Nagy ott a terhelés, a bronzt kikoptatná hamar szerintem.
Igen rendszámos, 14. éve a család szolgálatában.
Hát én nem tudom, sosem csináltam ilyet, hogy 125-össel vagy nagyobbal 50-esként csapassak.
Már azért sem, mert a rend éber őrei ezt se akarták elhinni, hogy ez csak 125-ös.... :D Peidg aztán a forgalmi ott a kezében és nézegtte a hengert.... mintha belelátna vagy nem tudom.
Jobb a békesség.
lehet igazad van,megnézem milyen állapotban van.. a Tiéd renszámos gép? én 50esként próbálkozok,de leakarom rakni rá a jogsit,ma láttam 4t pegasot ugyanúgy rendszám nélkül,neméppen 50ccm es hangal :D
Szerintem oda ugyanúgy tegyél vissza tűgörgős csapágyat és ne bronzperselyt.
Nem véletlen raktak oda gyárilag is olyat és nem perselyt.
A csapágy jobban bírja, a persely hamar kikopna szerintem....
Ebben is motorolaj van, Castrol akármi motorkerékpár motorba való olaj, kuplung csúszásgátló adalékkal. (lehet ettől ragad most ennyire :D)
Most úgy néz ki, hogy beigazolódik Attila (itt a fórumon Atillahunter) motoros társam felvetése, hogy használni kell és jó lesz.
Úgy alakult az elmúlt 2 hétben, hogy nem is naponta, de majdnem minden másnap használva volt a motor. Tegnap letekertem 60 km-t tájnézegetős 70-75-ös tempóba és sokat javult a kuplung, nem ragad hidegen mint előtte.
Nálam az a helyzet, hogy se nem lóg a kosár, nincs se bekopva a kosár, hogy akadjanak a lamellák fülei, se semmi, hanem kissé kopottak lehetnek a lamellák és már el vannak öregedve vagy nem is tudom, hogy mondjam.
Valamitől ragadnak össze hidegen mint a fene. Lehet, hogy betett neki egyszer valamilyen olaj vagy nem tudom, de hidegen eddig nem akaródzott oldani.
Most, hogy nyüstölve volt, sokat javult, de hidegen még mindig első indítás után el kell telni egy 10 másodpercnek, hogy szétoldjon a kuplung.
Sajnos odáig nem jutottam el, hogy olajat cseréljek, de nemsokára megejtem.
Na hát valami dugulás volt. Jöttem haza fele elkezdett rángatni" gondoltam egye meg a f*szom" húztam neki tovább elkezdett rángatozni mégjobban pukkant 5-6 ot és megindult mint a disznó még egy kis karburálás kell neki majd egy uj dugó,meg az olajzást lekötöm a francba mert csak veri az olajat....
VISZONT......
A blokk alján van egy apró kis furat és ott csepeg a víz hogy a túróba megy oda víz? Csak nekem van ott furat? Betömítsem? Mi az ott?
Hali,a fekre nekem is rávan kötve,írják azt is hogy elektromos,de semmilyen vezetek sem megy rá,de nekem működik,a 127 nél úgy írták hogy egy furaton keresztül nyitja a kipugáz,piros csavarral állítható a nyitási fordszám
Köszi a segítséget :) amugy az.mitöl lehet hogy ki se.pörög? Elkezd rángatozni mikor elér egy bizonyos fordulatot, hogyan lehet ezen a rave poweren állítani? Jön ki egy bovden belőle de az miért van rákötve a hátsó fékpedálra nekem ez magas :0
Halvány fingom nincs milyen benne a gyertya érték mert még ránézni se volt eddig időm szinte:/ azt látzam hogy valami made in hungary gyertya van benne csak nincs nekem ekkora menetes gyertyám,csak a dr 600 am hoz de az dpr gyertya:s
Amúgy az a baj azt sem látom mikor nyit a power be van kötve a ford.mérő de meg se rebben azt se értem de az nem is lények ,viszont ahogy írod kb mint egy mz a tied na az ugy oké lenne de nem ugy mint nekem mint egy bitangabb babetta.. volt egy 125 ös mtx-em kb 5-6 éve de az leverte vna bármikor ezt és ahogy olvastam ezek a rotaxok megeszik az mtx et ,dt-t kmx eket..
amugy 7e ig tényleg mint egy gyenge mz,ha nyit a power akkor megy csak alatta sokkal gyengebb,nalam 9-10es gyertya van bent,az ettől alacsonyabbtól cseszekedhet mert túlmelegszik
Igen rendszámos, 14. éve a család szolgálatában.
Hát én nem tudom, sosem csináltam ilyet, hogy 125-össel vagy nagyobbal 50-esként csapassak.
Már azért sem, mert a rend éber őrei ezt se akarták elhinni, hogy ez csak 125-ös.... :D Peidg aztán a forgalmi ott a kezében és nézegtte a hengert.... mintha belelátna vagy nem tudom.
Jobb a békesség.
Szerintem oda ugyanúgy tegyél vissza tűgörgős csapágyat és ne bronzperselyt.
Nem véletlen raktak oda gyárilag is olyat és nem perselyt.
A csapágy jobban bírja, a persely hamar kikopna szerintem....
Ebben is motorolaj van, Castrol akármi motorkerékpár motorba való olaj, kuplung csúszásgátló adalékkal. (lehet ettől ragad most ennyire :D)
Most úgy néz ki, hogy beigazolódik Attila (itt a fórumon Atillahunter) motoros társam felvetése, hogy használni kell és jó lesz.
Úgy alakult az elmúlt 2 hétben, hogy nem is naponta, de majdnem minden másnap használva volt a motor. Tegnap letekertem 60 km-t tájnézegetős 70-75-ös tempóba és sokat javult a kuplung, nem ragad hidegen mint előtte.
Nálam az a helyzet, hogy se nem lóg a kosár, nincs se bekopva a kosár, hogy akadjanak a lamellák fülei, se semmi, hanem kissé kopottak lehetnek a lamellák és már el vannak öregedve vagy nem is tudom, hogy mondjam.
Valamitől ragadnak össze hidegen mint a fene. Lehet, hogy betett neki egyszer valamilyen olaj vagy nem tudom, de hidegen eddig nem akaródzott oldani.
Most, hogy nyüstölve volt, sokat javult, de hidegen még mindig első indítás után el kell telni egy 10 másodpercnek, hogy szétoldjon a kuplung.
Sajnos odáig nem jutottam el, hogy olajat cseréljek, de nemsokára megejtem.
VISZONT......
A blokk alján van egy apró kis furat és ott csepeg a víz hogy a túróba megy oda víz? Csak nekem van ott furat? Betömítsem? Mi az ott?
Hibátlan állapotban van.
15000ft egyben.
Amúgy az a baj azt sem látom mikor nyit a power be van kötve a ford.mérő de meg se rebben azt se értem de az nem is lények ,viszont ahogy írod kb mint egy mz a tied na az ugy oké lenne de nem ugy mint nekem mint egy bitangabb babetta.. volt egy 125 ös mtx-em kb 5-6 éve de az leverte vna bármikor ezt és ahogy olvastam ezek a rotaxok megeszik az mtx et ,dt-t kmx eket..