Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi lehet hogy "élek" velem:)
Hova is kell mennem?lacc
nekem is gyári van,csak nagyon-nagyon nyitott. ordít mint ökör, nem hiszem,hogy előrébb lennél vele.
Itt van nálam Plazer 2db gyári dobja odaadjuk csak gyere el érte
plazer-tarka-brutus!
Tudtok segíteni?jöv hó elején mennénk ki Stelvio-hágóra:)
eddig minden ok...a KÉRÉSEM.......mivel full nyitott a rendszerem,és "gyári"balos dobom van szinte full új....de kéne egy hétre kölcsön egy jobb-os-segítségeteket előre is köszi......megvenni most nincs zs de talán békén hagynának a gyári dobbal?jah fémszinű-alu a gyárim:)
köszi írjatok hogy van e a "sufniban"? lacc
Honda cbr 929rr Csere érdekel Aprilia
szánalmas csaló megint ! hamis Tuono
Sziasztok egy ideje már CBRem van és a holmijaim közt való kutakodás során előkerült egy vadi új 15fogas első lánckerék és egy fullos bontatlan méreg drága tankpad! El szeretném adni őket, lehetőleg együtt a kettőt mondjuk a tankpad áráért ami 8.000 HUF, de ha csak az egyik kell úgy is jó, arra is kitalálunk vmit! Postázom után véttel és előre utalással is, személyesen pedig Balatonkeresztúron vehető át! Mind kettő zsír originale, mint ahogy a képeken is látható!
Üdv Mindenkinek!

KOKO

ui.:
hiányzik az RSVm...
aprilia Alkatrészek és Szerviz!


06 70 389 6486
hát igen
Eladó ez az első karbon sárvédő. Ami biztos, hogy nagyon szép állapotban van, Apriliára jó, de hogy nem 2006 utáni Tuonora az is biztos. Sztem 2004-ig RSV-re és 2006ig Tuonora lehet jó, sőt másra nagyon nem is lehet jó. Akit érdekel jelezze itt vagy e-mailben: petivagyok@freemail.hu
Megtett 200km felett nekem is ritka, hogy kitart egy tank....
Szervíz,alkatrész,diagnosztika.Debrecenben 06209520171
minden a kormány jobb oldalán múlik először van egy gomb amivel beindítod utána meg szépen az a valamit a kormány végén el kell forgatni... tudod digitális csukló csak 1-es és 0-ás állást ismer
Előre is köszönöm, hogy segítettél telefonon, ha nem boldogulok elviszem a gépet!Még meg akarom nézni a kábeleket is csak most nem nagyon volt még időm vele foglalkozni!
Hello!

Velem beszéltél elvileg! keress meg és megoldjuk a problemát!
melyik az az átváltó gomb?
112 kg, 192 cm........ nagy szelet fogok, meg kell birkóznia vele a motornak.
hát nem tudom, én törvényen kívüli vagyok :D akra dobok + hozzá program és 8-10 körül egyik mondjuk ha van egy egyenes akkor átváltok hátsó kerékre hogy az első ne kopjon :D
Én nem értem nektek,hogy eszik olyan sokat a Tuonotok, de Nekem hosszú úton mindig 5,5l a fogyasztás!Nincs fent sport dob, semmi buzizás a motoron, igaz nem pörgetem szét,de 130 alatt nem szoktam menni!
Azt a csatit már széthúztam, de sajnos semmi!
szaglássz be a kiegyenlítő tartály mögé, vagy billentsd ki a helyéről, ha megégett vezetékeket találsz az a hiba
Magyar nyelvü leírást keresek tuncihoz.
(2007 évj.)
325km egy tankkal? azt meg hogy a faszba?
mind1 a lényeg én először a nagy barna csatit nézném meg a feszszabályzónál amibe 3 vezeték megy bele
nekem is be szokott szorulni, de én fogoval simán kiszedem. Természetesen egy rongyot odateszek, arra fogok rá, így nem sérül. Kicsit megmozgatom jobbra, balra, szépen lassan kiaraszolom. Mikor ujra be akarom rakni, akkor meg féktisztítóval kipucolom a járatból a lerakódott kormot, mert attól nem megy be normálisan. Ha tiszta, szépen becsusszan.
(Tuono 2007 45500km).Tegnap elment a töltésem és elég messze voltam a lakhelytől.Menet közben egyszer csak megjelent a SERVICE szöveg majd még mentem pár km-t és a végére le is állt, de éppen találtam egy házat ahol kaptam kölcsön töltőt és 1óra töltés után elindultam Győr irányába, amely 40km-re volt még.Győrben vettem egy új aksit, teletankoltam és megállás nélkül nyomtam 325km-t lehúzott világítással, de éppen kibírta hazáig.
Szerintetek a feszültség szabályzó vagy a generátor szart be esetleg mindkettő?
Kábelköteg csere?
Merre induljak el a hibakereséssel?
Valakinek volt hasonló problémája?
Köszi!
enyémek is el vannak kicsit deformálódva gondolom hasonló okok miatt, bár én nem tettem be a vizsgára sem