Hát mondom vegyetek ajánlani tudom mondjuk gsx 400at, havernak van, gsx s 400 katana, pl azt nem tudom minek van rajta 1es, 2esből is simán erőlködés nélkül indul 2 személlyel is , nagyon nyomatékos gép, alul erősebbnek érződik mint egy sv 650... és elpörög 12500ig, és nagyon állat hangja van, ahogy tudo csinálok róla egy vidit...
De nekem mégse kéne, egy jókis nagy 1 hengeres kell
Nehogy azt hidd. Nem nagyon akarjak megvenni. Elég komolytalan ajánlatokkal zaklaznak, hogy cseréljem robogóra, meg ilyen hülyeségek. Eddig valami nagy köbcintis egy hengeresben gondolkodtam, ilyen yamaha srx, vagy suzuki goose, vagy gs 500. De vagy draga, az első kettő pedig már, régi és nincs is hozzá alkatrészt. Ezek után muszály maradni valami sornégyesnél ami még bele fér a jogsimba. Van is ilyen, csak ahoz először ennek kellene elkelnie.
Nézd ha úgyállnék pénzzel, akkor énis vennékvalami nagy dög 500 2t aztán vernék oda mindenkinek.De most sajna nekem azt kell néznem hogy minnél kevesebb pénzből minél többet, minnél élvezetesebben motorozzak, úgyhogy ne kelljen minden évben több tízezreket felújításra költenem. Szeretem a 2t de amint tudok váltok rólla..
nyáron én is motoroztam 125ös cbr-el, 1 jó barátom jóvoltából,aki kölcsönattta nekem a motort,kb 400km et mentem,én is megvoltam elégedve vle,szép hang,kis fogyaszás,oan kis speciz,nemaz h csörög csattog alattad meg mittomén... de azé csak 125ös... ha nagyobb ccm lenne,monyuk 500as 1ehngeres blockal,ak má nagyon is bejönne
Az az igazság hogy a jövő a 4t ben van. Lehet hogy sok követ fogok kapni, d enekem nagyon szimpatikus a 4t 125 ben is. Nyáron volt szerencsém egy 125 cbr hez. Meg kell mondanom bejött. Hangja gyosulása, végsebessége mindene. 3 liter benzint eszik, és egy felújítással 40000et is elmegy. Nem kell küldön 4000ftos olaj stb.. Szerintem nem kérdés... Mondhatjuk hogy dehat nincs a 2t érzés, hat én hajlandó vagyok lemondani rólla.
én se vok elragattatva tőle.. 125 4t.. áh.. leg vmi rm 125 blockot tettek vna bele hosszu áttétellel és rávernének vele az öszes 125ös speed gépre..ak az má igen...
4T nem kell még, akkor várok amig nö még egy 600-askára:D én most a mitora vetettem egy pillantást, messze a legszebb nyolcadliteres, olyan régi nagyonszép ducatis:D nekem bejön, de ENDURO powa ugyhogy ilyesmin nem gondolkodom:D
igen, a ktm eken is a svéd sem gyujtás van,de nem ugyanaz teljesen..me az aprilia alaplap + ktm lendkerék,méretremegegyezik,de nem meg vle.. máshol van a jeladója asszem...
nekem volt bqajom a hülye svéd gyujtással, nem szeretem a sem gyujtást.. a miton most japán van,kokusan..ebbe bizok...
De nekem mégse kéne, egy jókis nagy 1 hengeres kell