el is adta sok volt amikor már megszületett a gyerek, de ez mondjuk úgy képzeld el hogy közben még ilyen szórólapot is oszt levelek mellé meg kurva sok körzetett vállal:S
ÉS volt hogy egy kevés maradék levelet gsx-r el hozott ki, az a kép még mindig megvan bennem hogy jön a gixer megáll és bedobja a levelet a ládába
ja jó,ak nem szóltam,ak van nyomaték mindnél.. sztem a zabban is lehet mexelni,monyuk ott még nem próbáltam vagy kitudja,lehet mentm má abba is ,csak nem ismertem föl
Szia
Legalább nem égeti őssze a lábam ha felborulok.
A BMW - re nem is gondoltam de ha mondassz egy értelmes szalont elmegyek.
Lehetőleg békés megye közelében de ha pest környéki az sem baj.
Amúgy a Versys magasabb és rövidebb mint a dl650 V-Strom .
na befutottam én is ... haver DH bicóját próbáltuk extrázni kicst de kell hozzá gyártani egy közdarabot...
jah hát így másabb a helyzet hogy ismerjük aterepet Nekem ezek a bringák amik itt szerepelnek azok valahogy furák így ebben a környezetben... mondjuk a versyst valahogy nem tom elképzelni egy felázott földúton... ezek sztem inkább csak aszfalton jók ... bár a Motorrevűt nemtom szoktad e olvasni abban volt régebben egy sorozat a világkerülő magyarokról... na azok DL 650 el mennek és elég nagy redvában is jártak már vele a képek alapján... A versysnek ugyancsak az alul lévő kipuff bántja az én szemem... ha véletlenül felkoppan akkor cserélheted a rendszert mert ugye ott a katalizátor is meg úgy minden... a pegasoban XT blokk van úgyhogy teljesítményre meg tartósságra blokk szempontból elvileg nincs nagy külömbség csak ugye hogy 1 hengeres és nagyobb rezonanciával jár mint a többhengeresek de ez is változó... Amúgy nem tudom nézted e a BMW F 650 GS Dakart... magas is , minőségi is, az árát is egész jól tartja mivel BMW... használtan lehet már venni 1,2 miska körül... fel is lehet dobozolni bőven... és elvileg kell hogy bírja a terepet is valamennyire... Ugyancsak a revűben olvastam tartóstesztet a KTM 640 LC4 Adventure-ről 25000 után még nem is nagyon látszott hogy futott a blokk pedig sivatagot is jártak vele... ami ugye próbára teszi a gépet ha valahová bemegy az a finom homok... szóval az is elég jónak tűnik és azt is fel lehet pakolni mint az állat... és hát a KTM terepképességéről gondolom nem kell beszélnem...
folyt. köv.
na befutottam én is ... haver DH bicóját próbáltuk extrázni kicst de kell hozzá gyártani egy közdarabot...
jah hát így másabb a helyzet hogy ismerjük aterepet Nekem ezek a bringák amik itt szerepelnek azok valahogy furák így ebben a környezetben... mondjuk a versyst valahogy nem tom elképzelni egy felázott földúton... ezek sztem inkább csak aszfalton jók ... bár a Motorrevűt nemtom szoktad e olvasni abban volt régebben egy sorozat a világkerülő magyarokról... na azok DL 650 el mennek és elég nagy redvában is jártak már vele a képek alapján... A versysnek ugyancsak az alul lévő kipuff bántja az én szemem... ha véletlenül felkoppan akkor cserélheted a rendszert mert ugye ott a katalizátor is meg úgy minden... a pegasoban XT blokk van úgyhogy teljesítményre meg tartósságra blokk szempontból elvileg nincs nagy külömbség csak ugye hogy 1 hengeres és nagyobb rezonanciával jár mint a többhengeresek de ez is változó... Amúgy nem tudom nézted e a BMW F 650 GS Dakart... magas is , minőségi is, az árát is egész jól tartja mivel BMW... használtan lehet már venni 1,2 miska körül... fel is lehet dobozolni bőven... és elvileg kell hogy bírja a terepet is valamennyire... Ugyancsak a revűben olvastam tartóstesztet a KTM 640 LC4 Adventure-ről 25000 után még nem is nagyon látszott hogy futott a blokk pedig sivatagot is jártak vele... ami ugye próbára teszi a gépet ha valahová bemegy az a finom homok... szóval az is elég jónak tűnik és azt is fel lehet pakolni mint az állat... és hát a KTM terepképességéről gondolom nem kell beszélnem...
folyt. köv.
Szerintem én egyszer sem ígértem képet, csak azt mondtam, hogy, ha KÉSZ LESZ, akkor rakok fel képeket... Mivel még nincs kész, így hát kép sem lesz, ennek ellenére már raktam fel egy párat múltkor
ÉS volt hogy egy kevés maradék levelet gsx-r el hozott ki, az a kép még mindig megvan bennem hogy jön a gixer megáll és bedobja a levelet a ládába
Mi volt ma?
Csapattál már?
Jó O.K. hogy beteg vagy de attol még lehet csapatni . Lehet h már a csapatás elvonás miatt vagy sz@rul.
Jól megy a postásotoknak .
Ilyen DAKAR van neki?!?
Legalább nem égeti őssze a lábam ha felborulok.
A BMW - re nem is gondoltam de ha mondassz egy értelmes szalont elmegyek.
Lehetőleg békés megye közelében de ha pest környéki az sem baj.
Amúgy a Versys magasabb és rövidebb mint a dl650 V-Strom .
jah hát így másabb a helyzet hogy ismerjük aterepet Nekem ezek a bringák amik itt szerepelnek azok valahogy furák így ebben a környezetben... mondjuk a versyst valahogy nem tom elképzelni egy felázott földúton... ezek sztem inkább csak aszfalton jók ... bár a Motorrevűt nemtom szoktad e olvasni abban volt régebben egy sorozat a világkerülő magyarokról... na azok DL 650 el mennek és elég nagy redvában is jártak már vele a képek alapján... A versysnek ugyancsak az alul lévő kipuff bántja az én szemem... ha véletlenül felkoppan akkor cserélheted a rendszert mert ugye ott a katalizátor is meg úgy minden... a pegasoban XT blokk van úgyhogy teljesítményre meg tartósságra blokk szempontból elvileg nincs nagy külömbség csak ugye hogy 1 hengeres és nagyobb rezonanciával jár mint a többhengeresek de ez is változó... Amúgy nem tudom nézted e a BMW F 650 GS Dakart... magas is , minőségi is, az árát is egész jól tartja mivel BMW... használtan lehet már venni 1,2 miska körül... fel is lehet dobozolni bőven... és elvileg kell hogy bírja a terepet is valamennyire... Ugyancsak a revűben olvastam tartóstesztet a KTM 640 LC4 Adventure-ről 25000 után még nem is nagyon látszott hogy futott a blokk pedig sivatagot is jártak vele... ami ugye próbára teszi a gépet ha valahová bemegy az a finom homok... szóval az is elég jónak tűnik és azt is fel lehet pakolni mint az állat... és hát a KTM terepképességéről gondolom nem kell beszélnem...
folyt. köv.
jah hát így másabb a helyzet hogy ismerjük aterepet Nekem ezek a bringák amik itt szerepelnek azok valahogy furák így ebben a környezetben... mondjuk a versyst valahogy nem tom elképzelni egy felázott földúton... ezek sztem inkább csak aszfalton jók ... bár a Motorrevűt nemtom szoktad e olvasni abban volt régebben egy sorozat a világkerülő magyarokról... na azok DL 650 el mennek és elég nagy redvában is jártak már vele a képek alapján... A versysnek ugyancsak az alul lévő kipuff bántja az én szemem... ha véletlenül felkoppan akkor cserélheted a rendszert mert ugye ott a katalizátor is meg úgy minden... a pegasoban XT blokk van úgyhogy teljesítményre meg tartósságra blokk szempontból elvileg nincs nagy külömbség csak ugye hogy 1 hengeres és nagyobb rezonanciával jár mint a többhengeresek de ez is változó... Amúgy nem tudom nézted e a BMW F 650 GS Dakart... magas is , minőségi is, az árát is egész jól tartja mivel BMW... használtan lehet már venni 1,2 miska körül... fel is lehet dobozolni bőven... és elvileg kell hogy bírja a terepet is valamennyire... Ugyancsak a revűben olvastam tartóstesztet a KTM 640 LC4 Adventure-ről 25000 után még nem is nagyon látszott hogy futott a blokk pedig sivatagot is jártak vele... ami ugye próbára teszi a gépet ha valahová bemegy az a finom homok... szóval az is elég jónak tűnik és azt is fel lehet pakolni mint az állat... és hát a KTM terepképességéről gondolom nem kell beszélnem...
folyt. köv.
Amúgy meg nem vetettem búzát csak zab lesz a paciknak .
De amugy a meglátásod helyes
A muszáj nálam kék-fehér és fura glóriája van