Én 70-es malossi ditechhel munkába 70-80 al járok végre 95-és 100..Álatkodni és gyorsulgatni nem fogok bár az a véleményem hogy teljesítményből semmi nem elég.De az is igaz hogy minden feladatra megvan a megfelelő gép arra amire jelenleg használom untig elég ez a gép és jó az hogy nyáron jó időben havi szinten 20000.- Ft marad a zsebemben az autómhoz képest.Valahol olvastam hogy a piaggio újabb blokkjainál már nem elégedtek meg a kipuff, vario,elektronika folytásnál úgyhogy csak egy kipuff csere nemigen változtat rajta.Vagy elkezded a gyári hengert átalakítani vagy veszel egy új hengert.
Én a saját tapasztalatomat irtam le!
Jó a DiTech ha arra használod h elémész vele a sarki boltba fogkrémért meg suliba eljárni
De a mai fiatalság nem arra bukik h megy 70-80at! Jó kis motor mert megbízható Békés-Szarvas-Békés utata kibirtam ami oda-vissza 100km, 50 km egyhuzamban A megbízhatósággal nincs gond csak amikor 60tól elfogy az erő és a karbis meg még onnastól is tol Ha a haverokkal motorozni kell meg hobbi motornak akkor KARBIS ha munkábajárni 1literrel meg anyukának felszaladni a városba vele arra tökéletes! Ha minden jól megy akor most megszabadulok az enyémtől és akkor elmegyek a templomba és imátkozok 1et ha elviszik és jön az RS Én a karbist ajánlom jobban! Nem azt mondom h szar a ditech csak 1 picit lehetne erősebb meg jobban hangolhatóbb! Nekem ez a véleményem! Lehet támadni akinek nem teccik
Srácok most olvasom hogy itt nagyban megy a ditech oltása.Lenne egy két ellenvetésem pro is meg kontra ebben a témában.Igaz hogy az inyektor technológia 2t kis cc motorokban még nem egészen kiforrott de azt hogy eleve rossz konstrukció és minden héten le fogsz vele robbanni az erős túlzást.
A motor vásárlásakor mérlegelni kell hogy mire akarod asználni a gépet.
Ha arra kell a motor hogy állandóan a váci út 3.adik sávjában előzz a géppel és bármikor erőből egykerékre kapd a gépet akkor a ditech nem a te géped.
Viszont ha egy autókkal lépést tartó emberi fogyasztású gépet szeretnél ami még jól is néz ki elférsz rajta meg a környezetre is ügyelsz és van pénzed válaszd a ditechet.De csakis új vagy új közeli állapotút mert az új szériák már sokkal megbízhatóbbak mint a régi morinis ditechek.
A karbis gép olcsóbb is meg a karbi bálítása is állítólag könnyebb (bár erről nem vagyok meggyőződve mert már kihullot a hajam egy F12 karbi beállítása közben)de legyen.Viszont mivel 3.5-4 lkörül fogyasztanak megkérdőjelezném a gazdaságosságukat mert láttam már autót jobban fogyasztani főleg a kis diesel géprk éhezőművészek és olcsóbb is az üzemanyaguk.Azt is olvastam nem tom ki írta ,hogy az inyektoros autók hetente vannak szervízben az inyektor miatt elég tájékozatlan lehet ebben a témában.Már régen minden autó inyektorral készül és legalább olyan megbízható vagy jobb mint a karbi.Ha a ditechet is annyi ideig fejlesztik mint az autókat lessz az is olyan megbízható mint a karburátor.Na egy szónak is száz a vége senkit sem szabad simán lebeszélni egyik változatról sem inkább a tapasztalatokat és benyomásokat kéne mondani és lehetőleg sajátot nem azt hogy apukám haverjának a lány barátja ....... mert ez nem mérvadó.
nekem nagyjából gyári a ditechem, vagyis ha az előző gazdája nem tett rá semmit, akkor full gyári.
mentem karbissal is, annyi hogy az én tapasztalatom szerint a ditech jobban ugrott.
viszont nem vennék ditechet mégegyszer.
a karburátor már nagyon régi kiforrott dolog, akinek volt trabija vagy vartburgja az érti hogy működik, és be is tudja lőni sztem.ehhez képest az injektor nagyon bonyolult dolog.
én simán elcserélném az enyémet karbisra.
ez az én véleményem, de aztán te tudod.
Nekem tuning ditechem tudom min mentem át. Karbisat vegyél. Több cucc, könnyebb beállítani kevesebb ideg és most nagyon finom voltam. TEHÁT MÉG A KÓSZA GONDOLATOT IS VESD EL HOGY DITECHET VEGYÉL DRÁGÁBBAN! HA JÓT AKARSZ MAGADNAK. Egy pozitívum, hogy keveset eszik és azt hiszem itt be is lehet fejezni.
kicseréltem a légszűrőt, és szerintem jobban gyorsul, nem is rángat.
de hogy ez a gyerty vagy a légszűrő miatt van azt nem tom. most meg vagyok vele elégedve.
Nem akarok belefoázni de szerintem ( ez az én véleményem) a ditech nem rossz kis technika! Az meg hogy csak 2 henger van rá az annyiban igaz hogy azt gyártják rá, de a képzelet htártalan, mindent meglehet oldani! Spec mi egy barátommal most csinálunk egy ditech fulltuningot és HEBO aluhengert rakunk rá kis okossággal! Meg azért ha egy alap 50 es ditechet rendesen beállítgatod meg felnyomod rá a nyitott programot simán megy 90-100-at óra szerint és nem is rossz gyorsulással (tapasztaltam már többnél is) !Nah ezeket csak azért írtam hogy nem kell egyből mindenkit ledumálni róla, de akinek nem tetszik a hozzászólásom az vegye figyelmen kívül mert ilyen marhaságon nincs kedvem vitázni!
Felejtsd el az injectorosat!
Csak karbis, a karbis jobban tuningolható, kevesebb hibalehetőség!
Olcsóbb is!
Nekem DiTech-em van és sztem szar! Bárki bármit mond Multkor bemeek a szervízbe és ott volt 1 ditech 2007es rátettek 1 ZX-et és roszabb mint a gyárival Profi a szerelő nem 1 karbisra tett rá kiput és sokkal jobb lett itt a fórumon is van aki tudja igazolni h jobb lett asszem CSúzo a beceneve Ha rosszul irtam bocsi 2 henger van hozzá 1 malossi ami 85 ezer és annyit tud mint 1 35ezres TOP trophy karbis henger! A polinit nem ismerem!
14ezer km tettem bele a gépbe, baja nem volt csak 1 önindító! Lomha a gázreakció sztem!
Ha odaállítassz 1 gyári DiTech-et és 1 gyári karbist a ditech leveri mert az injector miatt nyomatékosabb(6,5Le) a karbis ,eg (5,6Le) de ha a karbisra teszel 1 kiput meg a Ditech-re is akkor leabálod a ditech-et mert a karbison sokat fog a katalizátor! És ez tapasztalat!Jó a DiTech öregfaternak boltba járni! De ha már kiadok ennyi pénzt 1 robeszért akkor menjen is!
Sziasztok.Szeretnék vásárolni egy Aprilia sr 50 es robogót,de nem a streetes változatból,hanem abból amit 2005 óta gyártanak.Egyvalamit viszont nem tudok eldönteni:a karbisat vegyem vagy az injektorosat.A boltba azt mondták hogy az injektorproblémát már megszüntették és az is csak a régi streetesekbe volt:ők az injektorosat dícsérik mert jobban lehet tuningolni meg megbízhatóbb is:szerintetek melyiket vegyem?megbízható motorok?
Ismerős volt és nem hívtunk zsarut de elismerte h ő a hibás és kitöltöttük a baleset bejelentő lapot és a biztosító fizet......
De aztmondta a srác h ha nem fizet a biztosító akkor ő zsebből kifizeti a kárt
tegnap kitolattak elém és összetört a kis drágám mentem a főúton és 1 kapubejáróról kitolatott elém 1 peugeot partner Kifejeltem a háccsó ablakot A kis drágámnak az eleje elcsavarodott jobbra Kb. 50 öltéssel legóztá össze a kezemet VIGYÁZZATOK AZ ÚTÓN AZ AUTÓSOKRA
A kompresszor lehet hiba. Egy dugattyú van benne pont mint a hengerben csak kicsiben és ez elkopik és nem tud porlasztani. Minél többet jársz csutka gázon annál magasabb a kompresszor fordulata is és annál hamarabb cseréled majd. Elkopik sajna ez a leggyengébb láncszem.
Jó a DiTech ha arra használod h elémész vele a sarki boltba fogkrémért meg suliba eljárni
De a mai fiatalság nem arra bukik h megy 70-80at! Jó kis motor mert megbízható Békés-Szarvas-Békés utata kibirtam ami oda-vissza 100km, 50 km egyhuzamban A megbízhatósággal nincs gond csak amikor 60tól elfogy az erő és a karbis meg még onnastól is tol Ha a haverokkal motorozni kell meg hobbi motornak akkor KARBIS ha munkábajárni 1literrel meg anyukának felszaladni a városba vele arra tökéletes! Ha minden jól megy akor most megszabadulok az enyémtől és akkor elmegyek a templomba és imátkozok 1et ha elviszik és jön az RS Én a karbist ajánlom jobban! Nem azt mondom h szar a ditech csak 1 picit lehetne erősebb meg jobban hangolhatóbb! Nekem ez a véleményem! Lehet támadni akinek nem teccik
A motor vásárlásakor mérlegelni kell hogy mire akarod asználni a gépet.
Ha arra kell a motor hogy állandóan a váci út 3.adik sávjában előzz a géppel és bármikor erőből egykerékre kapd a gépet akkor a ditech nem a te géped.
Viszont ha egy autókkal lépést tartó emberi fogyasztású gépet szeretnél ami még jól is néz ki elférsz rajta meg a környezetre is ügyelsz és van pénzed válaszd a ditechet.De csakis új vagy új közeli állapotút mert az új szériák már sokkal megbízhatóbbak mint a régi morinis ditechek.
A karbis gép olcsóbb is meg a karbi bálítása is állítólag könnyebb (bár erről nem vagyok meggyőződve mert már kihullot a hajam egy F12 karbi beállítása közben)de legyen.Viszont mivel 3.5-4 lkörül fogyasztanak megkérdőjelezném a gazdaságosságukat mert láttam már autót jobban fogyasztani főleg a kis diesel géprk éhezőművészek és olcsóbb is az üzemanyaguk.Azt is olvastam nem tom ki írta ,hogy az inyektoros autók hetente vannak szervízben az inyektor miatt elég tájékozatlan lehet ebben a témában.Már régen minden autó inyektorral készül és legalább olyan megbízható vagy jobb mint a karbi.Ha a ditechet is annyi ideig fejlesztik mint az autókat lessz az is olyan megbízható mint a karburátor.Na egy szónak is száz a vége senkit sem szabad simán lebeszélni egyik változatról sem inkább a tapasztalatokat és benyomásokat kéne mondani és lehetőleg sajátot nem azt hogy apukám haverjának a lány barátja ....... mert ez nem mérvadó.
mentem karbissal is, annyi hogy az én tapasztalatom szerint a ditech jobban ugrott.
viszont nem vennék ditechet mégegyszer.
a karburátor már nagyon régi kiforrott dolog, akinek volt trabija vagy vartburgja az érti hogy működik, és be is tudja lőni sztem.ehhez képest az injektor nagyon bonyolult dolog.
én simán elcserélném az enyémet karbisra.
ez az én véleményem, de aztán te tudod.
de hogy ez a gyerty vagy a légszűrő miatt van azt nem tom. most meg vagyok vele elégedve.
Csak karbis, a karbis jobban tuningolható, kevesebb hibalehetőség!
Olcsóbb is!
Nekem DiTech-em van és sztem szar! Bárki bármit mond Multkor bemeek a szervízbe és ott volt 1 ditech 2007es rátettek 1 ZX-et és roszabb mint a gyárival Profi a szerelő nem 1 karbisra tett rá kiput és sokkal jobb lett itt a fórumon is van aki tudja igazolni h jobb lett asszem CSúzo a beceneve Ha rosszul irtam bocsi 2 henger van hozzá 1 malossi ami 85 ezer és annyit tud mint 1 35ezres TOP trophy karbis henger! A polinit nem ismerem!
14ezer km tettem bele a gépbe, baja nem volt csak 1 önindító! Lomha a gázreakció sztem!
Ha odaállítassz 1 gyári DiTech-et és 1 gyári karbist a ditech leveri mert az injector miatt nyomatékosabb(6,5Le) a karbis ,eg (5,6Le) de ha a karbisra teszel 1 kiput meg a Ditech-re is akkor leabálod a ditech-et mert a karbison sokat fog a katalizátor! És ez tapasztalat!Jó a DiTech öregfaternak boltba járni! De ha már kiadok ennyi pénzt 1 robeszért akkor menjen is!
majd ird már le milyen az uj gyertyával köszi
megy a motor! Köszi a tippet.
ja és kicseréltem a gyertyát is olyanra ami bele való, most eddig nem rángatott, de majd kiderül mi lesz, este megyek vele.
De aztmondta a srác h ha nem fizet a biztosító akkor ő zsebből kifizeti a kárt
Már jobban vook! A motort lábon vittem haza és húzott balra
Tegnap volt necces mikor Csabán a korházba mondja a doki h akkor indulunk a műtőbe
köszi