plazer-tarka-brutus!
Tudtok segíteni?jöv hó elején mennénk ki Stelvio-hágóra:)
eddig minden ok...a KÉRÉSEM.......mivel full nyitott a rendszerem,és "gyári"balos dobom van szinte full új....de kéne egy hétre kölcsön egy jobb-os-segítségeteket előre is köszi......megvenni most nincs zs de talán békén hagynának a gyári dobbal?jah fémszinű-alu a gyárim:)
köszi írjatok hogy van e a "sufniban"? lacc
Sziasztok egy ideje már CBRem van és a holmijaim közt való kutakodás során előkerült egy vadi új 15fogas első lánckerék és egy fullos bontatlan méreg drága tankpad! El szeretném adni őket, lehetőleg együtt a kettőt mondjuk a tankpad áráért ami 8.000 HUF, de ha csak az egyik kell úgy is jó, arra is kitalálunk vmit! Postázom után véttel és előre utalással is, személyesen pedig Balatonkeresztúron vehető át! Mind kettő zsír originale, mint ahogy a képeken is látható!
Üdv Mindenkinek!
Eladó ez az első karbon sárvédő. Ami biztos, hogy nagyon szép állapotban van, Apriliára jó, de hogy nem 2006 utáni Tuonora az is biztos. Sztem 2004-ig RSV-re és 2006ig Tuonora lehet jó, sőt másra nagyon nem is lehet jó. Akit érdekel jelezze itt vagy e-mailben: petivagyok@freemail.hu
minden a kormány jobb oldalán múlik először van egy gomb amivel beindítod utána meg szépen az a valamit a kormány végén el kell forgatni... tudod digitális csukló csak 1-es és 0-ás állást ismer
Előre is köszönöm, hogy segítettél telefonon, ha nem boldogulok elviszem a gépet!Még meg akarom nézni a kábeleket is csak most nem nagyon volt még időm vele foglalkozni!
hát nem tudom, én törvényen kívüli vagyok :D akra dobok + hozzá program és 8-10 körül egyik mondjuk ha van egy egyenes akkor átváltok hátsó kerékre hogy az első ne kopjon :D
Én nem értem nektek,hogy eszik olyan sokat a Tuonotok, de Nekem hosszú úton mindig 5,5l a fogyasztás!Nincs fent sport dob, semmi buzizás a motoron, igaz nem pörgetem szét,de 130 alatt nem szoktam menni!
Azt a csatit már széthúztam, de sajnos semmi!
nekem is be szokott szorulni, de én fogoval simán kiszedem. Természetesen egy rongyot odateszek, arra fogok rá, így nem sérül. Kicsit megmozgatom jobbra, balra, szépen lassan kiaraszolom. Mikor ujra be akarom rakni, akkor meg féktisztítóval kipucolom a járatból a lerakódott kormot, mert attól nem megy be normálisan. Ha tiszta, szépen becsusszan.
(Tuono 2007 45500km).Tegnap elment a töltésem és elég messze voltam a lakhelytől.Menet közben egyszer csak megjelent a SERVICE szöveg majd még mentem pár km-t és a végére le is állt, de éppen találtam egy házat ahol kaptam kölcsön töltőt és 1óra töltés után elindultam Győr irányába, amely 40km-re volt még.Győrben vettem egy új aksit, teletankoltam és megállás nélkül nyomtam 325km-t lehúzott világítással, de éppen kibírta hazáig.
Szerintetek a feszültség szabályzó vagy a generátor szart be esetleg mindkettő?
Kábelköteg csere?
Merre induljak el a hibakereséssel?
Valakinek volt hasonló problémája?
Köszi!
Hova is kell mennem?lacc