Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy barátomnak van egy 2000 Aprilia RX 50-e. Tegnap kint volt motorozni és a külön olajzó tönkre ment. Azt mondja, hogy fel van töltve olajjal, de világit a műszerfalon egy piros ikon. Tippet, tanácsot kérnék, hogy ha már valaki volt így, mi lehet a probléma ? (Még nem nézte meg, csak megkért hogy kérdezzek rá, mert neki nem jó a sz.gépe.)
Előre is köszi.
Sziasztok. Ha fognám magam és rá raknék egy supermoto gumit az endúrómra akkor egy super motot kapok? Ugyan ez fordítva? Van különbség a 2 motor között.?
csak berugókarral inditható blokk blokkfelei (önindító hely nincs) 2db van.
váltó alkatrészek
komplett kuplung +kisfogaskerék
balance tengely + meghajtó fogaskerekek
70es vashenger kompletten
kuplungdekni, gyújtásdekni
váltótengely +váltókar
50es gilandori 1 nicasil henger (törött dugóval a dugó szerelési hiba miatt törött ) hengerfej nélkül.
berugótengely
gyári membrán
és még pár apróság.
ha érdekel valami irj képet küldök.
a fogaskereken megszámolod a fogakat a legegyszerübb ugy megállapítani mekkora (:
amugy elég a láncvédőt leszedni a blokkrol(2db himbusz) fogja, a fogaskereket pedig egy zégergyűrű ha jóltudom.
üdv
Lenne egy kérdések
Van egy gyári 50ccm 1999 rx-em ami 5 sebeséges. Erö van benne de akár hogy huzom neki 70km nél nem megy jobban.
kérdésem lenne hogy "fogaskerek változtatásával hogy lehetne növelni a sebeségét ?
elöreláthatoan menyibe kerülne,ês mekkora kellene rá?
Most meg nagy valószínűséggel a tűgörgőm van halálán, mert hallok valami kis "kerregő" hangot, meg mikor nyomom le lassan a berúgókart és a dugó áttugrik a holtponton akkor klattyan egy nagyot.
Sziasztok!
Ötleteket szeretnék kérni, hogy miért csinálhatja:
Néha mikor megyek vele üzemi hőmérsékleten húzom a gázt(nem rángatom) 6 ezres fordulat felett le akar fulladni és mikor visszaesik a fordulat akkor megy rendesen és igy tovább... állóhelyben nem csinálja.
Multkor meg is állt, az Istenért se akart beindulni, kiszedtem a gyertyát, kicsit megrugdostam gyertya nélkül megtörölgettem a gyertyát(őzikebarna színe volt), visszatettem a gyertyát és első rúgásra indult.
A subertű miatt lehet a fulladás ?
19-es dellorto karbi és W16-os tű van benne.
Alapjáratról ha odahuzom neki akkor befullad a motor és meg is áll.
Már mindent kipróbáltam de ugyanaz a jelenség. A levegőcsavart is tekertem mindkét irányban de semmi.
Alapjárati fuvóka 38.
Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy barátomnak van egy 2000 Aprilia RX 50-e. Tegnap kint volt motorozni és a külön olajzó tönkre ment. Azt mondja, hogy fel van töltve olajjal, de világit a műszerfalon egy piros ikon. Tippet, tanácsot kérnék, hogy ha már valaki volt így, mi lehet a probléma ? (Még nem nézte meg, csak megkért hogy kérdezzek rá, mert neki nem jó a sz.gépe.)
Előre is köszi.