Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

okés na lépek köszi az infókat csáó!
Szia!

A fejidomon a plexi jó állapotban van, a tanksapkához van kulcs, de a tank csak egyben eladó 10.000 Ft-ért. A kipufogódob pedig 8.000 Ft.
már látom milyen csavar érdekel.egy csomo dellorto karbival találkoztam,és több féle volt.valamelyiken itt volt csavar ,valamelyiken ott.szóval van több fajta.ha a te második csavarod elöl van a szívócsonk felé akkor az az olaj lesz.szerintem be ne tekerd teljesen.hátha valami alapjárati fuvókával összeköttetésbe van.nem tudom.nem ismerem annyira ezeket a külön olajzósokat.
igen azt szerencsére csak 1 féleképp lehet felrakni !
ha motort irányba nézük a karbi bal oldalán van az alapjárat álitó csvar és attol elöbrébb van egy tüszelepes csavar nah azt nem értem !
melyik csavart.meg annyi.hogy a lendkeród nem mozdult el? jó helyen van.jól bütykölted fel a helyére?szívesen segítenék beröffenteni ha nem laknál olyan messze.
az aprilián nincs tilisztor külön.a trafóval egyben van.de mielőtt vennél azért menny biztosra ,hogy tuti az.én mérgembe neki adtam öcsémnek a dt-t.ő jött rá a tilisztorra,mert pont volt neki otthon egy.úgy külön venni próba kép azért húzós.
okés köszi a tanácsokat . Remélem ma már indul a dög !ha megvan a gond felirom ide h mivolt mégegyszer köszi de am azt a csavart nem tudod mire használhatom a karbin kutyadobáláson kivül ?
igen azt tudom hogy kifolyik.de az úszóból tudsz következtetni ha leveszed az alját és mozgatod az úszót le föl.,hogy hol zár el.sajnos ezt látni kell.mondjuk aki nem tudja annak nehéz.a lényeg túl alacsony nem lehet semmi képp.álltalában a legmagasabra kell állítani ahol még nem folyik.de még egyszer ez szerintem gyújtás gond lesz.
édes apám ez roszul hangzik nem maradhatnánk a csavarok baztatásánál ? :D:D na és az mibe fájna nekem ugy nagyábol szerinted?
gyujtásnál volt nekem a napokba egy ék törésem amit kiváltotam egy furószár anyagával :D meg elszabadult ott egy alátét de semi kárt nem okozott aszem ! meg azóta h meg barkácsoltam má beindult egyszer befecskendezés hatására!
az egyértelműen utó gyújtás jele.rosszkor kapja a szikrát,de nagyon.egyszer egy yamaha dt-vel jártam így.szikra szépen volt ,és gyári állítású nem lehetett előgyújtást vagy ilyesmit állítani.,benzint is jól kapot.és csak pöfögött ha rugdostam.meg ahogy mondod a kipufogóba ,,sívított" a robbanás.tilisztort kellett cserélni és jó lett.
mivel egy központi csavar fogja a tálcát a karbihoz amit lekell csavarnom ahoz h bele lessek akor meg kifolyik az öszes léé
hengerbe van egy húzásom de szépen kivan reszelve a dugó gyürü is kompreszió érzésre van rendesen minimális veszteség van csak ott ! hát a karbi az egy jó kérdés!
karbimon van 2 csavar az egyik az alapjáratot álitja az lényegtelen mot itt nekem a másik csavar ugyanazoin az oldalon van az vagy a benzin oxigén keveréket álithatja vagy a karbiba jutó olaj menyiségét álithatja azzal nem vagyok tisztába az fulra zárt ra tettem ! benzin szintet nem tudok álitani
karbidban minden oké.benzinszint?meg attól is lehet ha szimeringes hol beindul,hol nem.meg gyűrű törésnél is van ilyen.hengerben is minden jó?
jobbb fölsö sarokba van a 30fok kiosztva tranzisztoros 12v os gyijtása van elviekben csak jól raktam visz igy emléxek rá amióta megvan a vas
ja még annyit,hogy a gyújtásod jól van felrakva,mármint az alaplapod?mert már találkoztam olyannal is hogy elfordítva tették rá és az szívatott meg.
am forgatyus házat minden álitás után ki üritettem de semmi siker!

néha beindult 2 nap alatt 3x de le is fuladt 13 másod perc után :S vagy sok benzint kap vagy keveset!

ha kivettem a forgatyus ház alol a csavart és megrugdostam kor szép fehér permetet szbad szemel jól láthatót köpött ott ki ? az vajon sokbenzint jelenthet kellene h lásam én az optimális permetet ?
hello

erdeklodnek, hogy a fejidomon a plexi milyen allapotban van es hogy a zaras tanksapihoz van e kulcs? es hogy mibe adnad a zaras sapit? az kifejezetten erdekelne, ilyet keresek regota. esetleg meg a kipufogodobra irhatnal egy arat.
és azt nemtudod hogy mért a kipufogoba svit ki a robanás ?
szerencséd,hogy van csavarod.akkor ott szedd ki szárítsd ki.a gyújtáson nem sokat tudsz állítani.én középre szoktam tenni ,ha nem tom mi a helyes.egyébként bárhogy be kell indulnia,ha minden más jó.csak szarul megy.tedd középre és szárícsd ki a forg.házad. azt lögd meg.semmi kép ne rugdald félórát,mert csak megszívja magát.néha még a hideg indító szokott segíteni.befujsz neki azt lököd.ha beindul és kipróbálod akkor már rájöhetsz min kell még állítani.ha így se indul ott már komolyabb gond van.
onnan hogy a forgatyus ház alatt van egy üritö csavar ! Remélem ezek után könyebb dolgod lesz ezzel :)a gyujtást hány fokra álicsam ? ami a gyári beálitása?
honnan tudod,hogy a forgattyús házba jut benzin?arra figyelj nehogy tele nyomja a forgattyús házat benzinnel,mert akkor sose indul be!annak tök üresnek kell lenni.én már egy csomószor szívtam így motorokkal.ki kell szívogatni vagy fejre állítani a motort.egy párszor már csináltam.utána pöcre indult.szóval ne legyen egy csöpp se a forgattyús házban.ennyit tudok segíteni.
édes apám nézétek el a helyes irást most keltem :)
lábam má rendesen görcsöl a sok rugástól!
Ma esére már csak a következő probléma áll fent rugdosoma mosit és a benzin a kipufogóba ég el a benzin sziszenőhangon . a karbimon egyetlen álitó csavar van azt akárhogy probálom álogatni a poverszelepel együtt nem akar létre jönni a moci :sgyujtásom már van rendesen mert eddig amugy az vol a bajj hogy a kupos részen az ék elvolt törve és szabadon mozgott a forgó rész ,benzint is kap a henger fejig el is jut! csk ott nem akar idöbe robanni! a benzin oxigén keverékel lehet a gond a gyujtásom holtpontja olyan 25 foknál van , mi lehet a gond?
Figyelem!

Rotax 123 tömítés szett 5500ft/szett
Rotax 122 tömítés szett 4500ft/szett
AM henger tömítés szett 2000ft/szett

orozoli2002@yahoo.com

06304351769