Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát igen,de mit csináljak nem akarok olyannal bibelödni ami alapbol rosszmert nekem 250em van motorra ha veszek eggyet ami 2002es évjáratu és ugytunkik az lesz megvéve 180ért,gyönyöruen néz ki és motorikusan is jó de ha késöbb mégis baj lesz vele van még 70ezrem amiböl megtudom oldani!ha mondjuk megveszem ezt akkor mivel tudom olyan biztonságossá tenni mint a piaggio blokkal szerelt srt?
És még az a kérdésem hogy az a nagy doboz--- légszürö amit látok az sr eken azt nem lehet legcserélni valamien sportlégszüröre vagy nem ajánlatos?mert szinte mindegyikem fennt van ameiket néztem hirdetésbe!ditech re értem!nem lehet vagy nem szokták?
Hát két választásod van gregus és mindkettő elég elkeserítő.A egyik hogy amit kívánságként leírtál az pontosan illik a rakétalámpás piaggio blokkos Sport pro vagy street gépekre.Ezek általában magyar forgalomba kerülésű és viszonylag jó állapotú jó blokkal rendelkező gépek.A gond ott van hogy rendkívül kevés eladó példány van belőle és mivel két évvel ezelőtt még újonnan 400-450e volt az áruk 300 alá csak a kétes példányok mennek.
200 ért általában morinis olasz gépek kétes állapotban mennek az nem nyerő.
A másik hogy keresel egy 2000 körüli www matricás lehetőleg vizes minarellis gépet lehetőleg minnél olcsóbban motorikusan lényegtelen az állapot a lényeg hogy a kaszni épségben legyen egyenesen lehessen vele közlekedni és a gumiból ne a vászon látszon.Na ezt embertelenül lealkudod ezeknek az ára 120-150-körül alakul ha sikerül lealudni 110-120 ezerre akkor nyert ügyed van mert a maradék 80-100 ezerért gyakorlatilag a teljes belét ki lehet cserélni megbízható jó minőségű akatrészekkel.Nem kell félni a tuning alkatrészektől ezek többsége van olyan tartós mint a gyári dolgok.Na nem a versenytechnika de egy DR hengert vagy Top variót simán bele lehet rakni nem lessz vele sokáig gond.Ha ügyes kezű vagy és szeretsz szerelni akkor nyárra egy garantált jó állapotú ellenőrzött gépet használhatsz és még büszke is lehetsz hogy te raktad össze.
Viszont ha nincs műszaki tapasztalatod vagy a környezetedben nincs valaki aki segíthet a felújításban akkor inkább gyűjts hozzá pénzt és vedd a piaggyio blokkosat abban nem fogsz csalódni.
mondjuk tényleg jonak tünik csam ammennyire hülye vagyok elöbb veszem meg azt ami jol néz ki de mondjuk igaz 1tulaj meg minden csak hány km van benne?mind 1 rákérdezek majd:D
képek a zx-ről....
asszem lessz ditech tuning alkatrészem eladó +gyári cuccok is (a ditechek nemmind csak ditechre) morini vagy a végáttétel akármelyikre jó (malossik)+zx
ELADO EGY LEO VINCE ZX fekvő minarellire, szép állapotban. horpadás és sérülésmentes! új gyapottal. sűrgős lenne. e-mail: robee27@emitelnet.hu vagy msn: robee26@hotmail.com
szerintem a második link be a második moci felülről az egész jó ajánlatnak tűnik, megfontolandóó...
Köszi de szinte 2hét alatt végignéztem 4motorhirdetéses oldalt!több ezret szó szerint mert nem akarom elkapkodni de köszi épp nézem
HY
öööö hát naggyon megfontolando amit irtatok tényleg igaz!CSak az a baj hogy itt vagyok közel 200ezerrel és nem tudok egy motort se megvenni mert eggyik lenyomozhatatlan másik régi harmadik szét tunigolt!NEm tudom de az biztos hogy nem fogok olasz importot venni mert azok mind pontosan 6800km esek és jo állapotuak csak nemértem miért kell ezt csinálni nekem egy suzukim volt ami 55ezerért vettem 163000km volt benne és mennt müködött!mostmeg 200ezerért nem tudok morort venni na mind 1 Még nézelödök ittt ott!amugy nem az ujj sr re fáj a fogam hanem a rakétalámpás változatra!ha valaki tud egy jót ami 2004köruli 9000km körüli kinézete karcmentes motorikusan nem tuningolt kivéve kifuff meg egyebek ja és max 250böl kijön és NAGYON megbízhaató!nekem ez a fontos!ja és nem tudjátok hogy hogyan lehet lenyomozni vagy nyomonkövetni hogy mennyi km van benne?aki azt irja garantált km az mit jelent?hogy megigéri nekem hogy tényleg ennyit ment?
A legegyszerűbb megálapítani hogy milyen blokkal is van szerelve szerintem ebből a nézetből lehet de persze szakavatottak akárhonnan nézve egyből megmondják . :
hát így az óra vissza tekerésről jut eszembe...én is átbaszhatnám azt aki meg akarja venni a motoromat, mert ha megnézitek a videómat 777km ert mutat...ezzel csak annyi a baj h a 4000 es szervíznél valamit elb*sztak mikor kivették az akksit és lenullázódott az egész...az enyémba 4777km van pontosan, nem 777.amúgy meg jogos, nagyon sokan csak át akarják baszni az embert, de hát amíg ilyen országban élünk addig ezen ne nagyon lepődjünk meg...
Gregus ha nincs pénzed sok inkább ne ditechet vegyél mert amit 200 akárhány ezerért lehet kapni azokka csak a baj van ha jobb ditechet szeretnél akkor csakis piaggio blokkosat és olyat amin van gari tavaj vagy tavajelőtt vezették be az 5 év garit a robeszokra azok közül kéne hogy vegyél és minnél fiatalabbat.De azok meg drágák lesznek.Morinis ditechhel még voltak problémák.Pár fejből:

Kompresszor.inyektor tömítések,nyomáshatároló az inyekrtorfejben,kontakthibák.Va a konstrukcióban is gond de evvel megfelelő karbantartással el lehet élni.Inkább az a gond hogy az olaszból ömlesztve beérkezett ipari hulladékok elárasztották az országot.Olaszban nemigen kímélik a vasat leharcolják a magyar meg jön elviszi kipofozza és eladja a jóhiszemű vásárlónak.Én mikor vettem a gépet mindenhol csak olyan használt gépet láttam aminek 6-7000 Km volt a futásteljesítménye kint meg két év alatt belerakják a tripláját is az órát meg tuti visszatekerik.Csak ellenőrzött előéletű ismerős szerelő által jóváhagyott gépet szabad megvenni.De ez mnden gépnél igaz de ditechnél mindenképpen.
jahh bocsesz láttam már a hirdetésedet enyi pénzem nem lesz robogora sajna pedig nagyon tetszik! és gratulálok hozzá
Megnézném a motorodat küldj rola egy képet meg némi infót nem mondom biztosra hogy megveszem de lehet hogy érdekel sok szempontot nézek!ha már az elözö (nem aprilia) robogot sikerült ugy kiválasztani hogy minden lehetséges baja megvolt!mostmár vigyázok vele és hoszab táávra tervezem nem egy évre!
hello
Én nekem ditech-em van és én nagyon megvagyok vele elégedve.Nekem egy pár hónapja van meg és ezalatt csak gyertyát cseréltem benne.Nagyon jó városi motorozgatásra.Nem is eszik sokat 1.7 litert és még jól is yorsul( yári sr-eket lenyomtam vele) és avége is 95Km/h én sztem nagyon jó motor.
én 17 vagyok..az enyém nincs széttuningolva meg szét hajtva mivel ez volt az első szalon motorom és megbecsültem...csak nem ditech de nem is baj..amúgy eladó!típushibákró nem tok mondai semmit...én még úgy tipikus típus hibát nem hallotam pedig elég sok haveromnak van sr-je...
Köszi a Segitséget mindenkinek!és igen nézelödtem de sehol se találtam olyat ami nem egy 14éves gyerek motorjának képe amit ugy széttuningolt hogy gyyári alkatrész alig van benne!(evvel nem bántani akarom öket) csak nem akarok egy ijet kifogni ami szét van hajtva nagyon!Amugy nem tudtok "tipushibákrol"? hogy mi az ami gyakran elöfordul ditech nél?vagy hogy mijen problémákkal viszik leggyakrabban szervizbe!köszzi
Hát ha 2004-es az még nem feltétlen piaggio blokkosak az eladók általában szeretnek nem a gyártási évet feltüntetni hanem a forgalomba helyezést.Láttam én hirdetésben 2006 osnak morinit hirdetni mivel el�szerettel a forgalomba helyezés dátumát adják meg nem a tényleges dátumot.Mivel a keresked� készleten tartja és ha csak 2004-ben szabadult meg t�le a delkvens meg akkori dátumot adja meg akkor 2004-et ír rá.
Piaggio blokkos:
http://www.bikepics.com/pictur...
Ez gy nagyon szépen kivitelezett ditech piaggio gép igaz új kasznis de a blokk a körlámpásban is ugyanaz:
http://www.bikepics.com/member...
Minarelli blokkos:
http://w1.bikepics.com/pics/20...827ikepics-41
7029-full.jpg
http://www.bikepics.com/pictur...
Morini blokkos:
http://w2.bikepics.com/pics/20...724ikepics-97
2358-full.jpg
http://www.bikepics.com/pictur...
Remélem használható.
A 70-el tötyögő ditechben valószínőleg meg fordulatszámkorlátos volt az elektronika és láma volt a tulaj hogy még nem vetette ki 70 utazót és 85 maxot minden ditech tud.
Sziasztok,

Szerintetek az új SR gyárilag fagyállóval van feltöltve?
Még novemberben elraktam a garázsba (télire) ahogy kell de most jutott eszembe, hogy a fagyállót nem ellenőriztem... Szerencsére még nem gond -ha víz van benne is- mert ott még egyelőre nem fagy.
/Egyébként 2007.08 havi a motor van benne vagy 350 km.../
HAli! Ha 2004 es Ditech akkor az Piaggio- blokkos!
jah és mentem ujj ditech -el is...alattam 70 nél nem ment többet, az enyém meg 70 es utazót lazán bír alattam..szal...szerintem ennyi!
a 100 kilóm alatt bírja a 70 es utazót és olyan 85 körül megy végre...!
amúgy meg nézd meg egy régebbi kasznis meg egy ujj kasznis ditech blokkja közt a különbséget és megtudod...nem oktatás képpen mondom tényleg, de találld fel magad, nekem se magyaráztak el mindent mikor még a simsonomat szerelgettem.....én eddig 4 fajta blokkot láttam sr-ek be!olyan piaggiot ami az enyémba van, aztán a tök feketét amilyen az ujj dutech -ek be van! a régebbi kaszni sok közül van amibe a banán formájú van meg van amibe a sima....többet nem tok mondani..nézegess képeket!
Sziasztok
Köszömöm a válaszokt mindenkitöl az elözőkre!Még annyi lenne a kérdeésem hogy Hogyan lehet tudni azt hogy mien blokk van a mociba ?rá van nyomva vagy máshogy néz ki?mert hallotam hirét hogy 2 féle blokkal adták ki!és egy 2004es ditech et néztem ki magamnak és nem tudom mien blokkja lehet!ha esetleg a tulaj se tudja akkor ez honnan derül ki?szétszedetni nem akarom!lÉs mindenképp egy piaggo blokkos kéne mert hamár belefektetem a bizalmam egy ditechbe akkor ne hadjon ott!ha én nem hagyom Na jó motorozást és csuszásmentes utakat