Üdv NemesG!
Biztosan valami indításgátló lehet. A kábelkötegbe mennek a hátuljáról
a vezetékek csak még nem találtam meg hogy hova mennek.
Nagyon köszönöm a segítséged!
az olaj nagy resze a vazban levo olajtartalyban van es onnan is kell leengedni. a kipuff leomlok kozott vagy folott van a huto alatt egy csavar csak vigyazz ha kitekered csak ugy suvit majd kifele az olaj ha onnan is leengeded es szurot is cserelsz akkor belemegy kozel 2 es fel liter majd
Őőő lehet hülye kérdés, de a "váz tartály" leeresztőjét kitekerted?
Amúgy most néztem, 2,5 liter olajat ír és a min-max jel közötti mennyiség 3 deci.
Addig nem kellett volna beleönteni a frisset, még le nem folyt az összes.
Nem kapott levegőt szerintem ezért nem folyt ki.
Bár ilyet (pegaso 650) még nem csináltam, de gondolom nincs semmi különleges benne.
Most megint nekem lenne kérdésem hozzátok. :D
Olajat cserélnék a motorban, úgy tudom, h 2,2 l van benne. Ebből lefolyott a motorból kb 1 liter. (felülről nem folyott semmi). Elzártam, beraktam az új olajszűrőt és elkezdtem beleönteni az új olajat. Belement kb 6-7 deci és jóval max felett áll. Ötletek arra, h h folyassam bele a rendszerbe az olajat?
Sziasztok.
Van esetleg valakinek eladó rx idom szettje kb úgy olcsón ? Vagy akár pegaso tank,tankidom oldalidom farokidom es üllés? Tuareg windre kellene..
Köszi előre is.
Üdv Nemesg!
Amit mondasz az megvan, de nekem a rendszámtartón az ülés alatt van ez a kapcsoló. Azt hittem hogy ez mindegyiken rajt van.
Köszönöm a válaszod
Ahha értem. :)
Akkor okés, ha minden jó vele. Most már látom, még megvan a hirdetésed.
Koptasd csak a gumikat, bár a crossokat nem lesz nehéz gyorsan koptatni. :D
Aztán majd elmegy és lesz helyette egy nagyobb gépezet.
Nem, de a CLA ajtókat gyártó szerszámokért sokat teszek :) Jól működik a gépezet, csak 1 évig Kaposváron melóztam, oda nem sikerült vinni a motort. Itt viszont koptatom rendesen a gumikat :D De ettől függetlenül eladó, jövőre jó lenne egy nagyobb.
Az egy sisaktartó, elnevezésű semmire való akármi.
Ha megnézed jobban, mikor elfordítod akkor kinyílik egy kis U alakú négyszögletű vas, amibe beleakaszthatsz valamit és mikor elfordítod a kulcsot másik irányba, akkor záródik.
De az nem a rendszámtartón van, hanem a csomagtartón az utaskapaszkodó után egyébként. Én erre gondolok, hogy erről van szó. Ha nem, akkor bocsánat.
Üdv Urak!
Új vagyok és egy kis segítséget kérnék. Most vettem 1 tuareg125 wind et és a rendszámtartón van egy kulcsos két állású kapcsoló. Ez mi célt szolgálhat? Sajna az előző tulaj sem tudta.
Segítségeteket köszönöm!
Nem csodálom, hogy beleszerettél a típusba. :)
Akkor nagyon jó lesz a gép, ha elkészül. Sikeres vizsgát neki.
Sajnos tényleg úgy van ahogy írtad, nagyon nehéz már találni normálisat, ami papíros. Mind 125-öst, 350-est azt aztán szinte lehetetlen és 600-ast.
A két nagyobb közül szerettem volna nagyon már magaménak tudni én is egyet, de sajnos lassan elveszni látszik a lehetőség rájuk. :(
Addig is életben tartom a 125-öst amíg lehet, mert rendszámos hála istennek.
Szerencséd, hogy megúsztad a balesetet.
Akkor azt a motort láttam már élőben bár csak egy pillanatra is.
Sok gond mentes kilométert kívánok vele neked.
Rendben, köszönöm szépen, hogy veszed a fáradságot. Várom majd a képet.
Hát én akartam már ilyet venni motorboltban, de valami olyan horribilis árat mondtak rá, hogy majdnem dobtam egy hátast.
Bontottat is nézegettem nem érte meg nekem postával.
Az enyémnek a felső vége annyira elkopott, hogy eltört és elveszett, alul is hiányzik belőle.
Csináld magad projekt, mi van otthon, fogtam körbálázó hevedert (gumi szalag, textilerősítéssel benne, erős nagyon) és méretre vágtam a villára, aztán oda kötegeltem egy-egy jó erőssel. Aztán azóta is tökéletes.
Biztosan valami indításgátló lehet. A kábelkötegbe mennek a hátuljáról
a vezetékek csak még nem találtam meg hogy hova mennek.
Nagyon köszönöm a segítséged!