Hidd el jó bele ha jó a mocid,nem lehet tőlle rosszabb és nem is árthat neki mert nincs nagy külömbség a gyári + közte.Viszont ellenttétben a gyárival ez kapható.
Akkor minek linkelted azt a sportkifugós videót ha neked gyári puff van rajta? Tegyél bele mindenképp egy red filtert, mert nem árt a levegőszűrő csere és lehet megjavul a problémád. Az hogy eszi a gyertyát és cserélgeted és egy ideig jó az nem oldja meg a problémát csak áthidalja. Ettől függetlenül lehet a champion beválik és jó lesz. De levegőszűrőt mindeképp tegyél rá a gyári légszűrőházba egy red filtert.
Conair
Nekem a gyári kipu van rajta meg a gyári szürő.Vegyek bele egy malossi red filter.És ez változtatni fog rajta.Meg mondták itt hogy vegyek bele champion gyertyát, az ngk helyett.
Nekem fél évet ment el a piaggio komplett befecskendező elemeivel és sosem volt vele utána gond.En úgy tudtam az aprilia fejlesztette ki ezt a rendszert valami ausztrál céggel csa ott követte el a hibát hogy az aktuális blokk beszállítóját vette alapnak ami a Franko Morini volt.Namost a suzuki már ősidők óta nem gyárt 2t robogóblokkot mert japánban rég kitiltották ezért Ő is Morinit vesz az olasz üzeme részére ezért közös az aprilia és a suzuki.Amikor a piaggio megvette az apriliát elkezdte a pure-jett blokkot házon belül belerakni ami már régóta az aprilia befecskendező elemeit használt de egy jóval megbízhatóbb blokk köré építette a befecskendezőt és valszeg tanult is az aprilia hibáibó ezért lett jobb.Legalább is én így tudom.
Nem nem felyleszt csak szinten tartja,mert először eladta az apriliának,az tett rá injektort + saját gyártású lett/öntvény aprilia/ na aztán visszaadták a suzkinak küzdjön ő vele tovább. Az öntvény még mindig aprilia.Na a suzuki + amit főzött egye meg.Az érdekesség az hogy a piagg blokkal szerelt mocik nem nagyon jelentkeznek hibákkal, úgy tűnik minden szempontbol jobb konstrució.
Az aprilia ugyan váltott blokkot de a befecskendező rendszer legtöbb darabja csereszabatos a régi ditechel egyedül a kompresszort változtatták meg mert a pigi blokkon nem fért el egyenesen a főtengely felett ezért elfordították a görgőt pár fokban és úgy lehet felcsavarozni.Abban igazad van hogy mindenki a kevésbé bonyolult pénzkereseti lehetőséget keresi tehát pár speciálisan erre a tipusra ráállt szakit kell keresni.A suzuki az egész kisrobogó műfajt hanyagolja úgyhogy meglepi hogy erre fejlesztenek.De kellemes meglepi.
Az aprilia blokkot váltot a cég felvásárlása miatt,meg másért ezért nem irják a kézikönyvben.Nállunk a suzukinál viszont még mindig evvel a blokkal dolgoznak ezért kaplyuk hozzá a felylesztéseket bőven.De tényleg csak kevesen merik be vállalni őket elég 1 macerás moci ha baja van.
Az építő jellegű tanács hozzászólás az mindig jól jön de az ilyen hogy szar fú azt cseréld le vegyél karbiat attó ki vagyok rendesen.A legjobb ha Conair szerelőjével beszélsz ott van Makón és nagyon ért a ditech lelkivilágához.
Valami efféle dologra akartam kilyukadni én is csak én nem ismerem a szakszavakat.Nekem bevált a champion gyertya is bár az új ditech kézikönyvében nem ír platina elektródás gyertyáról de azt is ki lehet próbálni a kétpólusú denso gyertya az tényleg nem vált be 500 Km alatt kinyírta.
Bocs fiuk,hogy bele szolok,de a di tech-nél az a baj a gyertya környékén,hogy a hideg benzint a forró gyertyára fecskendezi amitől előbb utóbb kinyirja.Nem segit rajta a dupla polusos gyertya sem,csak platina elektrodás amit tavaj óta adnak hozzá a hiba kiküszöbölése érdekében./a suzuki blokkos di-techről beszélek/A másik modositás a kompresszor és a másodlagos befecskendező közti csövet kell le cserélni,amiben megváltozztatták a keresztmetszetet./Jelentősen le szűkitették/
Hogy kiszárítja ez eleég nagy baromságnak tűnik nekem.Itt arról van szó biztos láttad már a hengerfejet középen van a befecskendező alatta srégen a gyertya ha túl sok a benzin valamilyen okból vagy nem apszolút jól kis cseppekben fecskendezi be az inyektor a benyát akor van gebasz mert rögtön a gyertyára csorog és evvel ki is nyírta.Ez lehet attól mondjuk hogy a spriccfej elkoszolódott vagy a nyomáshatároló túl sok benzint enged a spriccfejhez vagy a kompresszor kevés levegőt nyom ugyanoda.
Nekem is beindul meg minden csak szaggat de mikor már szaggat akkor veszek bele új gyertyát és aztán nem csinálja. de ez olyan 1000km útán csinálja.De mondták is sokan hogy a ditech kiszárítja a gyertyát.
+ szervízben jártam vele mindenhol megjavították azt egy hét múlva mindig újra csinálta.Nekálltam saját szalállamrt szerelni kcseréltem mindent levegő inyektort kompresszort befecskendező fejet kábelköteget elektronikát de semmi sem változott volt egy pigi blokkom elkeseredésemben kikaptam belőle a gyertyát jó használt rozsdás darab volt evvel simán beröffent és azóta sem csinálja.Azt lehet neked más a gond nem tudom.
Elméletileg lehet ez is a hibaok de még vagy 3-4 variációt fejből is fel tok sorolni okként.Ez a gyertya ugyanúgy 2100 szokott lenni mint az NGK.Vagy elviszed jó szervízbe vagy kizárásos alapon totózod.Az első verzió csak drága a másik meg még nehéz is.Bár az is lehet hogy valami egyszerű filléres hiba van benne amennyi tyúkbél van a gépen a zárlat sem kizárt.
Nekem ezt akkor szokta csinálni mikor sok ideig járatom alapjáraton, ez is gyertya baja, de leállítom várok egy kicsit és aztán jó. http://www.youtube.com/watch?v...
Én néztem olyat is hogy be kell fújni valami sprayel.
Nekem a gyári kipu van rajta meg a gyári szürő.Vegyek bele egy malossi red filter.És ez változtatni fog rajta.Meg mondták itt hogy vegyek bele champion gyertyát, az ngk helyett.
Gondolom a sportkipuffhoz tettél egy malossi red filtert, ha nem akkor tegyél bele egyet. Egyébként nem én értek a ditechez hanem a szerelőm.
Az én motoromnak is pont ilyen baja volt mikor rátettük a 70-es hengert. Sokáig kínlódott a szerelőm mire beállt. De végül kiváló lett.
Conair azt mondják hogy te értesz a ditech-hez.
http://www.youtube.com/watch?v...