Egy hónapig volt a szervízben? Mi volt a baja (igaz a képeidet látva gondolom )? Nem a tiéd volt nem gyári membránnal ellátott gép, amire nem volt biztos a garancia? Valami ilyet regéltek... A képeden az a 111 km/h vadnak tűnik, vagy én látok roszul valamit?
Vegyél négyet ( mert ugye 10 000 forintig 1200 a szállítási díj ) így 1 darab 2590 ,- lesz . Ennyiért biztos el tudod passzolni otthon is akárkinek a maradékot , vagy megoldódik egy darabig az olaj probléma . Lehet hogy én is veszek 4 - et .
Sajnos attól, hogy márkaszervíz nem biztos, hogy értenek hozzá. Csak pislognak neki. Még kiolvasójuk sincs. Semmit nem értenek hozzá, csak egyből cseréljünk injektort és utána sem biztos, hogy jó lesz. Te tudod. Nekem nem egy ismerősöm van különböző fórumokról akikről rengeteg pénzt vettek le így próbálgatással. Csak ezek az alkatrészek nagyon drágák, hogy próbágatással keressük meg a hibát. Ha nem laksz túl messze hozd el az én szerelőmhöz és szerintem nem kell injektort cserélned, és nem kell vagyonokat fizetned és van kiolvasója is.
Toom h nem az a neve csak mi így hívjuk ISmerem Kempf-t van Gyulán is kereskedése meg a tesója is nagy májer Gyulán neki volt először olyan műhelye ahol autógázt raknak be meg Topi asszem az ASTRA kupába versenyzik is a H.ringen! Az oljat az apriliába kasz! Ott a legolcsóbb számomra elég furi de igaz minden más drága de az olaj kb 1ezressel olcsób mint máshol.Am szép a motorod, sejtem meik lehetett az mert az enyim 1 hónapig áltt a szervízbe és sokat jártam be! Ott állt egyből a pultnál igaz?
Csak a kasztni a külömbség semmi más nagyon jó kis moci!Én szeretem nézétek meg a képeket ott az enyém is az én mocim 2 hónapos és 3200 km van most benne.
Valahogy én is így látom, hogy egy új külső miatt nem adok ki 50 ronggyal többet. Valahol azt olvastam, hogy a Street most felturbózott technikai dolgokkal jelent meg. Bár lehet valami reklámszöveg ez. Szóval akkor csak ennyi a különbség?
Motorikusan semmi , mindkettőben ugyanaz a PIAGGIO - s karburátoros technika van . Az Lc az új kasztnis míg a STREET a régi 2004 - ig futó körlámpás . Nekem jobban tetszett a Street én azt választottam , mellesleg olcsób is volt .
Mintha a sajátomat látnám leszámítva a kipufogót Ki akartam az eredeit pufival is próbálni, csak úgy döntöttem, hogy úgyis cserélni akarom még az idén, akkor minek dobjak ki feleslegesen 6000-et (most az eredeti a kocsim csomagtartójában pihizik, hogy az asszony észre ne vegye ).
Vége nekem is kb annyi (igaz a súlyban azért verlek pár kilóval )
Castrol olajokat hol veszitek? Most hogy kerestem, az Aprilia bolton kívül nem nagyon találtam.
én sem gyanakodtam rá,de az lett a hiba,meséljem az előzményeket?1hnapja vettem de még 1m-t nem mentem vele...most aprilia szervízben van haver által,de az új ára 38 000HUF,anyit már nemszeretnék rákőlteni ígyis már kb +50be van..végső elkeseredésemnek lett az eredménye a márkaszervíííz
Nem szokott tönkre menni. Még nem halottam egyet sem. Általában pedig mindig mindenki erre gyanakszik tévesen. Morini vagy piaggio? Honnan tudod, hogy az injektor a hibás?
- Szintén SR STREET - em van lassan 2 hónapja .
- Nekem a folytás kivétele után ( 500 Km ) gyári állapotban 85 - nél van a vége 77 kilómmal .
- Olajat Castrol Power 1 Racing 2T - t használok . Most járok 1450 - nél , kezdett pislogni az olajlámpám ígyhát teletöltöttem .
- Fogyasztásom az kerek 3 liter .
- A hidegindítás nálam is így működik .
- Tuningolni én sem szándékozom , nekem így tökéletes ahogyan van ( tettem fel képeket , nézzétek meg . )
Hi!
Kösz a hozzászólásokat.
Conair: 70-es hengert az idén biztos nem teszek bele, de szerintem jövőre sem. Ha nagyon akarok majd menni, inkább feljebb nézek (csak ahoz más tip. jogsi is kell majd). Szervizen már én is gondolkodtam, hogy lehet ritkázni kell majd, de ez az 5 év gari azért elég csábító. A szervíz itt 6000/ alap, a többit majd meglátjuk (kipuf, meg görgő 29000-be fájt).
Kicsijoe: Békéscsaba. Kempf itteni boltjában vettem (más a neve, de az). A szervizes korrekt, és gyors. Most árakra nem tudom, mennyire húztak le, gondolom volt hasznuk. A mociból is csak egy 20-as körül sikerült alkudjak. A boltban is Castrolt ajánlottak, majd szétnézek. Sajnos az olajszintet nem tudom nézni, hogy jobban tudjam követni a fogyást. Nem tudom mennyit kellene ennie belőle. Egyszer raktam bele egy litert eddig, csak sajnos nem jegyeztem meg a kilóméter állást. Benzint kb 3 litert eszik 100-on, és mintha a folytás kivétel jobb lenne a fogyasztás, majd megmérem. De lehet, ez csak nekem tünik így.
Ja amúgy piros a mocim. Akkor nem is volt más. Most néztem a feketéket, azok sem csúnyák. Én nagyon meg vagyok elégedve vele.
Régebben egy DT50-es Yamahám volt. Most egy kicsit szokatlan volt, hogy nem kell váltogatni, meg a lábam is általábam magam alá pakoltam . De csak öregszem, most nagyon bejön a robi.
Hello!
Ma belent fater h elcsrélhetem a moccomat Kihozok 1 új karbist Lorenzo replikát
Merre lax?Mert én Békési vook!
Vigyáz mert Kempf és Társa cég elég lehúzós Nem mindig igaz amit mondanak Csak a szerelőnek hidj mert az jófej! Csak pénzt akarnak lehúzni rólad! Én vittem szervízbe az enyémet de semmi értel mert a varió házat kifujják kompresszoral és kitakarítják a légszűrőt amit te is meg tucc csinálni otthon! Nem féltétlen kell 70es henger h menjen 90et!nÉn a Castrol TTS-re szavazok sztem az az olaj a legjobb
Agip speed jó. Lényeg, hogy full syntethic legyen. Mivel sport puffot rakattál rá ezért egy picit magasabb tartományban dolgozik a motor ezért érzed, hogy jobban pörög mint gyárival és később indul vagyis magasabb fordulaton. Ezért szoktak görgőt, kuplungrugókat cserélni puff cserekor. A 1000km első szervíz ok és 4000-ezrenként valóban így van. Én a helyedben csak 1x vinném vissza, mert a következő 5 év alatt még egy motor árát oda fogod fizetni. 70-es henger nélkül igen szerényen érheti el a 90-et óra szerint. A gyári analóg órák csalnak 5-10 között.
Sziasztok!
Én is vettem három hete egy SR50 Streetet. Még nem tudtam teljesen átrágni magam a fórumon, ezért bocs, ha olyat fogok kérdezni, amit már kitárgyaltatok.
Jelenleg 650 km van benne. Megvolt az első szervíz és kipufogó csere (görgőkkel LeoVince TT). Végsebességet még nem mértem, mivel 80-ig húz, utánna csak "szenved", de nekem nem is kell több, meg úgyis csak eddig van az óra. Amúgy kb. jó az órája 80 fölött volt egy kicsivel és a kocsi 90-nel akkor kezdett elhegyni, utánna lassult vissza 80 köré az is (lehet ott is csal az óra, majd egyszer lemérem).
Mivel egyből ment rá az új kipufogó, nem tudom, hogy a folytás nélküli gyári mit tudott volna. Így nekem tetszik, húz és jó a hangja is.
Egyetlen dolog, hogy kisebb gázzal is indulhatna. Az induláshoz eléggé pörgetni kell, akkor meg szinte kilő a motor (40-60 között eszement húz).
70-80 közti utazó sebesség fél és háromnegyed gáz közt van kb..
Indításkor általában kicsit húzni kell a gázt, mivel amúgy nem, vagy nehezen indul (hideg indítás).
Olajból Agip Speedet raktam bele, gépkönyv szerint az olcsóbb (most nem tudom a nevét) ful syn is megfelelő lenne. Mi a véleményetek, miből mennyit eszik, ki mit használ?
Idén nem tuningolom, mivel dolgozni járni, meg a városban elszaladgálni így is tökéletes.
Kicsit nehezen, de a benzinutalványt is megkaptam, szervizzel eddig meg vagyok elégedve. Délután bevittem, másnap délbe már mehettem érte (Békéscsaba). 1000-es lesz a következő, utánna állítólag 4000-en ként. Ti is így tudjátok?
Méret: 1 literes
Akció! 4 290 Ft (helyett)
2 990 Ft
Cikkszám: S8339
http://aruhaz.totalcar.hu/inde...
Ott amit ajánlottak Castrol olaj 3800-volt. Nem tudom most milyen Castrol, de bizti más, mivel a NET-en 2500-2800 körül van a TTS.
Tanácsot szeretnék kérni, mivel majd Aprilia SR-t szeretnék venni, hogy melyik típust válasszam.
Street vagy LC? Mi a különbség a kettő között?
Vége nekem is kb annyi (igaz a súlyban azért verlek pár kilóval )
Castrol olajokat hol veszitek? Most hogy kerestem, az Aprilia bolton kívül nem nagyon találtam.
- Nekem a folytás kivétele után ( 500 Km ) gyári állapotban 85 - nél van a vége 77 kilómmal .
- Olajat Castrol Power 1 Racing 2T - t használok . Most járok 1450 - nél , kezdett pislogni az olajlámpám ígyhát teletöltöttem .
- Fogyasztásom az kerek 3 liter .
- A hidegindítás nálam is így működik .
- Tuningolni én sem szándékozom , nekem így tökéletes ahogyan van ( tettem fel képeket , nézzétek meg . )
Kösz a hozzászólásokat.
Conair: 70-es hengert az idén biztos nem teszek bele, de szerintem jövőre sem. Ha nagyon akarok majd menni, inkább feljebb nézek (csak ahoz más tip. jogsi is kell majd). Szervizen már én is gondolkodtam, hogy lehet ritkázni kell majd, de ez az 5 év gari azért elég csábító. A szervíz itt 6000/ alap, a többit majd meglátjuk (kipuf, meg görgő 29000-be fájt).
Kicsijoe: Békéscsaba. Kempf itteni boltjában vettem (más a neve, de az). A szervizes korrekt, és gyors. Most árakra nem tudom, mennyire húztak le, gondolom volt hasznuk. A mociból is csak egy 20-as körül sikerült alkudjak. A boltban is Castrolt ajánlottak, majd szétnézek. Sajnos az olajszintet nem tudom nézni, hogy jobban tudjam követni a fogyást. Nem tudom mennyit kellene ennie belőle. Egyszer raktam bele egy litert eddig, csak sajnos nem jegyeztem meg a kilóméter állást. Benzint kb 3 litert eszik 100-on, és mintha a folytás kivétel jobb lenne a fogyasztás, majd megmérem. De lehet, ez csak nekem tünik így.
Ja amúgy piros a mocim. Akkor nem is volt más. Most néztem a feketéket, azok sem csúnyák. Én nagyon meg vagyok elégedve vele.
Régebben egy DT50-es Yamahám volt. Most egy kicsit szokatlan volt, hogy nem kell váltogatni, meg a lábam is általábam magam alá pakoltam . De csak öregszem, most nagyon bejön a robi.
di-tech-emre injektor kéne de nem 40 000.-ért...tud vki?s.o.s...............
Ki tud nekem a 06-os diktimbe xenonhatású izzó szerezni mert én mán kifogytam minden lehetőségemből Akit tud az szóljon mán nekem.előre is köcce
Ma belent fater h elcsrélhetem a moccomat Kihozok 1 új karbist Lorenzo replikát
Merre lax?Mert én Békési vook!
Vigyáz mert Kempf és Társa cég elég lehúzós Nem mindig igaz amit mondanak Csak a szerelőnek hidj mert az jófej! Csak pénzt akarnak lehúzni rólad! Én vittem szervízbe az enyémet de semmi értel mert a varió házat kifujják kompresszoral és kitakarítják a légszűrőt amit te is meg tucc csinálni otthon! Nem féltétlen kell 70es henger h menjen 90et!nÉn a Castrol TTS-re szavazok sztem az az olaj a legjobb
Én is vettem három hete egy SR50 Streetet. Még nem tudtam teljesen átrágni magam a fórumon, ezért bocs, ha olyat fogok kérdezni, amit már kitárgyaltatok.
Jelenleg 650 km van benne. Megvolt az első szervíz és kipufogó csere (görgőkkel LeoVince TT). Végsebességet még nem mértem, mivel 80-ig húz, utánna csak "szenved", de nekem nem is kell több, meg úgyis csak eddig van az óra. Amúgy kb. jó az órája 80 fölött volt egy kicsivel és a kocsi 90-nel akkor kezdett elhegyni, utánna lassult vissza 80 köré az is (lehet ott is csal az óra, majd egyszer lemérem).
Mivel egyből ment rá az új kipufogó, nem tudom, hogy a folytás nélküli gyári mit tudott volna. Így nekem tetszik, húz és jó a hangja is.
Egyetlen dolog, hogy kisebb gázzal is indulhatna. Az induláshoz eléggé pörgetni kell, akkor meg szinte kilő a motor (40-60 között eszement húz).
70-80 közti utazó sebesség fél és háromnegyed gáz közt van kb..
Indításkor általában kicsit húzni kell a gázt, mivel amúgy nem, vagy nehezen indul (hideg indítás).
Olajból Agip Speedet raktam bele, gépkönyv szerint az olcsóbb (most nem tudom a nevét) ful syn is megfelelő lenne. Mi a véleményetek, miből mennyit eszik, ki mit használ?
Idén nem tuningolom, mivel dolgozni járni, meg a városban elszaladgálni így is tökéletes.
Kicsit nehezen, de a benzinutalványt is megkaptam, szervizzel eddig meg vagyok elégedve. Délután bevittem, másnap délbe már mehettem érte (Békéscsaba). 1000-es lesz a következő, utánna állítólag 4000-en ként. Ti is így tudjátok?