Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tuareggel szar időbe a sárba is lehet?
am sneci szentandrásról?
hello
nincs vkinek 91es körüli tuaregje? akinek már nem piros a kerékagy....az nemtudja esetleg h ugyanolyan-e mint az Rxen? képet tudna vki fabrikálni róla?
Üdv a tuaregeseknek! Itt a jó idő lehet csavargatni a gázt!
Köszi, csak mert ebbe mindkettő kifele volt és erőst csodálkoztam.
Gyárilag a generátor oldalon rugós oldallal befele, a kuplung oldalon kifele van, de úgy szereld, hogy mindkettő rugós része befele legyen!
rugos oldalnak befele kell lenni
neem
nem semi a gyerek mi?
Kérdés:
Szerintetek a főtengely szimeringet hogy kell be tenni rugós oldallal a forgatyúsháznak vagy inkább kifele?
még mindig nem lellem a jelőlést amiről trakee írt, de holnap mosom le az egészet brigóval és akkor hátha.
hihi oksa...amugy azt hittem vmi moccos vidi
http://www.youtube.com/watch?v...
oszt társam...
saját szerzeménye
most erre nem rajzolok ink
GS 500 ból van olyan verió, ami belefér a korlátozott jogsiba! Néztem használtautón, most a belépő darab 399 e Ft, behozott motor, az árban benn van a forgalombaelyezés, a képen jól fest: http://www.hasznaltauto.hu/ker... Sajnos nem mai, de ez alapvetően egy egyszerű szerkezet, ha szépen jár, szépen megy, nagy baja nem lehet... És szerintem nem probléma, hogy a papírokba kis teljesítmény szerepeljen...
Meg az tart vissza ettől a goosetol hogy semmilyen leírást egyáltalánegy semmi nem találtama neten.
igen nézegettem de gs500 at nem nagyon találtam, meg az az igazság hogy csak Ak jogsim van aztán jolenne ha beleférne, de ha nem akkor csinalnék papírokat...
De ha tudnal valamit ajánlani nagyon szívesn meghalgatom a tanácsod , hogy miyen motort vegyek.
Énis így okoskodtam anno! Mondjuk haverom hűtött rendesen, hogy csak ne hidjem azok is 30-35 e km után felújításra szorulnak! Persze ez biztos változó, és egy egyhengeres, DR blokkos motorhoz van alkatrész, az biztos! Amúgy a GS 500 még egy remek választás, ha tetszik (nekem pl túl túrás, a Goose sokkal sportosabb), mert azok aztán... 80-100 e km, akármit csinálnak vele! És teljesen mindegy, hogy 20 éves, vagy 2, az midníg megbízható! És ha el is kopik, létezik hozzá túlméretes dugattyú, ugye 4 szelep összesen, szóval azt még rendbe lehet tenni... És az első széria azokból iy ilyen 300 körül mozog, olyan "90-"95 közötti évjáratok....
Az az igazság hogy súlyomból adódóan nem elég egy 125ös motor. Amúgy tisztában vagyok hogy vigyázni kell ezekkel a régi motorokkal. Van egy goose amit kinéztem 310 ért ideadnák, és most lett benne vezérműlánc meg láncfeszítő cserélve. Akkor gondolom már kellet lenni szelephézag állításnak is. Egy 95ös motorról van szó, 25 e kmel. Szóval szerintem nem lenne rosz üzelet, csak az egy dolog mit mond az előző tulaj. Meg mellette szól az is hogy ugyanaz a blokk van benne mint DR350es suzukiba ugyhogy csak kell hogy legyen hozzá alkatrész.
a tőled várt szinvonalu hsz
LÉgy nagyon óvatos az öreg motorokkal! Nekem a mániám minden dugattyús motor, kiskorom óta ez érdekell, és azthiszem lassan értek is valamit hozzá, a gépész diplomámmal... De! Ha ezek elkopnak, és elkopnak előbb utóbb, ami általában nem is a motor hibája, mert az elmenne 70-100 e km-t, csakhogy általában elkezdik csipegetni az olajat... A tulaj nem figyeli, szépen lecsökken a szint, a pkopások meg fokozódnak.. Persze még megy, gyorsan eladja... És ezt felújítani hülyeség! Egyrészt sose szerzel bele rendes minőségi alkatrészeket, pl dugattyút, vagy ha igen, többe kerül a mutatvány, mintha vettél volna egy sokkal-sokkal fiatalabbat! Ráadásul ezek a régiek, amelyeik a 90-es évek elején, közepén érkeztek magyarországra, kivétel nélkül törött gépek, kontérnebe jöttek... És sok nem csak csúszott... Szóval légy nagyon észnél! Mert a kétüteműt még megcsináltathatod, jó is lesz, de ezeket nem! Csak pár apróság! Ha jó is a gép, egy gyertya 2-3 e Ft, kell karbiszinkron, szelepállítás ami ha csavaros, akkor egy dolog, ha lapkás, akkor nagy melo, és nem kevés pénz... (~2500 Ft/lapka) és az tuti, hogy ezekkel kell kezdeni egy ilyen gépnél.... +vezérműlánc, olaj, szűrők (mert pl légszűrőt senki se vesz, mert 4-12 e Ft között mozog típustól függően)

Egyébként ezen indokok miatt a Suzuki Goose nekem is nagyon szimpatikus volt, aztán másképp alakult... De ha elegendő neked egy 125-ös négyütemű, az első szériás CRB 125-ösök ára egyre bíztatóbb... És az a világ végére elvisz!
Össze van jelölve! Minden műanyag fogaskeréken van minden jel! Összejelölték a fogaskereket a kiegytengellyel, a főtengely alsó, vagy eelső holtpontjában a két fogaskerék kapcsolódó fogai is össze vannak jelölve! Hogy alsó, vagy felső holtpont, azt ki tudod sakkozni! A súllyal ellentétes fázisban van a hajtókar!
kösz