Pesten illetve pest környékén keresek egy rx50 tulajt, aki tudna nekem segíteni a hátsó kerék távtartói méretében illetve hátsó kerék ügyben. Nekem Furiam van de elvileg ugyanaz hátul minden, és szeretnék lemérni egy két dolgot, hogy jó kereket tudjak venni! Nagyon hálás lennék ha valaki tudna segíteni.
Helló,oksi rendben,ha tudsz képet küldj róla légyszi,ha megadod a telefonszámod felhivlak,köszi,és megadom a pontos cimet hová küldjed,helló,ellöre is köszönöm,
Helló
Tudom nem rx, de van egy am6-os Cpi-m és az a gondja,hogy 4-5000 körül alig akar menni és ha túljutott azon akkor 6000 körül is elkezd dadogni de onnan már nem megy tovább.( nem rég kapott új hengert, és be is lett szépen járatva)
Mi lehet a baja?
elötte is volt hasonló érzés csak ott 6 ban 10ezernél nem igen használtam mert egyböl kezdtem felujitani mert semmi kompreszió nem volt , a membrán nem zárt rendesen , akkor még minden gyári volt de a kipufogóban a katalizátor szét ment és folyamatosan keresztbe akadtak a hangtompitóban a fémlemezkék ezért is lett kipufogó csere , a karbit azért cseréltem mert a gyárin csak a fuvókával lehetett variálni és kölcsönbe kiprobáltam egy 16 ost azzal gázra jött kerékre csak a gyári légszürö nem stimmel a karbihoz ezért kellett a sport légszürö ,erö van benne mert ahol régen 1 esben nem mentem fel mert volt gyakran ilyen most 2 esben esetleg 3 asban is felmegy
érdekelne, hogy a főfékhenger jól működik-e illetve a faridom megvan-e még és hogy ezek mennyit kóstálnak?