Már tettem egy két kirándulást a 4 ütem világába, de a végén mindig 2 lett belőle. Valahogy nem tudom megszeretni őket (igaz én nem is vagyok egy nagy tűrázós alkat)
Persze ennyiért se kapsz ilyenből tökéleteset...
Tank egy helyen behorpadt, meg hiányzik a szivató kis tárcsája, ez látszik az első képen, és hátsó gumi kéne rá(ez úgyis kopó alkatrész...), ennyi...
ha figyelmesen elolvastad volna...pont azért írtam amit...ott is ki lehet fogni a jót az idősebb gépeknél...de azért kisebb a riziko egy ujabb vasnál...pláne ami szervízkönyves...most ezt ugy írod mintha leértékelném az olyan gépeket ami 9x idős...hát ez nem így van...csak én ugy gondolom...h ha már egy 400-as Bandit amiket nézegettem ien 93körüli kerül 650be akkor megtoldom és veszek egy 2000-20003-as gépet...persze ez csak az én véleményem...én így látom jonak...bár még lehet egy ien Bandita lex
Uff !
Megkésve bár de törve nem BUÉK !( mentségemre: költözködtem), meg egy kis egyéni szoc problem. rotax 123 főtengelyén lévő fogaskerék ami a kiegyensúlyozó tengelyt hajtja össze van jelőlve de főtengely és a fogaskerék ? én nem lelem a jelőlést.
előre is kösz.
Hát haver katanája is 92 vagy 93as, és az ég világon semmi baja sincs, ezeknek a mociknak akkor van bajuk ha esel vele..., feltéve persze ha cserélték benne rendesen a cuccokat, mert ha veszel egy 8 éves motort, az lehet ugyanolyan szar, mint egy leélt 20éves...
persze minden használtmotor vásárlásban benne van a riziko faktor...én nem modnom h nem para...de sztem kisebb az esélye...gondolj bele így is ha veszek vmi 2000-res körülit az már 8 éves mocc...és ha meg ien 96...az már 10-en túl...bár ki lehet ott is fogni a jót...majd meglátjuk...
nya látod ezzel én is így vagyok...h nem akarok 2000-s évjáratnál régebbit venni non...mert nem akarom beszívni...h kidobom a sok lóvét és kapcsukbol service...szeretném elkerülni és akkor már egy fiatalabb gép...ami csak patentebb...bár majd amire futja...de így tervezem...mert elég drágák pl...a 400 bandit ien 93-96-os körüliek is...
Meg azért is sajnálom eladni, mert tudom, hogy rendben van mindene. Aztán most ha veszek valami nagyobb motort, akkor megint kezdjek el mindet megcsinalni rajta. Szóval szeretek motort szerrelni meg minden, csak sokszor idegesítő, hogy jó időben nem tudok menni motoroni mert szar volt, vagy pedig a benzin árát, alkatrészre költöttem. Most akkor egy új motornál megint játszam végig? Nem tom..
hát remélem én is h sikerül összekapnom a megfelelő összeget...igaz lehet csak őszre lex meg...már kb. a fele megvan ...domi- te mindenképp el akarod adni...vagy csak ugy tudsz venni másik gép?
Tank egy helyen behorpadt, meg hiányzik a szivató kis tárcsája, ez látszik az első képen, és hátsó gumi kéne rá(ez úgyis kopó alkatrész...), ennyi...
Megkésve bár de törve nem BUÉK !( mentségemre: költözködtem), meg egy kis egyéni szoc problem. rotax 123 főtengelyén lévő fogaskerék ami a kiegyensúlyozó tengelyt hajtja össze van jelőlve de főtengely és a fogaskerék ? én nem lelem a jelőlést.
előre is kösz.