Én meg alkottam délelött! Elszakadt a szivacsos sportszűrőm, megpróbálkoztam a szivacsrész kicserélésével /nem sikerült /
Aztán Csabi vízmentes direktszűrőjével próbálkoztam , az is szar volt: nem kapott elég levegőt! Pedig az lófaszt se szűr , de a légsprééé befullasztotta tökre ! Aztán jött az ötlet, amit amúgy már a motorszerelőnél is láttam, hogy 20centis perforált cső köré táblás légszűrőt rakott és milyen fasza lett! De nincs csövem, hegesztőm! Gondoltam, hogy 32-es lefolyócső, de azt nem lehetett rászorítania karbira. És akkor a megvilágosodás: 32-es belső átmérőjü locsolócső rámegy a karbira(32-es külső), és rámegy a lefolyócsőre! a lefolyócsövet kifurkáltam 10-es fafúróval, rengeteg lukat csináltam.rátekertem és összeragasztottam a szivacs találkozási pontját, két vébét gyorskötözővel ráhúztam és patent lett! Olyat megy tőle a gép , mintha nem is lenne rajta szűrő! Most már van levegő bőven, és a hangja is jobb lett!
Gilardoni 2 Nicasilos henger 50 ccm kifogástalan állapotban és egy malossi szívócsonk eladó. A hengerbe egy alap dugattyú kell(40.3 mm). AM3456 motorokba, főleg RS50be ajánlom,de más ilyen blokkal szerelt mociba is jó, nem fojtott, nem kókányolt, garantált állapot.. Ár: 6000 Ft+posta, szivócsnonk1000 Ft.
Ha valakit érdekel jelezzen itt vagy a meszaroslaj@freemail.hu-m
köszi
Úgy áll most a sztori hogy felmérettem mi a szar, de a kopó alkatrészeken kívül semmi hiba, ami viszont nagy baj hogy szét van rohadva az alja, ezen munkálkodunk most!
Teflonos miabánat van kikopva?A becsúszószár? Az nem lehet, elvileg csak a szimering lehet! Az én mocikám jól érzi magát:D Nem használtam 4-5 napig ma elsőre köhögés nélkül beindult! Holnap majd azért szakítok rá időt hogy kimenjek tekerni vele:))
A főfúvókához még nem nyúltam, előbb a váltómat kéne megcsinálni. Azt a blokkot szeretném majd valamikor összerakni amit
repsol69nh - el cseréltem, csak mostanában nagyon nincs pénzem.
a csatlakozás külső átmérője 35mm a belsőé 26mm
Aztán Csabi vízmentes direktszűrőjével próbálkoztam , az is szar volt: nem kapott elég levegőt! Pedig az lófaszt se szűr , de a légsprééé befullasztotta tökre ! Aztán jött az ötlet, amit amúgy már a motorszerelőnél is láttam, hogy 20centis perforált cső köré táblás légszűrőt rakott és milyen fasza lett! De nincs csövem, hegesztőm! Gondoltam, hogy 32-es lefolyócső, de azt nem lehetett rászorítania karbira. És akkor a megvilágosodás: 32-es belső átmérőjü locsolócső rámegy a karbira(32-es külső), és rámegy a lefolyócsőre! a lefolyócsövet kifurkáltam 10-es fafúróval, rengeteg lukat csináltam.rátekertem és összeragasztottam a szivacs találkozási pontját, két vébét gyorskötözővel ráhúztam és patent lett! Olyat megy tőle a gép , mintha nem is lenne rajta szűrő! Most már van levegő bőven, és a hangja is jobb lett!
Gilardoni 2 Nicasilos henger 50 ccm kifogástalan állapotban és egy malossi szívócsonk eladó. A hengerbe egy alap dugattyú kell(40.3 mm). AM3456 motorokba, főleg RS50be ajánlom,de más ilyen blokkal szerelt mociba is jó, nem fojtott, nem kókányolt, garantált állapot.. Ár: 6000 Ft+posta, szivócsnonk1000 Ft.
Ha valakit érdekel jelezzen itt vagy a meszaroslaj@freemail.hu-m
köszi
Oldalirányban.
Teflonos miabánat van kikopva?A becsúszószár? Az nem lehet, elvileg csak a szimering lehet! Az én mocikám jól érzi magát:D Nem használtam 4-5 napig ma elsőre köhögés nélkül beindult! Holnap majd azért szakítok rá időt hogy kimenjek tekerni vele:))
A főfúvókához még nem nyúltam, előbb a váltómat kéne megcsinálni. Azt a blokkot szeretném majd valamikor összerakni amit
repsol69nh - el cseréltem, csak mostanában nagyon nincs pénzem.
Veletek mi van, gépek?
A szimeringcsere és az olajcsere nem oldja meg a problémát.
Attól a telló még ugyan úgy fog lógni, mert ki van kopva az a teflonos akármi.