Lattam a futamot,es igazat adok neked,amit en mondtam az az volt,hegy 600 -1plussz3al,pc vel ,190 -200ig tartja a lepest egy GYARI beallitasokkal kiadott Bmw-el.az megint mas kerdes h en 5.-be megyek amikor ö meg 2-be huzza neki a versenyen szerintem a Bmw nem gyari beallitasokkal ment(amatör velemenyem)
Bar ezt neked sokkal jobban kell tudnod,mert te eleg surun vagy palyan.
Nem te mondtad ,es nem sertett meg senki ,full happy vagyok.
mki tudja h a V motorok nyomatekosak,a Sv 650 olyat huzz a szar 72le-vel ,h nekem huzni kell h elhagyjam ennyi.
Egy kis adalék az R6R vs. S1000RR vitához. Chrobák Jani ment a júniusi OB-n összevont 600-750-1000-ben. Itt a videón 6 perctől egy S1000RR van előtte. Látszik, hogy sokkal gyorsabb nála de semmi esélye az egyenesben. Egy jó 600-as max. 160-ig tartja a lépést az ezressel. Onnantól vége van.
Én soha nem mondtam még egy 250 es sor 4-re sem hogy hajszárító
Azért igyekszek mást meg nem sérteni
Én abból indulok ki,hogy a V-már kis fordulaton is lead elég nagy nyomatékot,előnyére válik gondolom
Nem vagyok egy nagy gyorsuló,gyakorolni kell azt a fránya indulást,mert könnyen hátralaffan az ember
Na tehat akkor amiert ide jottem,ha valaki tud egy normalis jo allapotu,megkimelt Tounot szoljon(bar holnap megnezz vmit)a haver.
Es en minden motorosnak szeles utat,gumifakat,ingyen benzint,sok szep km kivanok.
EZT mondtam en is ez a motor nem koztutra van kitalalva,ez palyara valo,ott erzi jol magat es magas fordulaton.ennyi meg1x mondom nem idalis utcai motor!
Attol fuggetlenul aki tudja kezelni,es kicsit alakitgatott rajta okozhta meglepeteseket.En ezt mondom.
Mentem mar V2 es,gepekkel nyomatektenger,tol 50tol 5.be siman tudom en,ez nem volt kerdes.
én nem azt mondom hogy nem megy csak azt hogy rettenetes hogy 12 alatt olyan lassan megy fel a mutató hogy meg tudok enni egy szendvicset, utána megy de ha beejted 12 alá akkor véged
na hát ez tipikus aki a kicsivel megy az geci szépen megy jól veszi az éréntési pontokat stb. a többi megy a nagyokkal hozzá képest csak kolbászol a pályán
S 1000RR-es gyerekkel motorozom majdnem minden hetvegen.
-1plussz 3al megyek,Pc vel,Mikor a Bmw 2be megy meg ,en az 5.et forgatom le,igy azert eleg erdekes dolgok tudnak törtenni hidd el.
Bar engem nem erdekel ki mit gondol,csak szamomra az hihetetlen h mindenki aki V2 vel jar es van vagy 110-130Nm nyomateka miert gondolja azt h a kis hajszaritok ahogy mondtatok nem mennek.mennek csak magas fordulaton.ennyi mint a Td auto meg a benzines kb igy hasonlitanam öket.
ezt mondom énis 130LE felett már a soför számit énis hagytam le egy rakás zx10rt meg ijesmiket a pancsin pedig kurvára nem vagyok egy Rossi söt még sztem ti is lenyomnátok
Szerintem is az, nem is firtattam, láttam, hogy jó a motor, elhoztam. Ha lett volna még garancia rajta, akkor érdekelt volna, de akkor már 2 hónapja lejárt. Onnantól meg lehet lobogtatni a szervízkönyvet, gari után senki sem viszi olajcserére a motorját szakszervizbe dupla, vagy tripla árért így a szervízkönyv egy szendvics alátétnek kiváló egyébként meg csak egy füzet tartalom nélkül. Valamit valamiért, 4 évesen kevesebb mint fele árért vettem az újkori árának, szinte bejáratósan. Nem bántam meg, semmi hiba nem volt vele eddig, ez a harmadik szezonja nálam, jó, nincs agyonhajszolva, most van benne 18ezer km. Szóval így gondolkodtam én.
A gyors csapatba azért nincsenek Tuonok, mert nem szeretünk csak 1es, 2esbe menni, nekünk a hipertérugró csoport kéne, de mivel az nics, nem pályázunk.
Szerintem a soforon mulik nagyon sok.ha mindegy elektronika benne van akkor,a gyorsvalto elektronika is,es akkor tök mindegy mennyit valt,mert nem kell a gazt elvenni .
R6R es Tounorol volt szo,a mille nagyon kemeny,respect.
Mellesleg az biztos h utcan a touno sokkal nyomatekosabb,es jobb,
szerintem palyan pont forditva törtenne a dolog,bar gyozettek meg h nem igy van
Valóban itt a BMW valszeg le volt egy csöppet áttételezve.