Szerintem hagyni kellene azt a gps-es témát...
Ha ebből indulunk ki akkor az autók is jóval lassabbak mint amit az óra mutat, innentől fogva meg egy teljesen más dimenziót vet fel ez a gps-es dolog.
Egy ami biztos, ezekkel a robogókkal simán lépést lehet tartani a városi forgalommal sebességben és gyorsulásban is, függetlenül attól, hogy 65 km/h vagy 85 km/h. Szerintem ez a lényeg.
Megnézném a tiedet is dyno padon és gps-el is én ott voltam az egu weekenden a leggyorsabb robogó belett mérve amin egy 21 LE-s henger van 107 a végsebesség és 7 LE-t adot le a hátsó keréken!
Az új sr-ek max 80-al mennek hozzáteszem óra szerint és bemértem nem eggyet gps-el és 65 a vége ugyhogy erről ennyit az enyémnek is annyi gps szerint és végsebességre ugyanannyit megyek mint egy új factory ugyhogy erről is ennyit! De nekem bőven elég nekem mondta már sok gyerek hogy 92-őt megy az új sr mondtam neki na nézzük ugyanannyit ment mint az enyém pffff!
Nem néztem az adatlapodat ennyire alaposan ,de ha már itt tartunk, ugyanaz a fekvő minarelli blokk van az areában is mint a vele azonos kiadású sr-ekben...A gyengébbek kedvéért...
Azt szeretném megkérdezni hogy tud valaki ajánlani egy akumlátort a motoromba.Ha egy oldalon van az se baj csak legyen egy jó az akumlátor és jó áron legyen. akumláro mérete: 67x90x114 mm 12 W 4ah
Aki tud szerezni egy ilyen akumlátort az életet mentet. elérhetőségeim: msn: sunyika09@freemail.hu e-amil: ksk09@citromail.hu meg itt a hozzászólásoknál
110-et sosem megy semmilyen kipuff tuningal alap 50-es gép és én nem gyári ditechről beszélek hanem karbis gépről vadi új 2 hónaposról az sem bír többet 80-nál és jár utána akinek hat annya van.
Nyugadotan jöhecc megnézni a 91km/h-t. Minden nap tudja. És azt is láthatod hogy nem egy nyeszlett 40 kilós kis fasz vagyok.... Egy jó kipuval 110-eket simán mennek az 50-esek. Csak kipu kell hozzá, meg kicsit belenyúlni a varióba. Amúgy meg az hogy 80-at megy a gyári di-tech (mérd be GPS-el) csal az órája lefelé. Haverom is 76-al jön mellettem a di-tech-el amikor én már 82-83-al megyek ....
Erről ennyit.
No ez elég értelmetlen betűkészlettel irtam bocsi.
Van még egy észrevételem dombon ülő fűcsomó legyek ha ez a 4 alkatrész egyszerre hibásodik meg.Valószínűleg a haverod gépének egy vagy két része döglött meg de ha már fizet mért ne fizessen sokat alapon kicserélték mindet egyszerre ez megint a hozzá nem értés kategóriába esik sajnos a magyar szervízek többségének figja nincs a ditechez és inkább kicserélnek rajta mindent mint hogy megkeresnék a valódi okát a hibának.
Ne álljon égnek a hajad. Legjobb barátomnak Piaggio-s di-tech-je van. Az első 10"000 km-t nembírta ki meghibásodás nélkül.... És kapásból tudnék még vagy 3 morini blokkos di-tech-et ami 20"000km környékén megállt. 20"000nél megállt, szétszedték az egészet, kipucolták az injectort, ment 100 km-t aztán azóta rohad a padláson mert be sem indul ... Karbissal ilyen még nem fordult elő.
Másik sztár versenyzőnek mondanám hogy az injectro komplett elektronikástól minden lószarral együtt 142"000 Ft. Mert volt olyan hülye haverom akinek megállt a di-tech-je és megvette hozzá a cuccokat ...
Most 31"000 van neki benne, egyenlőre még megy. De eleve drágábban adjáka di-tech-et (újonan) aztán még rákölt 150-et és halál gyári a gépe. Na most az árkülömbözetből már bizony elég komoly tuningos gépe lehetne ...
Nekem igaz nem SR-em van, hanem Areám (adatlapon látni a gynegébbek kedvéért) Halál gyári 50-es. Még a kipu is gyári, alattam (102kg) megy 91-et ... És nem csal az óra mert GPS-el és autóval is be lett mérve ...
Amúgy még annyit hogy lehet hogy nincs 150 az injector (márpedig haverom annyiért vette Aprilia szalonba) de amit te felsoroltál az közel 100E Ft. Annyiból tudsz venni legalább 5db karbit
És a karbi nem hibásodik meg
Még annyit hogy egy karbis gép fasza kipuval jól beállítva (mondjuk ez olyan 50E Ft-os tétel max és 150"000 a karbis meg az injectoros közt a külömbség újonan) 105-110-et mennek. Di-tech-re raksz 1 kiput és semmivel nem megy jobban ...
Néha olyanokat olvasok itt,hogy a hajam égnek áll.Ha eljössz hozzám megnézheted a Ditechet,ami36000 km-t futott semmi baja,sem az injektornak,sem semmi másnak!És ha nem lennék 97kg mellém is állhatnál nyugodtan a karbis sr-eddel.Különben meg mindenki szeresse azt amije van,amire telik neki.Nem is értem miért kell más motorját (stb)leócsárolni.Ez olyan gyerekes...
Hát neked látszik hogy nem volt diteched vagy valami nagyon drága alaktrészest ismersz mert én ismerősömnek hoztam bontottan inyektorfejet 12000.- ért levegő inyektort 12000.- ért kompresszort 10000.- ért az elektronika már drágább 25000.- körül van ezek újonnan a Mile motornál 29000.- 27000.- és 24000.- elektronika meg már mlossi is van 34000.- ért.Tehát a 150000.- egy elég szemfüles szerelő elég nagy lenyúlása lehet az más kérdés hogy ki az a nem normális ember aki kifizet 150000.- et egy inyektorfejért mikor már komplett működőképes ditechet vehetsz 180-220000 ért .Én egy komplett piaggio ditech blokkot vettem kábelekkel teljes elektronikával hátsó fékkel fékkaral és munkahengerrel kerékkel együtt vettem 70000.- ért.
Ne mondd azt hogy a karbissal is lehet szívni ....
Persze lehet, de nem annyit mint a Di Tech-el. Nem láttam még 20"000 km-nél többett futott Di Tech-et. 20"000-nél beszarik az injectorfej, és 150"000Ft . Meg robogóba ez egy 4-5 éves technika, a karbis meg több mint 100 ... Amúgy meg 20"000 egy karbi.
Másik, senki nem úgy veszi a robogóját hogy tuningolni akarja, de előbb utóbb úgyis fogja ...
Kipu, ez az. Egy karbis egy másik kipuval megy 100-at, mert tudsz neki több kaját adni a karbin.
Raksz egy kiput a di-tech-re és ugyan annyit megy, mert injectoron hol adsz neki kaját ?
Sokkal egyszerűbb és kiforrottabb a karbis. Olyat hallottam már 1000X hogy ne vegyél di-tech-et.
Olyat még egyszer se hogy ne vegyél karbist ...
Hidd el "carbissal" is lehet óriásiakat szívni ezért is jó a garancia ha valami adódik tessék kérem gariban megjavítani.Igazából én úgy hallottam az újabb pigi blokkosakkal már nincs annyi baj mint a morins gépekkel de ha te jobban tudod mivel volt már gondod pigis ditechel mik voltak a leggyakoribb hibaforrások mire kellene fokozottan ügyelni.
Hát a három legegyformább blokkal rendelkező gépet szeretnéd összehasonlítani menetteljesítmény szempontjából úgyhogy max a súly számít valamennyire úgyhogy egykutya mind jól megy 50-es léttére.Ha nagyobbak az igényeid és szeretnéd tuningoln válaszd a karbisat sokkal több fajta tuninghengert lehet hozzá venni, ditechez két féle van.Ha alacsony fogyasztású gépet szeretnél suliba melóba akkor ditech én elfogult vagyok tehát SR.De ez szubjektív kinek mi tetszik bár az öt év gari miatt ditechbe csak SR t vennék mert vannak még gyerekbetegségei tehát lehet hogy jól fog jönni a garancia.
Azt szeretném kérdezni, hogy van-e valami tapasztalatok az új SR ditech-ről?
Mert én most vagy Piaggio NRG MC3(ditech) vagy Gilera Runner 50 PJ(ditech) vagy az Új SR factory ditechet szeretnék venni..
Szerintetek melyikkel járnék jobban?
Az SR a leggyorsabb ezek közül?
Ja még azt szeretném kérdezni, hogy mi az a "sportprogram" hogy lehetazt beszerelni?
Hali mindenki.
Eladó az sr-em KOMPLETT blokkja (2005ös évjárat, piaggio pure-jet vagy di-tech, ahogy jobban tetszik) 100000 az ára.
Ha valaki kp-ra elviszi alkudozás nélkül annak adom a gyári kipuffot is.
meg tudja valaki mondani nekem, hogy üzemanyagtanknál (8l/2l tartalék) az a tartalék mit takar?
ha a mérő üres tankot mutat akkor még van benne 2 liter? vagy hogy van ez?
Ha ebből indulunk ki akkor az autók is jóval lassabbak mint amit az óra mutat, innentől fogva meg egy teljesen más dimenziót vet fel ez a gps-es dolog.
Egy ami biztos, ezekkel a robogókkal simán lépést lehet tartani a városi forgalommal sebességben és gyorsulásban is, függetlenül attól, hogy 65 km/h vagy 85 km/h. Szerintem ez a lényeg.