Nekem ugyanezt csinálta próbáld ki a champion RG6YCA gyertyával.Ez a piaggio blokkos ditech gyertyája.Az enyém 70.es malossi tuning ugyanezzel a TT kipuffal.Ez az egyik legrejtélyesebb hibaok bár ditechnél van több is de azokra simán van gyógymód.Én mindig elvittem szerelőhöz az megcsinálta azt mondta jó azt 1 hét után újra jelentkezett.De mióta ezt a gyertyát használom sose jött elő.A következő lehet a nyomáshatárokló is ha gyertyával nem javul inyektorfejet kell letesztelni.Utána már csak az elektronika jön bár az nekem még sose adta be az unalmast még lehet kompresszorhiba is de azt sem jellemző annál vagy csattog vagy be sem indul.
Azért azt nem mondanám hogy felesleges némileg növekedik a végsebesség.Tuningkor fontos mert hiába raksz rá másik hengert ha nem engedi tovább pörögni nem fog a végsebesség növekedni.
csáó!
Nagyon fasza let bár szerintem a gyári lápával is jól néz(ett) ki.
Ha jól tudom a hátsó lámpa megyegyezik az új RS-ével mert ha igen akkor lehet beszerzek egy ledest énis. Mennyi az ára?
Azt szeretném kérdezni tőletek hogy ami a képen be van karikázva annak a csőnek a vége rá kell csatlakozzon valamire ? Mert leszedtem és csak úgy a burkolat belsejébe be volt tolva előre de semmire nem csatlakozott rá .
Szvala akkor vegyek az NGK Helyet ilyen gyertyát.De nekem gyári 50 esem van és jó bele?És mennyibe lehet kapni ilyen gyertyát?