Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kerékfüstölés az olyan gáz, szerintem ciki, főleg még nyilvánosságra is hozni,
Driftelni már jó dolog----- hátsókerekes autó vagy ügyesn kell motorozni + sm(mással is lehet de ezzel a legpoénabb)
nagyjából vagyok én is....
ha megengeditetk én ajánlanék egy oldalt.....videók vannak fent rajta.....aki szereti a trükközést, emg egyéb dolgot, az nézze meg
van rajta mad max kör, burn out, gumiégetés, szóval egy csomó (szerintem) jó dolog....és nekem nagyon tetszenek a vidik azért ajánlom....
www.biker-bear.atw.hu

akinek nem tetszik ne nézze meg, meg ne szidjatok léci ezért
én meg közben alkottam...művészi lényem kibujt belőlem
Én is itt vagyok, csak menetközbe intézem a dolgaim
Én testben itt vagyok...
mi baj?mindeki itt hagy?
Nos énmeg azthiszem egy 10 perce kb a világgal, magammal, és mindennel.... Szóval asszem felszívódom énis...
attol gyere ide hozzánk beszélgetni....
cső mindenki
ma még nem is járta erre,mostanába nem is fogok,öszevok veszve az etx el...
na üdv
Nekem nagyon jó lenne az az 550 Nem is kell, hogy 300000000 lóerős legyen, amit az tud, az szerény személyemnek bőven elég lenne... Na meg mégiscsak Aprilia, nagyon megszerettem ezt a márkát, még ha nem is tökéletes
csak izlés kérdése, a szívük ugyanaz
250-eset max RS 250.... vagy RGV.... De a sor 4 nekem uncsi :D + annyiért 400-ast is adnak....
4t az minimum 1000ccm és v2
Node amikor a 250-es FZX-el 50 km után csak nyélen mentem, mert olyan uncsi volt :P Meg mert nem volt km óra, énmeg azthittem 120-al megyek :D Aztán kb 150 körül :D
Hát, ha már itt tartunk, az én álmom egy Aprilia( ) SXV 550... huhh, belebizsergek, még ha csak rá is gondolok... szerelem első látásra... Persze azért a Tuareget is nagyon szeretem
Jah, egyébként, az olajcsövemet én is kicseréltem, de én úgy légtelenítettem, hogy a csövet teliengedtem olajjal, rádugtam a szivattyúra, tekertem egy darabig csavarbehajtóval( ), amíg ki nem nyomta az összes levegőt a vékony csövön, aztán rá a karbira és működött rendesen
Tök király, egész héten itthon leszek, úgyhogy megy a fényezés ezerrel, lóvé meg nuku...
vegyél 250es yamaha fzr-t 4üteműt én azt akarok következőnek már ki is néztem 400k-ért.....úgyhogy nyári meló és jövőre go....
Én erre azt mondom csak óvatosan a nagyobb vasakkal...no meg az aprilia az még is csak aprilia
Én csak 2t-t veszek, most 250es enduro(remélem holnap végre kipróbálhatom , már egy hete húzódik ). Majd 2-3-4 év múlva meg egy rgv 500
Háát megvallom őszintén, miután ma megkaptam a banki kimutatásom, énis megnéztem a 600-as FZR-eket.... Hogy mi lenne ha.... Aztán győz a szerelem, és a realitás... A szerelem, mert imádom az apriliat.... Még mostis, hogy egy hete, hogy 12 km-t toltam haza a generátor hibája miat... A realitás pedig, hogy 40-60 e km-es FZR-ek, úton a halálba, többször újrafestettek, talpraállítottak, évi fenntartás a B5-ös bonus-malusommal, teljesítményadóval valahol 60 e környékén, fogyasztás 6-7 liter.... Ez egy egyetemistának fix költségként-legalábbis nekem- sok.... + ha hozzáveszem az eddigi tapasztalatot... évi 10-15 e km a félhulla blokk hamar beadja az unalmast, és lehet akármilyen májer motorbolond-félgépészmérnők nekem se adják ingyen az alkatrészeket!
Aztánmeg azthiszem anyukám kitérne a hitéből.... Meg apa is.... Bár mindíg mondom, hogy engem anyám se szeret, de drága a temetés :)
Mindenestre legközelebbi motorom minimum 600 ccm -es lesz, emrt én nem jáűtszom többet ilyen kis picikkel :D ááá belegondolok, meddig tartot, míg a kis sámsonba belement 25 e km :D meg az apriliaba a 45 :D
Én is nézegettem de igazából a következőnek is tuareget szeretnék csak úgy hatszázas körül.
Esetleg vkinek tapasztalata vele mire érdemes figyelni stb. Előre is köszi.
Jó az, feltéve ha 2t
Nekem annyira seggrakéta nem kellene bár kitudja... Én azért megelégednék egy 250-es végsebességgel
Na jó, nem bírom megállni
de persze ez nem azt jelenti h leértékelem a gépet...férre ne értsd..csak mindenkinek más az egyénisége és más tecc
hát már sztem mind1 mentem vele utána, és nem állt meg pedig tőgázon nyomultam vagy 5km-t