát úgymond áteresztő lukak vannak rajta, ami annál kisebb átmegy, ami nagyobb, az fennakad, tehát ezek idővel eldugulnak és az áteresztőképességük csökken, a motor jelzi hogy baj van, fullad. Ezzel szemben a sportlégszűrők sokkal ritkább mátrixxal rendelkeznek, a szűrés a felvitt ragacsos olaj segítségével valósul meg. A szűrés hatékonysága fokozatosan romlik ahogy a ragacsos felületen egyre több szennyeződés kötődik meg, ezzel párhuzamosan azonban az áteresztő kapacitás nem csökken, tehát nem veszel észre teljesítménycsökkenést. A motor kopásáért viszont 90%ban éppen ezek a kolloid méretű apró szennyeződések felelősek, amik ilyenkor az égéstérbe tudnak jutni. Nem követsz el tehát hibát ha sűrűn tisztítod a sportlégszűrőt, annál veszélyesebb viszont annak az elhanyagolása. Én azt mondanám hogy minden szezon elején, és legalább minden 10.000km után csináld meg, nem nagy munka, érdemes. Fogsz majd csodálkozni mi minden mocsok kijön belőle.
Legközelebb ezt te is meg tudod csinálni, tényleg nem bonyolult.
Akkor egy kérdés. Nekem is KN szüröm van, ami asszem 6O ezret ír tisztítási periódusnak.... de felhívtam egy performance céget, mert ezt azért sokallom, hozzáteszem a KN gyártotta, ők tudják mi újság, mindegy, biztos ami tuti. A tuning cég 2Oezret mondott....közbe belenéztem egy tuning műsorba a discoverin, pont a légszürő körül vacakoltak, ott is KN és csodák csodájára ők is 6O ezret kilométert mondtak bele a világba tisztitási periódusnak. Úgye az ember meg úton útfélen találkozik önjelölt versenyzőkkel, szerelőkkel (itt senki semmit ne vegyen magára légyszives) akik 2-3 ezer kilométereket mondanak a tisztitásra. Szóval a kérdés.... milyen gyakran kell a sport betétet tisztítani. Nekem most van benne olyan 3-3,5ezer km.
Jogos, egy kókánymágus bőven képes ennél sokkal nagyobb kárt is okozni.
Igen, valóban egy kicsit sokalltam én is, de nem volt más lehetőségem. Nem akartam olyan szerelőhöz vinni, aki még nem is látott Tuonot. Inkább vállalom ezt a plusz költséget a tüncike érdekében!
Igen. (K&N AL-1004)
Nem akarok beleszólni, de 35.000 Ft egy kanna olajért, egy olajszűrőért és 2 gyertyáért kissé húzós (az olaj megvan egy tizesből, gyári olajszűrő 2000, a 2 gyertya 4000 Ft, az 16 pénz összesen), a 30 rongy munkadíj meg a legdrágább bruttó 8000-es, számlás, garanciás munkadíjjal is majd 4 óra, de annyi idő alatt 4 motoron megcsinálod ezt az időszakos szervízt. Ettől függetlenül az elvégzett munka minősége lehet jó, csak kissé sokat fizettél érte.
Mit tisztított a légszűrőn? Sport betét van benne?
Sziasztok!

Felkerestem Oláh Józsit a szervizzel kapcsolatban. Már elsőre is egy nagyon normális embernek tűnt. Mindene a motorozás és a motor szerelés. Egy igazi szaki egy MacGyver! A motort a-tól z-ig átnézte és megnyugtatott, hogy minden OKÉÉÉéé. Sokat elárul fanatizmusáról, hogy van Axon műszere és tudja is használni.

Km.: 21700

Motorolaj csere: Agip 10W60 4T Racing (4 liter)
Fék-kuplung olaj csere: Agip 5.1 (250ml)
Levegőszűrő: Tisztítás
Olajszűrő csere
Gyertya csere: NGK DCPR9E (2db)

Első féktárcsák lötyögtek: szegecsek javítása (speciális szerszámmal a szegecseket tágították)
A műszerfalból hiányzott egy csavar azt pótolta.
Axon műszerrel hibakód olvasás, törlés, térkép frissítése,

Nem vittem semmit mindent ő adott és így fizettem 65e. Ebből 20e. volt a munkadíj + 10e. volt Axon a többi az anyag.
Lehet, hogy egy kicsit sok de így legalább nyugodt vagyok, mert rendben van a gepu.
annyiért rendes kipufogót se kapsz nem hogy motort
Sziasztok,Nem tudtok valami jó eladó tuonot? 190 ezerig kb?!
aprilia Alkatrészek és Szerviz

70 389 6486
Elmentettem a számod! Feltétlenül keresni foglak amint meg lesz a 17000 ezüst előre is köszi! Ja és ha van róla képed akkor atkuldhetned az email cimemre! Köszi! T
Szia !
Nem értettük félre egymást nem szeretném beszámítani , nekem nem sürgős , amikor van pénzed üzenj ,vagy csörögj +36306877375.
Üdv.
Vagy én ertettelek félre :) jó lenne ha bele tudnánk számolni vagy ha nem akkor tudnál e várni vele fizuig!?
Szia! Nem ertettel meg szerintem! Érdekel a fesz.szabod csak kérdeztem, hogy beszamolnad e az enyémet!
Szia nembaj ha nem.