Köszi,BG!
Most sajna nincs keret a motorra szal az ingyenes fázisba vagyok azaz a 32 es dellortot probalom meg feltenni,olvastam hogy valameikeket gyárilag is azzal szerelték es azok loeroben jobban el vannak engedve.
De bocs ha f*szsagot beszelek:)
Gyujtás, Minden váz elem,idom, kerekek, fékekből csak az első kompletten,fékcsövek mind 2, hibátlan hanger, fötengely az felujitandó, komplett váltó, hibátlan blokkfelek, deknik, hátsó gátló hibálan, elsők a bal oldali kicsit enged, kormálykapcsolok,kábelek,feszszabályzó,powermotor,gyujtásból csak az állórész van meg stb stb
köszi,az enyem is kezd összeállni,egyre jobban szeretem...ma jött meg a termosztátom is,beraktam,most már70 fokra beállt :) egész jó lett,kicseréltem a légszűrőt is mert a régit megette sajna,meg lenne egy hülye kérdés,tényleg 98 kell a tankba,mert mióta megvettem 95öt tankolok,de mintha gyengébb lenne árnyalatnyival,ma letöltöttem a service manualt és min 98oktánt ír benne
nem szedtem meg szet azota se a Pegat, de amugy nem is szarakodott azota, voltam mar par kort azota es rendesen viselkedett. hosszutavon mindenkepp cseres lesz, mert ha neha elkezd elforogni akkor el van kopva ugye vhol mar.... de egyenlore garazst kell epitenem most mihamarabb igy nem hianyzik egy 25e-s kiadas
Kérdezni szeretnék!
Mi a vélemény, a meteor dugattyúról ? Mert sokan mondták hogy szar de nekem eddig még olyan minőségű se volt benne és azzal is tökéletesen ment.
Szerintem igen megbízható motor. Ha úgy van kezelve.
Kicsit relatív dolog ez, mert minden ember másképp kezel gépeket. Van aki vigyáz rá nagyon, van aki tudja a korlátait és ki is használja és van olyan is, aki üti-vágja. Én és apám (ketten használjuk) az első kettő között vagyunk valahol.
Egyszer esett át nálunk motorgenerálon, főtengely felújítás, henger fúrás stb. Aztán azután 10 ezer Km-el később megelőzvén a bajt, kicseréltem a dugattyút. (power szelep elérte kissé... teszek képet róla.)
Kb. 20 ezer km-t tettünk meg vele, mióta itt van.
Nem használjuk sokat, van mikor egy hónapig semmi vagy csak egyszer, de van úgy, hogy heti többször is.
Más probléma az öregségéből jött, kopás elhasználódás ilyesmi.
Villamossággal egyszer volt baj, a fesz.szab megdöglött. Újra forrasztottuk a belsejében látható forrasztásokat, jó volt 1 hónapig még aztán megint behányt. Akkor kapott egy újat.
Most a tavaszi műszakira fel lett újítva a himbarendszer, új perselyek stb. Első felnit tavaly nyáron cseréltem, mert rázott és a fékpadon is nagyon ingadoztatta a fékerőt. Gumik még jó régen lettek rá rakva újak.
Izzót cseréltem egyet az egyik első fényszóróban amióta itt van.
Kopó cuccok nem kellenek rá sűrűn, láncszett, fékbetétek.
Kuplung bowden, km óra spirál, meghajtó volt cserélve, műszerfalban a vízhőfokmérő műszer és még apróságok.
Ilyen hogy olajcsövek, légszűrő gumicsonk. Hátsó főfékhenger felújító. Most ennyi jutott eszembe, ja meg újra húzattam az ülésen a bőrt. Mindezeket 10 év használat alatt eddig.
Ha kérdésed van, akkor tedd fel nyugodtan.
ha van hozza szivocsonkod akkor felmegy gond nelkul, ha bekarburalod vele rendesen akkor vmivel jobban mehet vele, de ehesebb is. :)
de ahoz hogy valoban javulast erj el teljesitmenyben kellene ra egy 32es karbihoz valo rezonator is, mert amit gyarilag nagykarbival szereltek azokon gyarilag arrow racing rezo es vegdob is van
neztem amugy kozben a lamellaszettet de nem talaltam meg. :( valoszinu elment akkor mind, de ha megis kezembekerulne vmi doboz melyerol szolokmindenkeppen
viszont jo hir ha javulgat magatol is. :) nekem anno gileran megoldodott magatol az ilyen gond. :)
Mennyi olaj kell a blokkba srácok mert leengedtem es kb fel liter jott le a dekni oldali leeresztőn :0
Nem gyenge az egy kicsit?
Köszi:)